logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Drukowanie Dekoracji wnętrz: inspiracje & nowości

  S 28.06.2021, przeczytano 2103 razy
ilustracja

W 2026 roku rynek dekoracji wnętrz będzie globalnie wart 25 miliardów dolarów. Nowych inspiracji w tej dziedzinie szuka Integart, który prezentuje coraz to nowsze media do druku. W połowie stycznia miało miejsce internetowe seminarium dotyczące prognoz i rozwoju tego segmentu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/drukowanie-dekoracji-wnetrz%3A-inspiracje-and-nowosci,392063,artykul.html

Avery Dennison SQUID, czyli odmienione powierzchnie szklane

Avery Dennison Squid (więcej informacji tutaj) to samoprzylepna, przezierna tkanina przeznaczona do aplikacji na powierzchnie szklane, która pozwala widzieć na zewnątrz w ciągu dnia, ale w znacznym stopniu ogranicza widoczność do wnętrza. Na tkaninach Squid można również wykonać nadruki w różnych technologiach druku, co daje projektantom nowe możliwości projektowe, handlowe i marketingowe. Wszechstronność i prostota tego produktu już sprawiły, że stał się wielkim hitem na rynku wyposażenia wnętrz i architektury.

ilustracjastrzałka

Avery Dennison Squid jest naturalnie miłą w dotyku, ekologiczną, 100% tkaną tkaniną poliestrową, która nie zawiera w swoim składzie PCW i posiada właściwości antybakteryjne oraz antygrzybiczne.

Korzystanie z Avery Dennison Squid daje liczne korzyści, zapewnia prywatność, ogranicza przenikanie promieni słonecznych do wnętrza i daje ciepły, przytulny i minimalistyczny akcent do każdej aranżacji wnętrza. Co więcej, zatrzymuje do 1/3 ciepła na zewnątrz. Dostępny jest w 6 kolorach: CHALK (biały), BONE (kremowy), OAK (jasny szary), ASH (chłodny szary), ROCK (ciemny szary) oraz COAL (czarny). Odporna na wilgoć i na działanie promieni słonecznych folia Squid, posiada również certyfikat trudnopalności oraz Okeo-Tex standard 100

Nowy wygląd mebli dzięki Neschen easyStyle

Neschen easyStyle to samoprzylepna, ekologiczna (pozbawiona PCW) folia meblowa o różnych stylach dekoracyjnych, przeznaczona do samodzielnej aplikacji na prawie każdej płaskiej powierzchni. Innowacyjna technologia kanałów powietrznych umożliwia bezproblemową aplikację oraz możliwość łatwego usuwania uwięzionego powietrza, gwarantując wykończenie bez pęcherzyków powietrznych.

Najważniejsze właściwości tej folii meblowej to łatwa i szybka aplikacja, odporność na zarysowania, oszczędność czasu i pieniędzy, a także odporność chemiczna (folia certyfikowana zgodnie z DIN68861). Produkt powstał na bazie papieru, jest przyjazny dla środowiska i nie kurczy się.

Paleta kolorów i deseni folii easyStyle obejmuje aż 15 kolorów. easySTYLE (więcej) to idealne rozwiązanie dla szybko zmieniających się trendów wnętrzarskich i krótkoseryjnych, sezonowych promocji. To innowacyjny produkt, pozwalający szybko i ekonomicznie zmienić wystrój wnętrz, zarówno tych komercyjnych, jak i prywatnych. Wystarczy wybrać deseń, począwszy od słojów po beton czy marmur, by następnie samodzielnie, szybko i sprawnie nadać meblom zupełnie nowy, przykuwający wzrok wygląd.

Dekoracyjny know-how

14 stycznia 2021 roku firma HP przeprowadziła seminarium online poświęcone właśnie tematyce drukowania dekoracji wnętrz. Webinar dedykowany był osobom działającym w branży aranżacji wnętrz i szukającym pomysłów, by rozwinąć biznes i zaoferować klientom jeszcze większe możliwości.

Seminarium prowadził Terry Raghunath, menedżer ds. rozwoju biznesu w obszarze rozwiązań graficznych HP i prawdziwy guru tej firmy w dziedzinie druku cyfrowego. Raghunath przedstawił główne argumenty, dlaczego branża dekoracji i aranżacji wnętrz jest w obecnych czasach tak ważna. Zwrócił uwagą na to, że w 2026 roku ten rynek będzie globalnie wart 25 miliardów dolarów, a szybki rozwój tego segmentu jest również związany ze zmianami, które wymusiły na nas ostatnie miesiące – zarówno w dekoracji naszych domów i mieszkań, jak i przestrzeni biznesowych, restauracji itp.

ilustracjastrzałka

- Dekoracje są tak kluczowe, bo przestrzeń, która nas otacza jest ważna. Jeśli przestrzeń, w której przebywamy będzie nam przyjazna, będziemy czuli się w niej dobrze. Dobry design wpływa realnie na nasze samopoczucie, w myśl duńskiej filozofii hygge – mówił Terry Raghunath.

Podczas seminarium licznie zaproszeni eksperci (zarówno projektanci, jak i klienci HP) dzielili się ze słuchaczami swoją wiedzą, doświadczeniami i predykcjami na przyszłość. Pierwsza z gości – Jennifer Castoldi, CEO firmy Trendease International, mówiła o trendach dotyczących mody, kolorystyki, aplikacji i zastosowania dekoracji w najbliższych latach. Alex Trochut, hiszpański artysta, grafik, ilustrator i typograf, który pracuje teraz w USA i współpracował w kampaniach dla takich brandów jak Nike, Coca-Cola czy Apple, mówił o swojej serii dzieł sztuki „Tęczowy bekon” i o tym, jak powstała. Następnie słuchacze przenieśli się do Kuwejtu, gdzie Duaij Al Duaij, twórca firmy Adeco Home, która sprzedaje nadruki na płótnie, tapety i inne dekoracje, dzielił się historią swojego biznesu i jednocześnie pasją do tworzenia pięknych aranżacji.

ilustracjastrzałka

Ostatnia mówczyni, Marie Amoureux z Francji, mówiła o dekoracji na materiałach tekstylnych. Na zakończenie seminarium odbyła się prezentacja rozwiązań HP dedykowanych do druku dekoracji oraz gotowych produktów stworzonych z zastosowaniem tej technologii. Omówiono potężne możliwości, jakie oferuje ekologiczna technologia druku HP Latex i jak można zastosować ją w branży dekoracji wnętrz. Nie zabrakło także praktycznych porad dotyczących sprzedaży za pośrednictwem social mediów.

  • Interesujesz się tematyką dekoracji wnętrz? Pobierz bezpłatnie nagranie webinaru „Drukowanie dekoracji wnętrz” TUTAJ.

Źródło: Integart Sp. z o.o.

www.integart.com.pl

Artykuł ukazał się pierwotnie w OOH magazine.

S - Tekst sponsorowany opublikowany na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764