logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Drukowanie Dekoracji wnętrz: inspiracje & nowości

  S 28.06.2021, przeczytano 1241 razy
ilustracja

W 2026 roku rynek dekoracji wnętrz będzie globalnie wart 25 miliardów dolarów. Nowych inspiracji w tej dziedzinie szuka Integart, który prezentuje coraz to nowsze media do druku. W połowie stycznia miało miejsce internetowe seminarium dotyczące prognoz i rozwoju tego segmentu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/drukowanie-dekoracji-wnetrz%3A-inspiracje-and-nowosci,392063,artykul.html

Avery Dennison SQUID, czyli odmienione powierzchnie szklane

Avery Dennison Squid (więcej informacji tutaj) to samoprzylepna, przezierna tkanina przeznaczona do aplikacji na powierzchnie szklane, która pozwala widzieć na zewnątrz w ciągu dnia, ale w znacznym stopniu ogranicza widoczność do wnętrza. Na tkaninach Squid można również wykonać nadruki w różnych technologiach druku, co daje projektantom nowe możliwości projektowe, handlowe i marketingowe. Wszechstronność i prostota tego produktu już sprawiły, że stał się wielkim hitem na rynku wyposażenia wnętrz i architektury.

ilustracjastrzałka

Avery Dennison Squid jest naturalnie miłą w dotyku, ekologiczną, 100% tkaną tkaniną poliestrową, która nie zawiera w swoim składzie PCW i posiada właściwości antybakteryjne oraz antygrzybiczne.

Korzystanie z Avery Dennison Squid daje liczne korzyści, zapewnia prywatność, ogranicza przenikanie promieni słonecznych do wnętrza i daje ciepły, przytulny i minimalistyczny akcent do każdej aranżacji wnętrza. Co więcej, zatrzymuje do 1/3 ciepła na zewnątrz. Dostępny jest w 6 kolorach: CHALK (biały), BONE (kremowy), OAK (jasny szary), ASH (chłodny szary), ROCK (ciemny szary) oraz COAL (czarny). Odporna na wilgoć i na działanie promieni słonecznych folia Squid, posiada również certyfikat trudnopalności oraz Okeo-Tex standard 100

Nowy wygląd mebli dzięki Neschen easyStyle

Neschen easyStyle to samoprzylepna, ekologiczna (pozbawiona PCW) folia meblowa o różnych stylach dekoracyjnych, przeznaczona do samodzielnej aplikacji na prawie każdej płaskiej powierzchni. Innowacyjna technologia kanałów powietrznych umożliwia bezproblemową aplikację oraz możliwość łatwego usuwania uwięzionego powietrza, gwarantując wykończenie bez pęcherzyków powietrznych.

Najważniejsze właściwości tej folii meblowej to łatwa i szybka aplikacja, odporność na zarysowania, oszczędność czasu i pieniędzy, a także odporność chemiczna (folia certyfikowana zgodnie z DIN68861). Produkt powstał na bazie papieru, jest przyjazny dla środowiska i nie kurczy się.

Paleta kolorów i deseni folii easyStyle obejmuje aż 15 kolorów. easySTYLE (więcej) to idealne rozwiązanie dla szybko zmieniających się trendów wnętrzarskich i krótkoseryjnych, sezonowych promocji. To innowacyjny produkt, pozwalający szybko i ekonomicznie zmienić wystrój wnętrz, zarówno tych komercyjnych, jak i prywatnych. Wystarczy wybrać deseń, począwszy od słojów po beton czy marmur, by następnie samodzielnie, szybko i sprawnie nadać meblom zupełnie nowy, przykuwający wzrok wygląd.

Dekoracyjny know-how

14 stycznia 2021 roku firma HP przeprowadziła seminarium online poświęcone właśnie tematyce drukowania dekoracji wnętrz. Webinar dedykowany był osobom działającym w branży aranżacji wnętrz i szukającym pomysłów, by rozwinąć biznes i zaoferować klientom jeszcze większe możliwości.

Seminarium prowadził Terry Raghunath, menedżer ds. rozwoju biznesu w obszarze rozwiązań graficznych HP i prawdziwy guru tej firmy w dziedzinie druku cyfrowego. Raghunath przedstawił główne argumenty, dlaczego branża dekoracji i aranżacji wnętrz jest w obecnych czasach tak ważna. Zwrócił uwagą na to, że w 2026 roku ten rynek będzie globalnie wart 25 miliardów dolarów, a szybki rozwój tego segmentu jest również związany ze zmianami, które wymusiły na nas ostatnie miesiące – zarówno w dekoracji naszych domów i mieszkań, jak i przestrzeni biznesowych, restauracji itp.

ilustracjastrzałka

- Dekoracje są tak kluczowe, bo przestrzeń, która nas otacza jest ważna. Jeśli przestrzeń, w której przebywamy będzie nam przyjazna, będziemy czuli się w niej dobrze. Dobry design wpływa realnie na nasze samopoczucie, w myśl duńskiej filozofii hygge – mówił Terry Raghunath.

Podczas seminarium licznie zaproszeni eksperci (zarówno projektanci, jak i klienci HP) dzielili się ze słuchaczami swoją wiedzą, doświadczeniami i predykcjami na przyszłość. Pierwsza z gości – Jennifer Castoldi, CEO firmy Trendease International, mówiła o trendach dotyczących mody, kolorystyki, aplikacji i zastosowania dekoracji w najbliższych latach. Alex Trochut, hiszpański artysta, grafik, ilustrator i typograf, który pracuje teraz w USA i współpracował w kampaniach dla takich brandów jak Nike, Coca-Cola czy Apple, mówił o swojej serii dzieł sztuki „Tęczowy bekon” i o tym, jak powstała. Następnie słuchacze przenieśli się do Kuwejtu, gdzie Duaij Al Duaij, twórca firmy Adeco Home, która sprzedaje nadruki na płótnie, tapety i inne dekoracje, dzielił się historią swojego biznesu i jednocześnie pasją do tworzenia pięknych aranżacji.

ilustracjastrzałka

Ostatnia mówczyni, Marie Amoureux z Francji, mówiła o dekoracji na materiałach tekstylnych. Na zakończenie seminarium odbyła się prezentacja rozwiązań HP dedykowanych do druku dekoracji oraz gotowych produktów stworzonych z zastosowaniem tej technologii. Omówiono potężne możliwości, jakie oferuje ekologiczna technologia druku HP Latex i jak można zastosować ją w branży dekoracji wnętrz. Nie zabrakło także praktycznych porad dotyczących sprzedaży za pośrednictwem social mediów.

  • Interesujesz się tematyką dekoracji wnętrz? Pobierz bezpłatnie nagranie webinaru „Drukowanie dekoracji wnętrz” TUTAJ.

Źródło: Integart Sp. z o.o.

www.integart.com.pl

Artykuł ukazał się pierwotnie w OOH magazine.

S - Tekst sponsorowany opublikowany na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Platige Image zrealizowało postprodukcję obrazu w nowej reklamie Axe
Znana marka męskich kosmetyków AXE rusza z nową globalną kampanią reklamową. Za przygotowanie animacji 2D i 3D, VFX oraz korekcję kolorów odpowiadało polskie studio Platige Image. Projekt został pozyskany dzięki działającemu od ponad roku na amerykańskim rynku zespołowi Platige USA.
Polska artystka stworzyła grafiki na opakowania musli znanej marki
Opakowanie produktu spożywczego jest ważne i może pełnić wiele funkcji, nie tylko tych użytkowych. Profilaktyka, edukacja, szczytny cel i uwrażliwienie na sztukę przyświecały polskiej marce OneDayMore, która w marcu do współpracy zaprosiła utalentowaną polską ilustratorkę specjalizującą się w technice kolażu cyfrowego – Aleksandrę Morawiak. Tak powstała...
Agencja Media Ready (Group One) przygotowała dwa spoty dla marki Enterol Forte do kampanii telewizyjnej i online w wersji całorocznej oraz letniej. Agencja odpowiada za ich koncept kreatywny oraz produkcję. Współpraca jest wynikiem wygranego przetargu rozpisanego przez firmę Biocodex Polska.
Filip Gapiński dołącza do zespołu agencji gamingowej Fantasyexpo na stanowisko Lead Creative Strategist.
Agencje mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe, wygrywa przetarg mediowy i tym samym przedłuża współpracę z FoodWell – marką korporacyjną, powstałą z połączenia spółek Bakalland i Purella Superfoods.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764