W Polsce jest ponad 20 milionów internautów, którzy korzystają z urządzeń mobilnych, a połowa Polaków robiących zakupy w sieci dokonała ich przez smartfon. Rosnący trend obserwuje się również wśród klientów drukarni online, a kluczem do dalszego rozwoju jest rozszerzenie funkcjonalności internetowej o urządzenia mobilne.
Według danych firmy Gemius/PBI liczba internautów korzystających z urządzeń przenośnych wzrosła od zeszłego roku o niemal 3 miliony. Z raportu „E-commerce w Polsce 2017” wynika, że w 2017 roku na zakupy w sieci zdecydowało się ponad 54% polskich internautów. Twórcy portalu przewidują, że docelowo nawet 70% klientów będzie korzystać z usług drukarni za pomocą smartfona.
- Drukarniafortuny.pl to odpowiedź na rosnący udział użytkowników urządzeń mobilnych w branży e-commerce. Wszelkie dane wskazują, że w najbliższych latach ten trend będzie się utrzymywał, co stanowi dobrą prognozę dla dalszego rozwoju mobilnych usług poligraficznych. Dotychczasowe rozwiązania mobilne oferowane przez drukarnie internetowe były dostępne w bardzo ograniczonym zakresie. DrukarniaFortuny.pl jest w pełni funkcjonalna w wersji mobilnej dzięki czemu cały proces – od zamówienia, przez wgrywanie plików czy płatności – można zrealizować przez smartfona – mówi Marek Zwoliński, prezes Drukarni Fortuny.
Drukarniafortuny.pl należy do grupy Marpress, która działa na rynku poligraficznym od 10 lat. Portal posiada autorskie oprogramowanie oferujące funkcjonalności, które dotychczas nie były dostępne w ofercie drukarni online - opcję przesłania plików z dropbox i googledysk, 3 etapy weryfikacji plików preflight oraz system kalkulacji, który umożliwia generowanie wycen z własnym logo i marżą oraz zapisywanie ich w popularnym formacie PDF.
Obecnie w Drukarnifortuny.pl można wycenić i zamówić ponad 60 różnych produktów poligraficznych. Firma zapowiada rozszerzenie oferty jeszcze w pierwszej połowie 2018 roku.
Źródło: Marpress