logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Drukowanie w terenie – termiczne drukarki mobilne Brother

  PR 28.03.2017, przeczytano 786 razy
ilustracjastrzałka
Brother PJ-722

Firma Brother zaprezentowała trzy nowe przenośne drukarki termiczne formatu A4. Modele z serii Pocket Jet to urządzenia przeznaczone dla osób pracujących w terenie. Drukarki, charakteryzujące się niewielkimi rozmiarami i wygodną obsługą, oferują wysoką prędkość druku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/drukowanie-w-terenie-%E2%80%93-termiczne-drukarki-mobilne-brother,31970,artykul.html

Nowe modele z serii Brother PocketJet: PJ-722 i PJ-762, PJ-773 to profesjonalne termiczne drukarki mobilne, zaprojektowane z myślą o pracownikach terenowych. Urządzenia można zamontować w dowolnym miejscu i pozycji, a także drukować z nich w dowolnym miejscu.

Drukarki z serii Brother PocketJet PJ-700 to urządzenia charakteryzujące się kompaktowymi rozmiarami – mają 26 cm szerokości i ważą ok. 480 g (bez akumulatora). Wyróżniają się wysoką prędkością druku, która wynosi do 8 stron na minutę w rozdzielczości 300 x 300 dpi (PJ-773) i 203 x 200 dpi (PJ-722 i PJ-762). Urządzenia mogą drukować na arkuszach formatu A4, jak i na rolach papieru. Zastosowana w nich technologia druku termicznego nie wymaga stosowania tuszu ani tonera.
   
Nowe drukarki można połączyć ze smartfonami, komputerami mobilnymi, laptopami i komputerami stacjonarnymi. Dołączone jest do nich oprogramowanie do tworzenia i wgrywania szablonów. Model PJ-762 obsługuje Bluetooth i protokół BIP (Bacic Imaging Protocol), który pozwala na pobieranie i drukowanie plików JPG. Z kolei drukarka PJ-773 obsługuje Wi-Fi. Wszystkie urządzenia z serii oferują interfejsy USB 2.0 oraz język PJ ESC/P, który zapewnia im kompatybilność z zewnętrznymi systemami. Modele, dzięki wytrzymałej obudowie, są odporne na codzienne użytkowanie sprzętu oraz na różnice temperatur od –10°C do +50°C. Urządzenia są zasilane akumulatorami, zasilaczami sieciowymi lub samochodowymi.

Drukarki termiczne Brother PJ-722, PJ-762 i PJ-773 są objęte 3-letnią gwarancją.

Źródło: Brother

www.brother.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764