logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BADANIE: drukowanie z urządzeń mobilnych w pracy jest rzadkością

  PR 02.07.2012, przeczytano 1040 razy

Według badań Lexmarka, globalnego dostawcy usług związanych z drukiem, ponad połowa pracowników (55 procent) regularnie korzysta w pracy z prywatnych urządzeń mobilnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/drukowanie-z-urzadzen-mobilnych-w-pracy-jest-rzadkoscia,15986,artykul.html

W badaniu Lexmarka pracownicy pytani byli o to, jakich urządzeń mobilnych używają w miejscach pracy. Z ich odpowiedzi wynika, że najczęściej używane są iPhony (36 procent) i smartfony (24 procent), tuż za nimi iPady (23 procent) i Blackberry (19 procent).

Ponad dwie piąte ankietowanych (41 procent) odpowiedziało, że możliwość drukowania materiałów firmowych z ich urządzeń mobilnych jest ważna lub bardzo ważna. Pomimo tego w badaniu stwierdzono, że tylko nieliczni pracownicy w pełni wykorzystują możliwość druku z urządzeń mobilnych (77 procent badanych mówi, że robi to rzadko albo nigdy). Może to być spowodowane faktem, że firmy nie są dobrze przygotowane do wspierania i integracji mobilnych urządzeń pracowników. 47 procent ankietowanych zauważa, że ich firma nie prowadzi żadnej polityki dotyczącej używania prywatnych urządzeń mobilnych.

Nie ma żadnych wątpliwości, że przynoszenie własnych urządzeń do pracy jest coraz popularniejsze” mówi Józef Lis, Product Manager z Lexmark Polska. „To jasne, że druk z urządzeń mobilnych jest skierowany głównie na rynek konsumencki, a obecnie dostępne aplikacje nie nadają się do środowiska biurowego. Dlatego oferujemy rozwiązania umożliwiające bezpośrednie drukowanie dopasowane do polityki danej firmy. W tym celu oferujemy szeroką gamę aplikacji i technologii do obsługi druku mobilnego w środowisku biznesowym, mających zwiększać wydajność pracowników".

Źródło: Lexmark

Dodatkowe informacje:

Lexmark przeprowadził badanie wśród 710 biurowych pracowników spośród następujących krajów - Belgia, Francja, Niemcy, Włochy, Holandia, Polska, Portugalia, Hiszpania, Szwecja, Wielka Brytania i Węgry.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Uwagę w sklepach przyciągają dziś cyfrowe kioski
W dobie rosnącej cyfryzacji zakupów, najnowszy raport firmy doradczo-technologicznej Future Mind rzuca światło na znaczące różnice w percepcji konsumentów na temat technologii sklepowych. Wzbudzające niegdyś zdumienie kasy samoobsługowe stały się naturalnym elementem polskiego retailu, a konsumenci nie postrzegają ich już jako innowacji czy nowinki. Obecnie niewiadomą dla wielu...
Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764