logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Drukowany przewodnik po targach Festiwaldruku.pl już na rynku

  PR 08.05.2019, przeczytano 843 razy
ilustracjastrzałka

Na biurkach agencji reklamowych i drukarni pojawiło się specjalne wydanie OOH magazine „news” – drukowanego przewodnika po zbliżających się targach poligrafii reklamowej i szerokie spectrum informacji o wydarzeniu. Jego czwarta odsłona – skierowana dla szeroko rozumianej poligrafii została właśnie wydana. Dostawcy Mediów i Maszyn zaprezentowali na łamach gazety targowe premiery i nowe maszyny w portfolio.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/drukowany-przewodnik-po-targach-festiwaldruku.pl-juz-na-rynku,382338,artykul.html

W numerze, jaki ukazał się w nakładzie 4000 egzemplarzy, znaleźć można szczegółowe informacje dotyczące przebiegu imprezy, wydarzeń towarzyszących, szkoleń i konferencji. Wiele miejsca poświęcono prezentacji produktów i usług firm wystawiających się na targach FestiwalDruku.pl.

– Wystawcy z zeszłego roku potwierdzili obecność na tegorocznej edycji i w hali druku praktycznie nie ma już wolnych powierzchni. Cieszą nas pozytywne opinie. Po ubiegłej edycji ponownie otrzymaliśmy szereg przychylnych referencji od naszych gości – mówi Monika Opałka, Dyrektor Sprzedaży OOH magazine, organizatora Festiwalu.

  • Lista wystawców dostępna jest TUTAJ

W OOH magazine „news” czytelnicy znajdą informacje targowe i zestawienie nowości, które będą prezentowane podczas FestiwalDruku.pl. Imprezie towarzyszy szereg wydarzeń specjalnych: konkursy branżowe, warsztaty i szkolenia. Tradycyjnie już zostanie przeprowadzony konkurs o Złoty Medal Festiwalu –  na najbardziej innowacyjne produkty. Po raz jedenasty odbędzie się też konkurs POS STARS na najlepsze display’e reklamowe. Firma Automatic Letter Bender z kolei, zaprosi na pokazy gięcia liter 3D na wyginarkach. W ramach wydarzeń dodatkowych, Integart przeprowadzi bezpłatne warsztaty z termotransferu „Amazing, But True vol. 3″. A Heisslufftechnik zaprezentuje podczas targów cztery modele zgrzewarek i poprowadzi warsztaty z ich obsługi. Atrium Centrum Ploterowe pokaże bestsellery i nowości marki Mutoh i EFI. W ramach Akademii Wiedzy, szóstą już edycję warsztatów: „Mini-Akademia Zarządzania Barwą. Tajniki poprawnego odwzorowania barw na ekranie i w druku”, przeprowadzi Wydawnictwo Polski Drukarz.

Niewątpliwą gratką dla targowych gości będzie możliwość uczestniczenia w spotkaniu z Jerzym Dudkiem, słynnym bramkarzem i wielokrotnym reprezentantem Polski w piłce nożnej.

Wydarzeniu towarzyszyć będzie kolejna edycja Raportu Dostawców Mediów i Maszyn – największej publikacji o rynku poligrafii reklamowej.

  • Magazyn OOH magazine „news” do pobrania TUTAJ[PDF]
  • Bezpłatna rejestracja na targi startuje 20 maja. Szczegóły TUTAJ

11. edycja FestiwalDruku.pl odbędzie się 18-19 września br. w EXPO XXI Warszawa. OOH magazine jest organizatorem imprezy.

Jak wyglądała impreza wystawiennicza rok temu? Warto przypomnieć sobie relację w filmowej pigułce:

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764