logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Drukowany przewodnik po targach Festiwaldruku.pl już na rynku

  PR 08.05.2019, przeczytano 671 razy
ilustracjastrzałka

Na biurkach agencji reklamowych i drukarni pojawiło się specjalne wydanie OOH magazine „news” – drukowanego przewodnika po zbliżających się targach poligrafii reklamowej i szerokie spectrum informacji o wydarzeniu. Jego czwarta odsłona – skierowana dla szeroko rozumianej poligrafii została właśnie wydana. Dostawcy Mediów i Maszyn zaprezentowali na łamach gazety targowe premiery i nowe maszyny w portfolio.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/drukowany-przewodnik-po-targach-festiwaldruku.pl-juz-na-rynku,382338,artykul.html

W numerze, jaki ukazał się w nakładzie 4000 egzemplarzy, znaleźć można szczegółowe informacje dotyczące przebiegu imprezy, wydarzeń towarzyszących, szkoleń i konferencji. Wiele miejsca poświęcono prezentacji produktów i usług firm wystawiających się na targach FestiwalDruku.pl.

– Wystawcy z zeszłego roku potwierdzili obecność na tegorocznej edycji i w hali druku praktycznie nie ma już wolnych powierzchni. Cieszą nas pozytywne opinie. Po ubiegłej edycji ponownie otrzymaliśmy szereg przychylnych referencji od naszych gości – mówi Monika Opałka, Dyrektor Sprzedaży OOH magazine, organizatora Festiwalu.

  • Lista wystawców dostępna jest TUTAJ

W OOH magazine „news” czytelnicy znajdą informacje targowe i zestawienie nowości, które będą prezentowane podczas FestiwalDruku.pl. Imprezie towarzyszy szereg wydarzeń specjalnych: konkursy branżowe, warsztaty i szkolenia. Tradycyjnie już zostanie przeprowadzony konkurs o Złoty Medal Festiwalu –  na najbardziej innowacyjne produkty. Po raz jedenasty odbędzie się też konkurs POS STARS na najlepsze display’e reklamowe. Firma Automatic Letter Bender z kolei, zaprosi na pokazy gięcia liter 3D na wyginarkach. W ramach wydarzeń dodatkowych, Integart przeprowadzi bezpłatne warsztaty z termotransferu „Amazing, But True vol. 3″. A Heisslufftechnik zaprezentuje podczas targów cztery modele zgrzewarek i poprowadzi warsztaty z ich obsługi. Atrium Centrum Ploterowe pokaże bestsellery i nowości marki Mutoh i EFI. W ramach Akademii Wiedzy, szóstą już edycję warsztatów: „Mini-Akademia Zarządzania Barwą. Tajniki poprawnego odwzorowania barw na ekranie i w druku”, przeprowadzi Wydawnictwo Polski Drukarz.

Niewątpliwą gratką dla targowych gości będzie możliwość uczestniczenia w spotkaniu z Jerzym Dudkiem, słynnym bramkarzem i wielokrotnym reprezentantem Polski w piłce nożnej.

Wydarzeniu towarzyszyć będzie kolejna edycja Raportu Dostawców Mediów i Maszyn – największej publikacji o rynku poligrafii reklamowej.

  • Magazyn OOH magazine „news” do pobrania TUTAJ[PDF]
  • Bezpłatna rejestracja na targi startuje 20 maja. Szczegóły TUTAJ

11. edycja FestiwalDruku.pl odbędzie się 18-19 września br. w EXPO XXI Warszawa. OOH magazine jest organizatorem imprezy.

Jak wyglądała impreza wystawiennicza rok temu? Warto przypomnieć sobie relację w filmowej pigułce:

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zdrovit promuje Litorsal Slim
Wczoraj wystartowała nowa kampania Natur Produkt Zdrovit promująca suplement diety Litorsal Slim. Media w kampanii TV zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
More Bananas od kwietnia 2021 zarządza działaniami marketingowymi w digitalu marki Get Dressed. Agencja wdroży szeroki wachlarz działań, od opracowania strategii komunikacji, przez strategię promocji, projektowanie materiałów graficznych, realizację kampanii reklamowych, prowadzenie komunikacji  w mediach społecznościowych, audyt, konsultacje aktualnie istniejącej strony...
Blueffect 2021. Era Post Cookie. Przepis na lepszy świat czy cyfrowy armagedon?
Już 27 maja odbędzie się X. edycja Blueffect, wydarzenie podczas którego eksperci i praktycy digital marketingu dzielą się wiedzą, wskazują trendy i najlepsze rozwiązania. Konferencja odbędzie się online, udział jest bezpłatny.
Agencja KERRIS Group wygrała przetarg na stworzenie nowej strony www dla marki Jan Niezbędny z portfolio Serantis Group.
„Ej, wszystko okej” - akcja promocyjna piłkarzy Ekstraklasy wspierająca tematykę zdrowia psychicznego
Dariusz Gałęzewski – Prezes Fundacji OSHEE i Marcin Jędrychowski  - Dyrektor Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie podpisali list intencyjny będący deklaracją współpracy na rzecz wspierania zdrowia psychicznego. W ramach projektu prowadzonego pod hasłem „WALCZ, ZWYCIĘŻAJ, ŻYJ!” partnerzy skupią się na prowadzeniu kampanii edukacyjnych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764