logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Drupa 2016: Mutoh prezentuje ploterowe nowości

  PR 06.06.2016, przeczytano 1910 razy
ilustracjastrzałka

Japoński producent drukarek wielkoformatowych, firma Mutoh nie zwalnia tempa. Na trwających 11 dni targach Drupa można zapoznać się z innowacyjnymi urządzeniami i technologiami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/drupa-2016%3A-mutoh-prezentuje-ploterowe-nowosci,28807,artykul.html

Mutoh to znany z innowacji producent, który od lat wyznacza trendy w druku wielkoformatowym. Nie inaczej jest na tegorocznej Drupie, gdzie prezentuje swoje najnowsze drukarki serii ValueJet. Najciekawszą z nich jest Mutoh ValueJet 1604X – markowy ploter w cenie poniżej 10 tys. Euro.

Mutoh ValueJet 1604X – „wszystkomający” ploter w cenie poniżej 10 tys. Euro

Mutoh ValueJet 1604X to ekonomiczny wariant topowych drukarek 1624X i 1638X o szerokości 1.62 metra. Nowy ploter wyposażony jest we wszystkie technologie firmy Mutoh takie jak Intelligent Interweaving (druk rozmytym rastrem bez paskowania) i Variable Dot (druk zmienną wielkością kropli) oraz Drop Master!

Mutoh ValueJet 1604X drukuje niezmiennie w takiej samej, wysokiej jakości do jakiej przyzwyczajeni są użytkownicy ploterów tej serii. Na pokładzie nie zabrakło systemu nawijającego o udźwigu roli do 30 kg.  Warto wspomnieć, że wszystkie plotery ValueJet produkowane są w Japonii. Przekłada się to na najwyższą jakość wykonania. Mówi Michał Pytel z Atrium.

Drukarka, została zaprojektowana i produkowana jest w Japonii. Wyposażona jest w nowoczesną głowicę piezoelektryczną generującą krople atramentu z zakresu od 3.5 do 21 pl (Variable Dot).

Ploter może drukować sprzedawalne wydruki w prędkości 11.5 m2/h. Maksymalna produktywność urządzenia w jakości banerowej to 16 m2/h.

Mutoh ValueJet 1604X przeznaczony jest do druku różnego rodzaju grafik aplikowanych wewnątrz i na zewnątrz (banerów, plakatów, grafik samochodowych, grafiki wystawienniczych i sklepowych) jak również naklejek, etykiet, obrazów, dekoracji.

VJ-1604X to ploter korzystających z najnowszych atramentów firmy Mutoh – certyfikowanych przez EUROFINS tuszami Mutoh UMS. Są to w pełni ekologiczne farby pozwalające stosować wydruki we wnętrzach, spełniające surowe wymagania ekologiczne i posiadające pisemny certyfikat Indoor Air Comfort.

Nowością, którą wprowadził w tym roku Mutoh jest opakowanie w jakich dostarczany jest atrament. Rolę kaset przejęły szczelne, hermetyczne worki, które umiejscawiane są w adapterze z tyłu plotera w pozycji pionowej. Taka pozycja pozwala praktycznie do zera zużyć zawartość worka z atramentem. Innymi zaletami atramentów w workach jest: czystość i szczelność systemu, brak kontaktu odgazowanych tuszy z powietrzem, ekonomiczna objętość 1000 ml czy choćby mniejsza powierzchnia wymagana za ploterem. Kontynuuje Michał Pytel.

Od sublimacji po druk LED-UV

Na stoisku firmy Mutoh można było zobaczyć także: najszybsze modele ValueJet 1624X, ValueJet 1638X, sublimacyjnego ValueJeta 1638 TX, „koszulkowca” VJ-405 GT oraz biurkowy ploter LED-UV ValueJet 426 UF do druku na gadżetach, panelach, elektronice, tabliczkach, itd.

Plotery ValueJet serii X o szerokości 1.37 i 1.62 metra to najbardziej wydajne drukarki na rynku. Dzięki zastosowanym technologiom Intelligent Interweaving, VariableDot i DropMaster pozwalają uzyskać wysokie prędkości bez straty na jakości druku. Dodatkowo są w pełni ekologiczne – drukują wspomnianymi ekologicznymi atramentami żywicznymi Mutoh UMS. Tusze te zodobyły wiele międzynarodowych nagród w tym dwie targowe nagrody w Polsce.

Mutoh ValueJet 1638 TX to sublimacyjny ploter do druku bezpośredniego. Może drukować aż 3 rodzajami atramentów. Pigmentowymi, które utrwalają się w procesie wygrzewania. Sublimacyjnymi do druku pośredniego i bezpośredniego na poliestrach. Trzecim typem są tusze dyspersyjne do druku również na poliestrach. Ploter posiada wszystkie technologie znane z ploterów ValueJet X łącznie z DropMaster odpowiedzialną za kompensację grubości materiału.

„Koszulkowiec” Mutoh ValueJet 405 GT to specjalistyczna, nowa drukarka DTG japońskiego producenta. Przeznaczona jest do bezpośredniego zadruku koszulek t-shirt, czapek, toreb, ubranek dziecięcych, chust i innych bawełnianych jak i poliestrowych tkanin. W zależności od produktu stosuje się różnej wielkości wymienne stoły o wielkości do 404 x 584 mm. Drukarka została wyposażona w wiele innowacyjnych rozwiązań, m.in. recylkulator koloru białego, dotykowy panel sterowania, łatwe w obsłudze oprogramowanie. Niewielkie gabaryty, przy zachowaniu dużej powierzchni zadruku, pozwolą umiejscowić urządzenie nawet na biurku.

Atramenty stosowane w Mutoh ValueJet 405 GT pozwalają po ich utrwaleniu na uzyskanie żywych i nasyconych barw. Aby tak się stało na ciemnych podłożach potrzebne jest zastosowanie białego podkładu. Druk kolorem białym charakteryzuje się wyjątkowo dobrym, 100% pokryciem. Mutoh ValueJet 405 GT może drukować na kolorowych tkaninach w palecie CMYK oraz kolorem białym stanowiącym nieprzezroczysty podkład.

405 GT drukuje atramentami z certyfikatem Oeko-Tex 100  klasy pierwszej przez co możliwy jest druk nawet ubranek dla dzieci poniżej 3 roku życia.

Ploterem z którego możliwości mogą skorzystać firmy z różnych branż od producentów urządzeń i podzespołów, przez agencje reklamowe znakujące gadżety, dekoratorów, producentów upominków na dekoratorach czy różnego rodzaju fabrykach skończywszy jest Mutoh ValueJet 426 UF.

ValueJet 426 UF to zaawansowany technologicznie tablicowy ploter LED-UV wyposażony w stół z podsysem. Jest to 6-kolorowa drukarka o obszarze zadruku 483 x 329 mm, umożliwiająca zadruk elementów o grubości nieprzekraczającej 70 mm i ciężarze do 4 kg. W porównaniu do klasycznej technologii UV, proces druku na ploterze Mutoh ValueJet 426UF charakteryzuje się brakiem lotnych związków organicznych (0% VOC), brakiem ozonu (ozon free), brakiem zanieczyszczeń powietrza (non-HAP) i niższym zużyciem energii.

Jesteśmy dumni, że od początku działalności naszej firmy jesteśmy wyłącznym dystrybutorem ploterów Mutoh w Polsce. Od początku Mutoh wyprzedza swoją działalności konkurencję wyznaczając trendy rozwoju branży na lata.

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe

www.atrium.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
Pilot the future – PLL LOT z kampanią rekrutacyjną
12 kwietnia br. rozpoczęła się kampania rekrutacyjna skierowana do pilotów pragnących dołączyć do załogi kokpitowej Polskich Linii Lotniczych LOT. W obliczu dynamicznego rozwoju branży lotniczej na świecie przewoźnik oferuje nie tylko niesamowitą możliwość rejsów na trasach międzynarodowych, ale także dynamiczną ścieżkę rozwoju oraz wyjątkowe perspektywy...
Mateusz Zając o Apple Vision Pro na konferencji 4Developers
Mateusz Zając, Software Engineering Manager w VML, na konferencji 4Developers poprowadzi wystąpienie na temat Apple Vision Pro oraz potencjału, jaki niesie ze sobą ta technologia. 
Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji
Jak mózg człowieka odnajduje się w erze AI? W nowym raporcie „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?” Neuroinsight Lab (by SeeWidely) zgłębia złożoną interakcję między ludzkim poznaniem a sztuczną inteligencją, wykorzystując do tego zaawansowaną neuroTechnologię, w tym EEG i eye-tracking. IAB Polska objął patronat nad tą publikacją.
Opus B z nowym spotem Prostamolu Uno
Agencja Opus B przygotowała nowy spot dla marki Prostamol UNO. Emisja przewidziana jest na wszystkich rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764