logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Drupa 2016: Poligrafia ma właśnie swoje 11 dni!

   01.06.2016, przeczytano 2299 razy
ilustracja

Wystartowały targi drupa 2016 - jedno z najważniejszych, a według wielu nawet najważniejsze światowe wydarzenie poświęcone poligrafii. 11 dni spotkań branżowych przebiegać będzie pod hasłem "touch of the future". Organizatorzy postanowili skupić uwagę na "wyzwaniach przyszłości", takich jak produkcja opakowań, multichannel, druk 3D, druk funkcjonalny, ekologia i CSR w poligrafii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/drupa-2016%3A-poligrafia-ma-wlasnie-swoje-11-dni%21,28738,artykul.html

W Düsseldorfie swoje propozycje zaprezentuje 1 820 firm z 54 krajów. Szczególnie eksponowana ma być tematyka "Print 4.0" - z naciskiem na technologie personalizacji w druku cyfrowym. Targom towarzyszy jak zwykle sporo dodatkowych wydarzeń i pokazów, takich jak drupa innovation park, drupa cube, 3D fab + print czy touchpoint packaging - pokaz koncentrujący się na rozwiązaniach dla rynku produkcji opakowań, który okazuje się być jednym z najszybciej rosnących obszarów w poligrafii.

Podczas imprezy ukierunkowanej na rozwojowe technologie przyszłości nie mogło zabraknąć tematyki druku 3D. Sekcja 3D fab + print ma odzwierciedlać spektrum możliwości jakie technologia ta otwiera m.in. przed branżą projektowania opakowań.

Druk funkcjonalny, znajdujący zastosowanie m.in. w produkcji elektroniki, to kolejny temat, któremu organizatorzy postanowili poświęcić szczególną uwagę. Techniki zastosowania druku funkcjonalnego, które do niedawna uznane byłyby jeszcze za science fiction, na drupie będzie można zobaczyć podczas kilku prezentacji i programów przygotowanych przez organizacje zrzeszające firmy reprezentujące ten sektor.

Zarówno znani globalni dostawcy jak i młode firmy oraz start-upy przygotowały bogaty program prezentacji, wykładów i dyskusji w ramach dip (drupa innovation park), które mają pomóc gościom targów na wyłowienie innowacji nadających impuls rozwojowy branży. Jednocześnie odbywać się będą wykłady i spotkania z ekspertami z branży kreatywnej, designu i technologii w ramach programu drupa cube, koncentrującego się na innowacyjnym potencjale druku i jego zastosowaniach w różnych dziedzinach przemysłu i sferach życia.

Podane przez organizatorów liczby zbliżone są do danych z poprzedniej edycji targów z 2012 r (1 844 wystawców z 52 krajów), być może zatem należy się spodziewać podobnej frekwencji (blisko 315 tys. zwiedzających).

Targi trwają do 10 czerwca, hale otwarte są dla zwiedzających od godziny 10:00 do 18:00 (w weekendy do 17:00). Ceny biletów zaczynają się od 45 euro za dzień (przy zamówieniu online), możliwy jest także zakup biletów 3- i 5-dniowych (odpowiednio 120 i 190 euro przy zamówieniu online).

Źródło: Messe Düsseldorf GmbH, Signs.pl

www.drupa.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
Nowy Zarząd Stowarzyszenia Producentów Reklamowych
W czwartek 18.04.2023 odbyło się walne zgromadzenie członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR), zrzeszającego 29 studiów produkcyjnych. Podczas spotkania podsumowano drugi rok działalności i wybrano nowy zarząd.
Launch marki Kellys w Polsce
Do grona klientów domu mediowego #GeneracjiAI, WowMedia&Metrics, dołączyła marka KELLYS. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze komunikacji oraz planowania i zakupu mediów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764