logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Drupa 2016: Poligrafia ma właśnie swoje 11 dni!

   01.06.2016, przeczytano 2300 razy
ilustracja

Wystartowały targi drupa 2016 - jedno z najważniejszych, a według wielu nawet najważniejsze światowe wydarzenie poświęcone poligrafii. 11 dni spotkań branżowych przebiegać będzie pod hasłem "touch of the future". Organizatorzy postanowili skupić uwagę na "wyzwaniach przyszłości", takich jak produkcja opakowań, multichannel, druk 3D, druk funkcjonalny, ekologia i CSR w poligrafii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/drupa-2016%3A-poligrafia-ma-wlasnie-swoje-11-dni%21,28738,artykul.html

W Düsseldorfie swoje propozycje zaprezentuje 1 820 firm z 54 krajów. Szczególnie eksponowana ma być tematyka "Print 4.0" - z naciskiem na technologie personalizacji w druku cyfrowym. Targom towarzyszy jak zwykle sporo dodatkowych wydarzeń i pokazów, takich jak drupa innovation park, drupa cube, 3D fab + print czy touchpoint packaging - pokaz koncentrujący się na rozwiązaniach dla rynku produkcji opakowań, który okazuje się być jednym z najszybciej rosnących obszarów w poligrafii.

Podczas imprezy ukierunkowanej na rozwojowe technologie przyszłości nie mogło zabraknąć tematyki druku 3D. Sekcja 3D fab + print ma odzwierciedlać spektrum możliwości jakie technologia ta otwiera m.in. przed branżą projektowania opakowań.

Druk funkcjonalny, znajdujący zastosowanie m.in. w produkcji elektroniki, to kolejny temat, któremu organizatorzy postanowili poświęcić szczególną uwagę. Techniki zastosowania druku funkcjonalnego, które do niedawna uznane byłyby jeszcze za science fiction, na drupie będzie można zobaczyć podczas kilku prezentacji i programów przygotowanych przez organizacje zrzeszające firmy reprezentujące ten sektor.

Zarówno znani globalni dostawcy jak i młode firmy oraz start-upy przygotowały bogaty program prezentacji, wykładów i dyskusji w ramach dip (drupa innovation park), które mają pomóc gościom targów na wyłowienie innowacji nadających impuls rozwojowy branży. Jednocześnie odbywać się będą wykłady i spotkania z ekspertami z branży kreatywnej, designu i technologii w ramach programu drupa cube, koncentrującego się na innowacyjnym potencjale druku i jego zastosowaniach w różnych dziedzinach przemysłu i sferach życia.

Podane przez organizatorów liczby zbliżone są do danych z poprzedniej edycji targów z 2012 r (1 844 wystawców z 52 krajów), być może zatem należy się spodziewać podobnej frekwencji (blisko 315 tys. zwiedzających).

Targi trwają do 10 czerwca, hale otwarte są dla zwiedzających od godziny 10:00 do 18:00 (w weekendy do 17:00). Ceny biletów zaczynają się od 45 euro za dzień (przy zamówieniu online), możliwy jest także zakup biletów 3- i 5-dniowych (odpowiednio 120 i 190 euro przy zamówieniu online).

Źródło: Messe Düsseldorf GmbH, Signs.pl

www.drupa.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764