Od ponad 60 lat targi drupa to najważniejsza na świecie specjalistyczna impreza wystawiennicza dla przemysłu poligraficznego i papierniczego. Dla wszystkich, którzy poszukują informacji z obszaru przygotowania, produkcji, przerobu papieru oraz druku, jak również najnowszych produktów, technologii i zastosowań, targi te są niezaprzeczalnym numerem 1 w rankingu branżowych imprez targowych dla branży poligraficznej.
Dane statystyczne dot. ostatniej edycji targów drupa, które odbyły się w maju 2012 r. mówią o 1 844 wystawcach z 52 krajów i 314 500 odwiedzających ze 130 krajów (z czego 60% stanowili odwiedzający spoza Niemiec).
W 2016 roku do dyspozycji uczestników zostanie oddanych 19 hal wystawienniczych i 11 dni targowych w czasie, których zaprezentowanych zostanie przegląd ofert dot. maszyn, materiałów, sprzętu i oprogramowania dla wszystkich procesów i etapów produkcji oraz przeróbki, a także najnowsze technologie i najwyższej jakości usług.
6 głównych sektorów tematycznych targów drupa 2016:
- Pre-press / Print
- Pre-media / Multichannel
- Post Press / Converting / Package Printing
- Future Technologies
- Materials
- Equipment / Services / Infrastructure
rozpoczęcie:
20.04.2021zakończenie:
30.04.2021miejsce:
DüsseldorfZobacz także:
Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations
Targi Warsaw Pack
Targi Reklama360
Targi VISCOM
FestiwalDruku.pl
Targi Poligrafia
Targi Fespa
Targi Integrated Systems Europe
Targi RemaDays Warsaw
Pozostałe raporty tematyczne Signs.pl:
wolność mediów
Koronawirus (COVID-19)
Złote Spinacze
IAB MIXX Awards
Konkurs Niezależnej Kreacji Kreatura
Effie Awards
100 lat polskiej niepodległości
Fotografia
Media społecznościowe
e-commerce
Międzynarodowy Festiwal Kreatywności Golden Drum
Druk lateksowy
Wystawiennictwo - stoiska i zabudowa targowa
Sitodruk
Termotransfer
Druk UV
Druk sublimacyjny
Prepress - Przygotowanie do druku
POS - Point of Sale
Druk 3D
Opakowania - projektowanie i produkcja
Druk DTG - Direct To Garment Printing
design
Large Format Printing - Druk wielkoformatowy
Prawo w reklamie
Marka „Polska”
Naming
Branding
Outdoor
SEO
Digital Signage