logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

DS Smith uruchamia Customer Innovation Hub

  PR 25.10.2021, przeczytano 595 razy
ilustracja

Firma DS Smith, producent przyjaznych środowisku opakowań z tektury falistej, otworzyła swój pierwszy Customer Innovation Hub, miejsce do hybrydowej współpracy z klientami. Centrum, z siedzibą w Lizbonie, jest wyposażone tak, aby umożliwiać wspólne sesje projektowania dla klientów w formie spotkań fizycznych, online i hybrydowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ds-smith-uruchamia-customer-innovation-hub,393520,artykul.html

Nowy hybrydowy Customer Innovation Hub, będący pionierską koncepcją w branży, umożliwia DS Smith osobisty kontakt z lokalnymi klientami oraz zdalny z przedstawicielami międzynarodowymi. To stworzenie „nowej jakości" współpracy, w której nowoczesne narzędzia i hybrydowe podejście łączą klientów i ekspertów w dziedzinie opakowań, aby efektywnie tworzyć przyjazne środowisku rozwiązania opakowaniowe.

Centrum może pochwalić się najnowocześniejszą technologią audiowizualną, w tym kamerami PTZ (pan-zoom-tilt) do zaprezentowania doświadczeń z „unboxingu” przesyłek e-commerce, a także ścianą LED do sesji online oraz funkcjami rozszerzonej rzeczywistości (Virtual Reality).

Przejście na współpracę wirtualną zostało przyspieszone i spotęgowane pandemią koronawirusa. Dla DS Smith oznaczało to, że swoje podejście oparte na współpracy, musi realizować zdalnie. Warsztaty Impact Centre, na których klienci odkrywają, co może osiągnąć właściwe opakowanie w całym cyklu dostaw tradycyjnie odbywały się w specjalnych centrach z repliką sklepu, magazynu czy przestrzenią e-commerce. W pandemii uruchomione zostały wirtualne "wizyty 360°” umożliwiające podobne doświadczenia. Centra PackRight, które pełnią rolę ośrodków innowacji i kreatywności, również zaczęły współpracować on-line.

Nowatorskie miejsce - Customer Innovation Hub łączy wirtualne elementy z rzeczywistymi warsztatami. Zapewnia to przestrzeń, w której eksperci i klienci mogą z łatwością współpracować i skrócić czas realizacji projektu.

- Cyfryzacja znacznie przyspieszyła w czasie pandemii. Dała początek nowemu rodzajowi konsumentów, tzw. "Fusion shoppers", którzy chcą kupować w kanałach tradycyjnych i on-line otrzymując serwis i doświadczenia na tym samym poziomie. – komentuje Marta Jędrzejczak, kierownik marketingu w DS Smith Polska. – Trend ten dotyczy również świata biznesu, w którym firmy muszą dostosować się do tego nowego, hybrydowego sposoby pracy. W ten sposób odpowiadamy na potrzeby klientów biznesowych, by razem tworzyć produkty dla współczesnych konsumentów.

Po uruchomieniu centrum w Lizbonie, firma planuje otworzyć Customer Innovation Hubs we wszystkich swoich regionach do końca 2023 roku. Rozszerzy to możliwości efektywnej współpracy z klientami, bez względu na to czy mamy możliwość spotkać się osobiście, czy wirtualnie.

Źródło: DS Smith

www.dssmith.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Brother DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN: urządzenia typu 3w1
Firma Brother wprowadza do oferty 3 wydajne monochromatyczne urządzenia laserowe 3w1. Modele DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN są łatwe w konfiguracji oraz co ważne pozwalają na sprawne wygenerowanie wysokiej jakości wydruków. Urządzenia zostały tak stworzone, aby usprawnić proces druku i zmniejszyć jego koszt.
Sharp BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR: drukarki wielofunkcyjne
Sharp wprowadza trzy kolorowe urządzenia MFP (wielofunkcyjne) A4. Modele BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR dołączają do rosnącej linii produktów Sharp, zaprojektowanych dla dynamicznie zmieniających się, hybrydowych miejsc pracy przyszłości. Urządzenia gwarantują nowoczesną komunikację z rozbudowanymi funkcjami bezpieczeństwa oraz redukcję zużycia energii,...
Epson AM-C400 i AM-C550 - atramentowe drukarki A4
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free, rozszerzając ofertę dla biur o urządzenia wielofunkcyjne AM-C400 i AM-C550, które usprawniają pracę z dokumentami w formacie A4. Nowe modele zapewniają wszystkie cenione w produktach firmy Epson atuty związane z oszczędnością energii i wydajnością.
Opakowania z maszyną Revoria Press PC1120 w firmie Slodkie
Czekoladowa, karmelowa, bakaliowa – to kolejne linie słodyczy w firmie Slodkie. To producent personalizowanych słodyczy reklamowych, którego produkty z sukcesami uczestniczą w kampaniach największych światowych marek. Jest ich ponad 600 rodzajów, a każdy i dla każdego klienta musi być odpowiednio opakowany. Personalizacja opakowań, wysoka jakość, odpowiednie barwy – to tylko...
Stora Enso poinformowała, że stworzona przez tę firmę pianka opakowaniowa Papira jest z powodzeniem stosowana nie tylko w różnych branżach przemysłu, jako materiał zabezpieczający transportowane produkty, ale też służy do ochrony dzieł sztuki. Baiba – artystka używająca w swojej twórczości szkła – wykorzystuje materiał Papira do bezpiecznego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764