logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

DS Smith wprowadza ekologiczne rozwiązania dla materiałów POS

  PR 27.01.2021, przeczytano 575 razy
ilustracjastrzałka

DS Smith, wiodący producent ekologicznych opakowań, opracował nowy produkt – EKOlogiczny POS (Point-of-Sale). Dzięki użyciu m.in. tekturowych haków i listew cenowych, papierowych podpór pod półki czy papierowej taśmy klejącej, standy i ekspozycje reklamowe będą mogły być w pełni przetwarzane.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ds-smith-wprowadza-ekologiczne-rozwiazania-dla-materialow-pos,389981,artykul.html

86% konsumentów w Europie uważa, że głównym problemem współczesnego świata są kwestie ochrony środowiska.[1] Klienci twierdzą, że marki powinny troszczyć się o otoczenie, w którym funkcjonują, a innowacyjne opakowania to jeden z najprostszych sposobów.[2]

Z tego względu coraz więcej sieci handlowych wdraża rozwiązania mające na celu zamianę plastiku na papier. Wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom, DS Smith zaprojektował EKOlogiczny POS. Używa w nim tekturowych haków i listew cenowych, papierowych podpór pod półki, tekturowych palet oraz papierowej taśmy klejącej. Dzięki temu rozwiązaniu firmy zaoszczędzą czas potrzebny na oddzielanie plastikowych elementów konstrukcji do recyklingu.

Tekturowy hak

Plastikowe haki są powszechnie stosowane do zawieszania produktów na standach. Dzięki wprowadzeniu tekturowych zamienników, pracownicy sklepów w łatwy sposób będą mogli oddać POS do recyklingu.

Tekturowe listwy cenowe

Listwa cenowa wykonana w 100% z tektury z okienkami umożliwiającymi umieszczenie i wymianę cen sprawi, że stand w całości trafi na makulaturę.

Podpory papierowe pod półki

W POS-ach zazwyczaj zamocowane są niewidoczne plastikowe klipsy. Bywają trudne do oddzielenia, ponieważ są na stałe zamontowane w półce. Z tego względu często POS-y nie podlegają recyklingowi. Dzięki papierowym podporom recykling całego standu będzie możliwy. Dodatkowo, papierowe podpory są wykonane z włókna naturalnego, które rozkłada się w ciągu 90 dni. Podpory, nazwane klik-klakami, posiadają certyfikat FSC (Forest Stewardship Council), co oznacza, że zostały wykonane z surowców pochodzących z odpowiedzialnych źródeł.

Tekturowe palety KayPal

Tekturowe palety mogą szybko i łatwo być łączone bez użycia narzędzi. Nie wymagają oddzielenia, ponieważ w całości nadają się do recyklingu. Są bezpieczne dla pracowników ze względu na to, że nie ma w nich gwoździ ani drzazg oraz obniżają wagę ładunku.

Papierowa taśma klejąca

Taśma nie zawiera w sobie tworzyw sztucznych. Jej zastosowanie zmniejsza wysiłek związany z recyklingiem kartonu, pomaga zmniejszyć ślad węglowy i poprawia jakość tektury.

– Do tej pory displaye (nawet te wykonane w 90% z tektury) nie mogły zostać poddane recyklingowi ze względu na plastikowe elementy. Opracowane przez nas rozwiązanie w ocenie POPAI Sustain charakteryzuje się o 52,3% mniejszym śladem węglowym w porównaniu do standardowych nośników reklamowych z wykorzystaniem plastiku. Ekologiczny POS posiada również certyfikat FSC Mix. O naszej nowej propozycji pozytywnie wyrazili się przedstawiciele zarówno jednej z największych sieci drogeryjnych w Europie, jak i największego dyskontu w Polsce – mówi Monika Kołda Display Sales Manager, DS Smith Polska.

Źródło: DS Smith

Dodatkowe informacje:

[1] Badanie L’ObSoCo na panelu Respondi 2019
[2] Raport Nielsen 2018
[3] W odniesieniu do jednego standu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764