logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

DS Smith wprowadza ekologiczne rozwiązania dla materiałów POS

  PR 27.01.2021, przeczytano 276 razy
ilustracjastrzałka

DS Smith, wiodący producent ekologicznych opakowań, opracował nowy produkt – EKOlogiczny POS (Point-of-Sale). Dzięki użyciu m.in. tekturowych haków i listew cenowych, papierowych podpór pod półki czy papierowej taśmy klejącej, standy i ekspozycje reklamowe będą mogły być w pełni przetwarzane.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ds-smith-wprowadza-ekologiczne-rozwiazania-dla-materialow-pos,389981,artykul.html

86% konsumentów w Europie uważa, że głównym problemem współczesnego świata są kwestie ochrony środowiska.[1] Klienci twierdzą, że marki powinny troszczyć się o otoczenie, w którym funkcjonują, a innowacyjne opakowania to jeden z najprostszych sposobów.[2]

Z tego względu coraz więcej sieci handlowych wdraża rozwiązania mające na celu zamianę plastiku na papier. Wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom, DS Smith zaprojektował EKOlogiczny POS. Używa w nim tekturowych haków i listew cenowych, papierowych podpór pod półki, tekturowych palet oraz papierowej taśmy klejącej. Dzięki temu rozwiązaniu firmy zaoszczędzą czas potrzebny na oddzielanie plastikowych elementów konstrukcji do recyklingu.

Tekturowy hak

Plastikowe haki są powszechnie stosowane do zawieszania produktów na standach. Dzięki wprowadzeniu tekturowych zamienników, pracownicy sklepów w łatwy sposób będą mogli oddać POS do recyklingu.

Tekturowe listwy cenowe

Listwa cenowa wykonana w 100% z tektury z okienkami umożliwiającymi umieszczenie i wymianę cen sprawi, że stand w całości trafi na makulaturę.

Podpory papierowe pod półki

W POS-ach zazwyczaj zamocowane są niewidoczne plastikowe klipsy. Bywają trudne do oddzielenia, ponieważ są na stałe zamontowane w półce. Z tego względu często POS-y nie podlegają recyklingowi. Dzięki papierowym podporom recykling całego standu będzie możliwy. Dodatkowo, papierowe podpory są wykonane z włókna naturalnego, które rozkłada się w ciągu 90 dni. Podpory, nazwane klik-klakami, posiadają certyfikat FSC (Forest Stewardship Council), co oznacza, że zostały wykonane z surowców pochodzących z odpowiedzialnych źródeł.

Tekturowe palety KayPal

Tekturowe palety mogą szybko i łatwo być łączone bez użycia narzędzi. Nie wymagają oddzielenia, ponieważ w całości nadają się do recyklingu. Są bezpieczne dla pracowników ze względu na to, że nie ma w nich gwoździ ani drzazg oraz obniżają wagę ładunku.

Papierowa taśma klejąca

Taśma nie zawiera w sobie tworzyw sztucznych. Jej zastosowanie zmniejsza wysiłek związany z recyklingiem kartonu, pomaga zmniejszyć ślad węglowy i poprawia jakość tektury.

– Do tej pory displaye (nawet te wykonane w 90% z tektury) nie mogły zostać poddane recyklingowi ze względu na plastikowe elementy. Opracowane przez nas rozwiązanie w ocenie POPAI Sustain charakteryzuje się o 52,3% mniejszym śladem węglowym w porównaniu do standardowych nośników reklamowych z wykorzystaniem plastiku. Ekologiczny POS posiada również certyfikat FSC Mix. O naszej nowej propozycji pozytywnie wyrazili się przedstawiciele zarówno jednej z największych sieci drogeryjnych w Europie, jak i największego dyskontu w Polsce – mówi Monika Kołda Display Sales Manager, DS Smith Polska.

Źródło: DS Smith

Dodatkowe informacje:

[1] Badanie L’ObSoCo na panelu Respondi 2019
[2] Raport Nielsen 2018
[3] W odniesieniu do jednego standu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kolejni Top Dostawcy wystawcami wrześniowego Festiwalmarketingu.pl
12M, EXPEN, Yax interactive, L-Shop-Team POLSKA, Ivory Ceramics oraz BeJoy – kolejni TOP dostawcy potwierdzili swój udział we wrześniowym FestiwalMarketingu.pl. Wydarzenie odbędzie 15-16 września w EXPO XXI Warszawa. Równolegle na hali nr III odbędą się targi Packaging Innovations.
Konferencja MCCT – rynek spotkań w biznesie. Od reala do online
W dniach 23-25 marca 2021r. odbędzie się w formule online bezpłatna konferencja Meeting Communication Collaboration Trends. MCCT to nowa inicjatywa, obejmująca swoją tematyką szeroko pojęty rynek miejsc spotkań, komunikacji oraz pracy grupowej. Wydarzenie jest inicjatywą kierowaną do osób zainteresowanych zdobyciem wiedzy z zakresu tworzenia eventów online i hybrydowych, pracy w...
Opus B z kolejną kampanią dla Banku BNP Paribas
Agencja przygotowała nową platformę komunikacji dla klientów biznesowych.
Startuje drugi sezon programu „To ma sens”
Ponad 15 mln wyświetleń na Facebooku i dotarcie do 5 mln osób – takie wyniki oglądalności osiągnął pierwszy sezonu naszego autorskiego programu „TO MA SENS”. Liczby mówią same za siebie i ułatwiły nam podjęcie decyzji o kontynuowaniu tego formatu w naszych mediach społecznościowych. Pomysłów na kolejne odcinki nie brakuje, dlatego już...
Jak realizować bezpieczne kampanie programmatic? Jaką rolę odgrywają dane w reklamie cyfrowej? Jak będzie wyglądać przyszłość w świecie bez plików 3rd party cookie? Co zrobić, żeby mobile skutecznie budował zasięg i świadomość marki? Czy programmatic outdoor to science fiction czy nieodległa przyszłość? Jakie są korzyści połączenia automatyzacji ze sprzedażą...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764