logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

DTB EU i Alwero w gronie Członków PIAP

  PR 05.10.2020, przeczytano 1087 razy

Grono Członków Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych w ostatnim miesiącu powiększyło się o dwie nowe firmy z branży. Członkami stowarzyszenia branżowego PIAP zostały firmy: DTB EU i Alwero.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dtb-eu-i-alwero-w-gronie-czlonkow-piap,388644,artykul.html

- Z duma dołączamy do grona członków PIAP-u – mówi Rishabh Bahety, Prezes DTB EU – wiem, że pozwoli nam to stworzyć sieć kontaktów z firmami, które kierują się tymi samymi wartościami, dedykacją i pasją w dostarczaniu klientom wysokiej jakości gadżetów i usług.

DTB EU jest dostawcą tekstyliów reklamowych oferującym torby bawełniane i jutowe, a także odzież (T-shirty, polówki, bluzy). Firma ma ogromne doświadczenie w znakowaniu różnymi metodami (sitodruk, DTG, transfer, haft). Stany magazynowe w Polsce gwarantują błyskawiczną realizację, a regularne dostawy ułatwiają import produktów spersonalizowanych. Kierując się mottem „cokolwiek wymyślisz – my to zrobimy!” firma zdobyła zaufanie ponad 200 agencji z Polski i Europy w niecałe 2 lata działalności. DTB EU jest partnerem DTB UK i obsługuje na wyłączność rynek Europejski, razem posiadają 3 i pół miliona produktów magazynowych z możliwością wykonania 50 tysięcy nadruków, 20 tysięcy transferów i 25 milionów szwów dziennie.

Alwero to rdzennie polska marka i rodzinna firma specjalizująca się w projektowaniu i produkcji tekstyliów wełnianych.

- Upominkiem może stać się każdy z naszych produktów i tak najczęściej właśnie się dzieje. Dlatego postanowiliśmy wprowadzić się ;) na rynek artykułów reklamowych i upominków. Szczególnie kiedy tak bardzo pożądane są produkty eko, 100% naturalne i niebanalne. My gwarantujemy 100% made in Poland, z zachowaniem zasad fair play i niebywałą dbałością o ludzi, zwierzęta oraz środowisko naturalne- mówi Aleksandra Turek, Prezes Zarządu Alwero Sp.z o.o..

W Alwero produkowane są nietuzinkowe, niszowe i bardzo indywidualne projekty. Firma posiada wypracowany przez lata warsztat, zbudowała pełne zaplecze, a kunszt i otwartość ma z natury!  Od ponad dwudziestu lat podziwia, uwielbia i bawi się tym niezwykłym surowcem jakim jest wełna. Zaskakuje formą, rzuca wyzwania sztucznym materiałom, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom świadomych klientów. Jeśli nie znasz jeszcze Alwero to wyobraź sobie motek wełny pełen ciepłych uczuć, miękkiej naturalności, dzikiej swobody i bezpiecznego komfortu. Co do Alwero przyciąga? Różnica, jakiej można doświadczyć, otaczając się tym, co piękne z natury.

- Poznajmy się! Sprawimy, że Twoja oferta będzie wyjątkowa. Z radością pokażemy Wam próbkę tego co potrafimy robić z wełny ze szczególnym uwzględnieniem upominków reklamowych:) Tym czasem ciepło wszystkich pozdrawiamy i zapraszamy do współpracy!- Team Alwero the wool factory – pasjonaci wełny.

Źródło: Polska Izba Artykułów Promocyjnych

www.piap-org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
Pilot the future – PLL LOT z kampanią rekrutacyjną
12 kwietnia br. rozpoczęła się kampania rekrutacyjna skierowana do pilotów pragnących dołączyć do załogi kokpitowej Polskich Linii Lotniczych LOT. W obliczu dynamicznego rozwoju branży lotniczej na świecie przewoźnik oferuje nie tylko niesamowitą możliwość rejsów na trasach międzynarodowych, ale także dynamiczną ścieżkę rozwoju oraz wyjątkowe perspektywy...
Mateusz Zając o Apple Vision Pro na konferencji 4Developers
Mateusz Zając, Software Engineering Manager w VML, na konferencji 4Developers poprowadzi wystąpienie na temat Apple Vision Pro oraz potencjału, jaki niesie ze sobą ta technologia. 
Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji
Jak mózg człowieka odnajduje się w erze AI? W nowym raporcie „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?” Neuroinsight Lab (by SeeWidely) zgłębia złożoną interakcję między ludzkim poznaniem a sztuczną inteligencją, wykorzystując do tego zaawansowaną neuroTechnologię, w tym EEG i eye-tracking. IAB Polska objął patronat nad tą publikacją.
Opus B z nowym spotem Prostamolu Uno
Agencja Opus B przygotowała nowy spot dla marki Prostamol UNO. Emisja przewidziana jest na wszystkich rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764