logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

DTF.PL MAX 60 – nowość w druku na tekstyliach

  S 24.08.2021, przeczytano 2741 razy
ilustracja

DTF.PL MAX 60 to kompletny, zautomatyzowany zestaw do produkcji transferów DTF. Przeznaczony jest do transferów na różne rodzaje tekstyliów. Idealny do zamówień w ilościach przemysłowych i przy niskich nakładach. Gwarantuje wysoką wydajność – do 15 mb/godz.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dtf.pl-max-60-%E2%80%93-nowosc-w-druku-na-tekstyliach,392734,artykul.html

DTF.PL MAX 60 to autorskie rozwiązanie od API.PL, przeznaczone jest dla firm szukających zwiększenia wydajności w druku na tekstyliach. Zestaw składa się z drukarki oraz proszkarko-suszarki, co zapewnia wysoką jakość i produkcyjną prędkość druku.

Druk na folii zarządzany jest przez dedykowany RIP – CADlink Digital Factory DTF Edition. Proszkarka służy do automatycznego naniesienia kleju w proszku. Maszyny są tak skonfigurowane, aby zadrukowana folia dostała się do proszkarki. Następnie obraz z klejem jest żelowany, a na końcu gotowe transfery są zwijane na nawijarce.

ilustracjastrzałka

Drukarka DTF.PL MAX60

Urządzenie zapewnia wysoką jakość i produkcyjną prędkość druku. Maszyna wyposażona jest w systemy zapewniające bezpieczeństwo i łatwość obsługi.

Cechy główne:

  • 2 głowice drukujące i3200 marki EPSON
  • CMYK i biały drukowane w jednym przebiegu
  • maksymalna szerokość zadruku – 58 cm
  • szybkość wydruku do 15mb/godz.
  • system cyrkulacji i mieszania białego tuszu
  • alarm niskiego poziomu tuszu w zbiorniku
  • łatwy dostęp do miejsc wymagających konserwacji

ilustracjastrzałka

Proszkarko-suszarka DTF.PL MAX60

Automatycznie aplikuje sypki klej oraz żeluje go w tunelu suszącym. W ten sposób powstaje gotowy transfer DTF.

Cechy główne:

  • wstępne suszenie wydruku przed aplikacją kleju
  • automatyczna aplikacja kleju
  • automatyczne usuwanie nadmiaru kleju
  • żelowanie kleju w tunelu suszącym
  • nawinięcie gotowych transferów na nawijarce

Poliuretanowy klej URET 8020

Kleje transferowe to element niezbędny i niezwykle ważny w produkcji transferów aplikowanych na tekstylia. Występują w różnych wersjach i rozmiarach ziaren. Do transferów DTF rekomendujemy poliuretanowy klej o średnim rozmiarze granulek URET 8020. Zastosowanie tego właśnie kleju pozwala na aplikowanie transferów na różnych rodzajach tekstyliów: bawełnie, poliestrze oraz ich mieszankach. Klej sprawia, że transfery są bardzo elastyczne i mają ponadprzeciętną odporność na pranie.

Źródło: API.PL

www.api.pl


avatar użytkownika
+ + + + +

Tekst opublikował użytkownik: api_pl

(API.PL Sp. z o.o.)

api_pl o sobie:

API.PL – jest bezpośrednim importerem maszyn i materiałów do sitodruku i druku wielkoformatowego. Zapewnia klientom wysoką jakość produktów w atrakcyjnej cenie. Firma stale rozszerza ofertę, aby sprostać zmieniającym się oczekiwaniom branży i rynku poligraficznego. W ofercie API.PL znajdą się maszyny i farby do sitodruku renomowanych światowych producentów, a także szeroka gama ploterów ekosolwentowych, sublimacyjnych, UV oraz tusze, media do druku oraz programy RIP.

Więcej informacji o użytkowniku

S - Tekst sponsorowany opublikowany na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764