logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

DTF.PL MAX 60 – nowość w druku na tekstyliach

  S 24.08.2021, przeczytano 2784 razy
ilustracja

DTF.PL MAX 60 to kompletny, zautomatyzowany zestaw do produkcji transferów DTF. Przeznaczony jest do transferów na różne rodzaje tekstyliów. Idealny do zamówień w ilościach przemysłowych i przy niskich nakładach. Gwarantuje wysoką wydajność – do 15 mb/godz.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dtf.pl-max-60-%E2%80%93-nowosc-w-druku-na-tekstyliach,392734,artykul.html

DTF.PL MAX 60 to autorskie rozwiązanie od API.PL, przeznaczone jest dla firm szukających zwiększenia wydajności w druku na tekstyliach. Zestaw składa się z drukarki oraz proszkarko-suszarki, co zapewnia wysoką jakość i produkcyjną prędkość druku.

Druk na folii zarządzany jest przez dedykowany RIP – CADlink Digital Factory DTF Edition. Proszkarka służy do automatycznego naniesienia kleju w proszku. Maszyny są tak skonfigurowane, aby zadrukowana folia dostała się do proszkarki. Następnie obraz z klejem jest żelowany, a na końcu gotowe transfery są zwijane na nawijarce.

ilustracjastrzałka

Drukarka DTF.PL MAX60

Urządzenie zapewnia wysoką jakość i produkcyjną prędkość druku. Maszyna wyposażona jest w systemy zapewniające bezpieczeństwo i łatwość obsługi.

Cechy główne:

  • 2 głowice drukujące i3200 marki EPSON
  • CMYK i biały drukowane w jednym przebiegu
  • maksymalna szerokość zadruku – 58 cm
  • szybkość wydruku do 15mb/godz.
  • system cyrkulacji i mieszania białego tuszu
  • alarm niskiego poziomu tuszu w zbiorniku
  • łatwy dostęp do miejsc wymagających konserwacji

ilustracjastrzałka

Proszkarko-suszarka DTF.PL MAX60

Automatycznie aplikuje sypki klej oraz żeluje go w tunelu suszącym. W ten sposób powstaje gotowy transfer DTF.

Cechy główne:

  • wstępne suszenie wydruku przed aplikacją kleju
  • automatyczna aplikacja kleju
  • automatyczne usuwanie nadmiaru kleju
  • żelowanie kleju w tunelu suszącym
  • nawinięcie gotowych transferów na nawijarce

Poliuretanowy klej URET 8020

Kleje transferowe to element niezbędny i niezwykle ważny w produkcji transferów aplikowanych na tekstylia. Występują w różnych wersjach i rozmiarach ziaren. Do transferów DTF rekomendujemy poliuretanowy klej o średnim rozmiarze granulek URET 8020. Zastosowanie tego właśnie kleju pozwala na aplikowanie transferów na różnych rodzajach tekstyliów: bawełnie, poliestrze oraz ich mieszankach. Klej sprawia, że transfery są bardzo elastyczne i mają ponadprzeciętną odporność na pranie.

Źródło: API.PL

www.api.pl


avatar użytkownika
+ + + + +

Tekst opublikował użytkownik: api_pl

(API.PL Sp. z o.o.)

api_pl o sobie:

API.PL – jest bezpośrednim importerem maszyn i materiałów do sitodruku i druku wielkoformatowego. Zapewnia klientom wysoką jakość produktów w atrakcyjnej cenie. Firma stale rozszerza ofertę, aby sprostać zmieniającym się oczekiwaniom branży i rynku poligraficznego. W ofercie API.PL znajdą się maszyny i farby do sitodruku renomowanych światowych producentów, a także szeroka gama ploterów ekosolwentowych, sublimacyjnych, UV oraz tusze, media do druku oraz programy RIP.

Więcej informacji o użytkowniku

S - Tekst sponsorowany opublikowany na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764