logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

DTM CX86e - najmniejsza kolorowa drukarka LED z suchym tonerem

  PR 21.11.2019, przeczytano 722 razy
ilustracjastrzałka

Drukarka DTM CX86e jest najmniejszą na świecie kolorową drukarką LED. To szybkie i kompaktowe rozwiązanie w zakresie druku materiałów reklamowych lub użytkowych dla punktów sprzedaży czy obsługi klienta.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dtm-cx86e---najmniejsza-kolorowa-drukarka-led-z-suchym-tonerem,384808,artykul.html

Urządzenie pozwala firmom produkować wszechstronne i profesjonalne kolorowe etykiety, metki, kupony, identyfikatory i wiele innych.

Jakość wydruku tych materiałów sprawia, że w znaczący sposób podnosi się atrakcyjność produktu czy usługi. Niezależnie od tego czy będą to vouchery, kupony, paragony, identyfikatory ze zdjęciami, naklejki z cenami, zawieszki, opaski identyfikacyjne – wydruk dzięki DTM CX86e trwa kilka sekund.

DTM CX86e dzięki swoim niewielkim rozmiarom jest łatwa w transporcie i gotowa do użycia wszędzie tam gdzie zachodzi taka potrzeba. Przenieś swoje kampanie reklamowe, stoiska, usługi, targi na nowy poziom umożliwiając klientom dodanie własnej personalizacji na miejscu.

Pełne informacje o produkcie są dostępne na stronie polskiego dystrybutora www.drukarki.etykiet.pl

Źródło: NOWE MEDIA POLAND Sp. z o.o. sp. k.

www.nowemedia.pl


brak ikonki
+

Tekst opublikował użytkownik: NoweMedia

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa kampania Snickers we współpracy z Dharnim
Jakie efekty może przynieść współpraca kreatywnej młodej osoby z marką produkującą pyszne batony? Odpowiedź znajduje się na Instagramie Dharniego – beatboxera popularnego wśród młodego pokolenia. W ramach współpracy z kultową marką Snickers powstała piosenka, w nieoczywisty sposób pokazująca różnice pomiędzy wariantami tego...
Nowa kampania marki Amica promuje sprzęty parowe
17 maja br. marka Amica rozpoczęła kampanię “Mężczyzna idealny szuka pary”. Dynamiczny, muzyczny spot promuje najnowsze urządzenia Amica z funkcją pary, które pozwalają sprostać codziennym wyzwaniom. Kampania obejmuje media tradycyjne i digitalowe: telewizję, radio, media społecznościowe i kanały YouTube.
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę marki Tarczyn
Firma Maspex rozstrzygnęła przetarg na obsługę marki Tarczyn w 2021 roku. W postępowaniu przetargowym wybrano agencję Dziadek do orzechów, która zajmie się obsługą komunikacji marki w digitalu.
Słoneczna kampania Energi Obrotu
Od 17 maja w TV obejrzeć można pierwszy fotowoltaiczny spot telewizyjny Energi Obrotu, spółki zależnej Energi z Grupy ORLEN. Udział wzięli w nim reprezentanci Polski w koszykówce.
#Supermocokularów: kampania edukacyjna Czas Na Wzrok 2021
Nieprawidłowe użytkowanie okularów nabywanych poza salonami optycznymi i kwestia ograniczania liczby odpadów bez recyklingu i właściwego odzyskiwania surowców to dwa kluczowe obszary, z którymi – we współpracy z partnerskimi salonami optycznymi – zmierzy się w tym roku Grupa Essilor. Wystartowała kolejna edycja ogólnopolskiej kampanii Czas Na Wzrok.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764