logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

DTM CX86e - najmniejsza kolorowa drukarka LED z suchym tonerem

  PR 21.11.2019, przeczytano 1026 razy
ilustracjastrzałka

Drukarka DTM CX86e jest najmniejszą na świecie kolorową drukarką LED. To szybkie i kompaktowe rozwiązanie w zakresie druku materiałów reklamowych lub użytkowych dla punktów sprzedaży czy obsługi klienta.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dtm-cx86e---najmniejsza-kolorowa-drukarka-led-z-suchym-tonerem,384808,artykul.html

Urządzenie pozwala firmom produkować wszechstronne i profesjonalne kolorowe etykiety, metki, kupony, identyfikatory i wiele innych.

Jakość wydruku tych materiałów sprawia, że w znaczący sposób podnosi się atrakcyjność produktu czy usługi. Niezależnie od tego czy będą to vouchery, kupony, paragony, identyfikatory ze zdjęciami, naklejki z cenami, zawieszki, opaski identyfikacyjne – wydruk dzięki DTM CX86e trwa kilka sekund.

DTM CX86e dzięki swoim niewielkim rozmiarom jest łatwa w transporcie i gotowa do użycia wszędzie tam gdzie zachodzi taka potrzeba. Przenieś swoje kampanie reklamowe, stoiska, usługi, targi na nowy poziom umożliwiając klientom dodanie własnej personalizacji na miejscu.

Pełne informacje o produkcie są dostępne na stronie polskiego dystrybutora www.drukarki.etykiet.pl

Źródło: NOWE MEDIA POLAND Sp. z o.o. sp. k.

www.nowemedia.pl


brak ikonki
+

Tekst opublikował użytkownik: NoweMedia

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764