logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dubi z Good One PR

  PR 05.09.2016, przeczytano 245 razy

Agencja Good One PR wraz z początkiem września rozpoczęła współpracę z Dubi, czyli pierwszą na polskim rynku firmą oferującą personalizowaną muzykę dla dzieci. Do zadań agencji należy obsługa public relations firmy na polskim rynku, a także doradztwo w zakresie reklamy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dubi-z-good-one-pr,29803,artykul.html

Dubi to zabawa, nauka i interakcja dla dzieci w wieku od 1. do 6. roku życia. Bohaterowie płyty (sowa Dudu i zajęczyca Bibi) zwracają się bezpośrednio do dziecka, dzięki czemu stają się jego przyjaciółmi podczas zabaw i nauki przy dźwiękach niezapomnianych piosenek.

W ramach działań public relations agencja odpowiedzialna jest za PR produktowy, PR korporacyjny, a także doradztwo w zakresie reklamy. Z ramienia agencji za koordynację działań odpowiada PR Account Manager Ewelina Puławska oraz Junior Account Executive Joanna Walczak.

Źródło: Good One PR

www.goodonepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wulkaniczny krajobraz wyspy na nowych koszulkach reprezentacji Islandii
Firma PUMA prezentuje najnowsze stroje domowe Islandzkiej Federacji Piłkarskiej na sezon 2020/21, w którym zagrają: męska i damska drużyna seniorów oraz wszystkie reprezentacje młodzieżowe. Widniejący na koszulce wzór jest symbolicznym przedstawieniem absolutnie wyjątkowego krajobrazu Islandii, którego charakterystycznym elementem są bazaltowe formacje...
Coca-Cola Polska startuje z pierwszą kampanią od czasu lockdownu - „Otwarci jak nigdy”.
Coca-Cola Polska rozpoczyna nową kampanię: Otwarci jak nigdy. To pierwsza kampania od chwili wybuchu epidemii COVID-19, która tak bardzo zmieniła świat. Tę nową kampanię reklamową otwiera George The Poet i jego poruszający manifest.
Insignia powiększa zespół o nowego New Business Managera
Do agencji dołączył Bartłomiej Gębala. Doświadczony handlowiec będzie odpowiedzialny za pozyskiwanie nowych Klientów dla rozwijającego się działu mediowego.
Owocowa kolekcja modowa od Somersby
3 sierpnia marka Somersby rusza z drugą edycją konkursu pod hasłem Przymierz się do nagród. Do wygrania są wyjątkowe ubrania inspirowane smakami Somersby. Limitowana kolekcja powstała we współpracy z łódzką marką Dzień Dobry.
Nowa edycja promocji „Tankuj korzyści – zwrot za paliwo” od Toyota Bank
Wraz z początkiem sierpnia Toyota Bank startuje z kolejną edycją kampanii promocyjnej „Tankuj korzyści – zwrot za paliwo”. Uczestnicząc w akcji, kierowcy którzy posiadają lub założą Moto Konto, będą mogli uzyskać od 5 do 10% zwrotu wydatków na paliwo. Wysokość zwrotu uzależniona jest od utrzymania określonego salda konta i oszczędności,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764