logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dubi z Good One PR

  PR 05.09.2016, przeczytano 228 razy

Agencja Good One PR wraz z początkiem września rozpoczęła współpracę z Dubi, czyli pierwszą na polskim rynku firmą oferującą personalizowaną muzykę dla dzieci. Do zadań agencji należy obsługa public relations firmy na polskim rynku, a także doradztwo w zakresie reklamy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dubi-z-good-one-pr,29803,artykul.html

Dubi to zabawa, nauka i interakcja dla dzieci w wieku od 1. do 6. roku życia. Bohaterowie płyty (sowa Dudu i zajęczyca Bibi) zwracają się bezpośrednio do dziecka, dzięki czemu stają się jego przyjaciółmi podczas zabaw i nauki przy dźwiękach niezapomnianych piosenek.

W ramach działań public relations agencja odpowiedzialna jest za PR produktowy, PR korporacyjny, a także doradztwo w zakresie reklamy. Z ramienia agencji za koordynację działań odpowiada PR Account Manager Ewelina Puławska oraz Junior Account Executive Joanna Walczak.

Źródło: Good One PR

www.goodonepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

See&Say - zgłoszenia do 18 grudnia
Do 18 grudnia trwają zgłoszenia do przeglądu portfolio See&Say.
Wrocławskie Targi Plakatu i Ilustracji
W dniach 14 i 15 grudnia odbędą się najbardziej kulturalne targi na Dolnym Śląsku – Wrocławskie Targi Plakatu i Ilustracji. Wydarzenie skierowane jest do fanów i koneserów sztuki współczesnej, którzy doceniają kunszt artystów obecnego pokolenia. Strefa Targów Plakatów i Ilustracji będzie jedną z atrakcji Festiwalu Świadomych Zakupów, w którym udział weźmie 150...
Digital signage, technologia która zmienia definicję reklamy
Plakat w witrynie sklepu czy ulotki rozrzucone po ulicach to już przeszłość. Sklepy coraz częściej stawiają na zdigitalizowane formy przekazu do klienta. Jak wskazują badania, trend ten stale się rozwija, a Polacy są otwarci na jego wykorzystywanie.
Umacnianie relacji w rodzinie celem kampanii Nierozerwalni
Więzi rodzinne są przez większość badaczy wskazywane jako jeden z najważniejszych czynników chroniących przed podejmowaniem przez młodych ludzi zachowań ryzykownych – podkreśla Robert Frączek z Państwowej Agencja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych. To właśnie na ich istotę zwraca uwagę kampania Nierozerwalni.
Bożonarodzeniowa iluminacja rozświetliła Piłę
Centrum Piły rozświetlone zostało tysiącami światełek. Na placach Staszica oraz Konstytucji 3 Maja pojawiła się świąteczna iluminacja, która będzie ozdobą miasta przez cały okres świąteczno-noworoczny. Uroczystego rozświetlenia dokonali Piotr Głowski, prezydent Piły oraz Mariusz Kądziołka, prezes Enei Oświetlenie. Wykonaniem i montażem instalacji zajęła się Enea...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764