Po raz 16. redakcja miesięcznika „Media Marketing Polska” oraz Stowarzyszenie Marketingu SMB wręczyły statuetki Golden Arrow za najlepsze projekty i rozwiązania marketingowe. Grand Prix konkursu otrzymał duet VMLY&R i Przestrzeń za kampanię cross-marketingową dla Decathlonu i IKEA.
Agencje VMLY&R i Przestrzeń to najjaśniejsza gwiazda tegorocznej gali Golden Arrow. Kampania „Lepszy dom sprawdza się w sporcie” dla Decathlonu i IKEA zdaniem jurorów zasłużyła na Grand Prix.
- W tym roku jury postanowiło jednogłośnie przyznać Grand Prix wspólnej kampanii marek Decathlon i IKEA – „Lepszy dom sprawdza się w sporcie”. Kampania podbiła serca jurorów, podobnie jak serca jej odbiorców. Jury doceniło przede wszystkim odwagę obu firm w samej decyzji o współpracy i podejściu do kampanii co-brandowej, w której marki wymieniły się claimami, prowadziły żywy dialog, doskonale wpisały komunikację w kontekst, w jakim znaleźli się odbiorcy i ten trudny dla wszystkich czas okrasiły dozą humoru i zabawy. Warte podkreślenia jest również to, jak kontekst i kampania w naturalny sposób połączyły produkty obu marek. Te wszystkie elementy złożyły się w świetnie współgrającą całość. Kampania jest także bardzo dobrym przykładem współpracy zarówno marketerów, jak i partnerujących im agencji. - Marta Strzyżewska, przewodnicząca jury Golden Arrow 2021 oraz dyrektor marketingu i cyfryzacji Aviva
Kampania „Lepszy dom sprawdza się w sporcie” zdobyła także statuetki w kategoriach:
- Digital marketing – social media
- Open
- Marketing w czasie pandemii - projekty marketingowe marek
Podczas tegorocznej edycji konkursu nagrody główne odebrało 25 laureatów. Wręczono także 27 wyróżnień i 2 nagrody specjalne.
Jedna z nich - za projekt „Gdzie są nasze Patronki” dla Banku BNP Paribas - powędrowała do agencji VMLY&R oraz Havas Media Group. Tutaj doceniono „kreatywne i efektywne promowanie różnorodności”. Akcja Banku BNP Paribas „Gdzie są nasze Patronki?” to projekt nagrodzony podwójnie w tegorocznej edycji konkursu. Zdobył również wyróżnienie w kategorii CSR.
Golden Arrow to konkurs marketingu organizowany przez magazyn „Media Marketing Polska" oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. W tym roku jury złożone z najlepszych w Polsce marketerów i przedstawicieli agencji reklamowych wybrało zwycięzców spośród rekordowej liczby zgłoszeń. Oceniano ponad 180 prac konkursowych. Przewodniczącą jury była Marta Strzyżewska, dyrektor marketingu i cyfryzacji w Aviva.
Źródło: VMLY&R Poland