logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Duet VMLY&R i Przestrzeń z Grand Prix konkursu Golden Arrow 2021

  PR 02.07.2021, przeczytano 461 razy
ilustracjastrzałka

Po raz 16. redakcja miesięcznika „Media Marketing Polska” oraz Stowarzyszenie Marketingu SMB wręczyły statuetki Golden Arrow za najlepsze projekty i rozwiązania marketingowe. Grand Prix konkursu otrzymał duet VMLY&R i Przestrzeń za kampanię cross-marketingową dla Decathlonu i IKEA.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/duet-vmlyandr-i-przestrzen-z-grand-prix-konkursu-golden-arrow-2021,392125,artykul.html

Agencje VMLY&R i Przestrzeń to najjaśniejsza gwiazda tegorocznej gali Golden Arrow. Kampania „Lepszy dom sprawdza się w sporcie” dla Decathlonu i IKEA zdaniem jurorów zasłużyła na Grand Prix.

- W tym roku jury postanowiło jednogłośnie przyznać Grand Prix wspólnej kampanii marek Decathlon i IKEA – „Lepszy dom sprawdza się w sporcie”. Kampania podbiła serca jurorów, podobnie jak serca jej odbiorców. Jury doceniło przede wszystkim odwagę obu firm w samej decyzji o współpracy i podejściu do kampanii co-brandowej, w której marki wymieniły się claimami, prowadziły żywy dialog, doskonale wpisały komunikację w kontekst, w jakim znaleźli się odbiorcy i ten trudny dla wszystkich czas okrasiły dozą humoru i zabawy. Warte podkreślenia jest również to, jak kontekst i kampania w naturalny sposób połączyły produkty obu marek. Te wszystkie elementy złożyły się w świetnie współgrającą całość. Kampania jest także bardzo dobrym przykładem współpracy zarówno marketerów, jak i partnerujących im agencji. - Marta Strzyżewska, przewodnicząca jury Golden Arrow 2021 oraz dyrektor marketingu i cyfryzacji Aviva

Kampania „Lepszy dom sprawdza się w sporcie” zdobyła także statuetki w kategoriach:

  • Digital marketing – social media
  • Open
  • Marketing w czasie pandemii - projekty marketingowe marek

Podczas tegorocznej edycji konkursu nagrody główne odebrało 25 laureatów. Wręczono także 27 wyróżnień i 2 nagrody specjalne.

Jedna z nich - za projekt „Gdzie są nasze Patronki” dla Banku BNP Paribas - powędrowała do agencji VMLY&R oraz Havas Media Group. Tutaj doceniono „kreatywne i efektywne promowanie różnorodności”. Akcja Banku BNP Paribas „Gdzie są nasze Patronki?” to projekt nagrodzony podwójnie w tegorocznej edycji konkursu. Zdobył również wyróżnienie w kategorii CSR.

Golden Arrow to konkurs marketingu organizowany przez magazyn „Media Marketing Polska" oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. W tym roku jury złożone z najlepszych w Polsce marketerów i przedstawicieli agencji reklamowych wybrało zwycięzców spośród rekordowej liczby zgłoszeń. Oceniano ponad 180 prac konkursowych. Przewodniczącą jury była Marta Strzyżewska, dyrektor marketingu i cyfryzacji w Aviva.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kioski multimedialne w Jurajskiej z prestiżową nagrodą za dizajn
Zaprojektowane dla Galerii Jurajskiej kioski multimedialne DualAd zostały wyróżnione nagrodą A’Design Award & Competition, jedną z najbardziej prestiżowych w dziedzinie dizajnu. Za realizacją, którą można oglądać w Polsce tylko w częstochowskim centrum handlowym, stoi krakowska firma Digitall Concept.
„Dzieciństwo” - katalog zbiorów Państwowego Muzeum Etnograficznego w Warszawie otrzymał nagrodę European Design Award 2023
Wydany przez Państwowe Muzeum Etnograficzne w Warszawie katalog "Dzieciństwo" został nagrodzony srebrnym medalem za opracowanie graficzne w konkursie "European Design Awards 2023". Projekt graficzny wydawnictwa został stworzony przez Kamilę Schinwelską i Marcina Gwiazdowskiego ze studia Elipsy.
Agencje Dentsu Polska na podium
Agencje kreatywne oraz media & performance dentsu Polska kolejny rok z rzędu stanęły na podium podczas uroczystej gali i ogłoszenia wyników raportu - Agencje Reklamowe i Domy Mediowe. Dentsu Creative nagrodzone zostało tytułem - KREATYWNOŚĆ NAPĘDZANA TECHNOLOGIĄ, dentsu Media & Performance tytułem – KONSEKWENTNA STRATEGIA.
Poznaliśmy zwycięzców Young Design 2023
Za nami XVI edycja prestiżowego konkursu dla młodych projektantów Young Design organizowanego przez Instytut Wzornictwa Przemysłowego w Warszawie. To kontynuacja wieloletniej tradycji, w ramach której instytucja zajmuje się promocją i wspieraniem polskiej sztuki użytkowej. Uznanie jury zyskały m.in. projekt narzędzia do materializacji emocji, system wspomagający montaż urządzeń...
ING Bank Śląski został uznany za najlepszy bank w mediach społecznościowych w tegorocznej edycji rankingu Złoty Bankier. Bank zajął także drugie miejsce w kategorii Złoty Bank, oceniającej wielokanałową jakość obsługi klienta oraz został wyróżniony w kategoriach: Konto osobiste, Kredyt Gotówkowy i Kredyt Hipoteczny, gdzie zajął trzecie miejsce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764