logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Duety Słodka Chwila Dr. Oetkera wsparte kampanią

  PR 30.08.2018, przeczytano 1293 razy
ilustracjastrzałka

W tym roku Dr. Oetker - lider w segmencie deserów instant* - wzbogaca linię Słodka Chwila o nowe Aromatyczne Duety w dwóch kompozycjach smakowych: malina z miodem oraz pieczone jabłko z cynamonem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/duety-slodka-chwila-dr.-oetkera-wsparte-kampania,37733,artykul.html

Opakowania Aromatycznych Duetów Dr. Oetkera doskonale wyróżnią się na półce sklepowej dzięki ciepłej kolorystyce oraz serduszku, które jasno i emocjonalnie komunikuje smaki kisieli, a tym samym jest spójne z całą linią Duetów. Linia Słodka Chwila Duety będzie intensywnie wspierana w telewizji, Internecie i mediach społecznościowych. Kampania rusza 7 września br. Kampania w telewizji zakłada emisję 15-sekundowych spotów. Emisje reklam będą miały miejsce zarówno w szeroko zasięgowych stacjach (TVN, Polsat), jak i  w stacjach tematycznych.

ilustracjastrzałka

Źródło: Dr. Oetker

www.oetker.pl

Dodatkowe informacje:

*Dr. Oetker za Nielsen – Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska jako suma rynków: Hipermarkety, Supermarkety bez Dyskontów, Dyskonty, Duże sklepy spożywcze + Sieci Chemiczne, Średnie sklepy spożywcze, Małe sklepy spożywcze, Sklepy Winno-Cukiernicze, Stacje benzynowe, Kioski sprzedaż w szt., sprzedaż w PLN, w skumulowanym okresie 08.2017 - 07.2018 –w segmencie desery instant (w kategorii desery w proszku).

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764