DUKA została nowym klientem Circlewise na rynku polskim, współpraca ma potrwać przez cały rok 2021. Obejmuje całościową obsługę komunikacji digital marki DUKA w Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem działań zasięgowych oraz afiliacyjnych z wykorzystaniem platformy Circlewise.
Współpraca jest planowana na cały rok 2021, pierwsze działania ruszyły już w okresie przedświątecznym.
– Celem obecnych działań jest przede wszystkim wsparcie sprzedaży online produktów marki DUKA w obliczu nietypowego sezonu świątecznego, mam tu na myśli oczywiście sytuację związaną z pandemią. Zaplanowaliśmy i prowadzimy wielokanałową kampanię digital, przy czym jej trzonem są działania zasięgowe i afiliacyjne prowadzone za pośrednictwem naszej „autorskiej” platformy Circlewise i we współpracy z wydawcami z Marketplace Circlewise – mówi Paweł Lebiedziski, COO Circlewise – Jeśli chodzi o cele sprzedażowe, a były one ambitne, to w połowie grudnia mamy je już zrealizowane niemal w 100 procentach, a równocześnie o 50 proc. wzrosło w ogóle zainteresowanie marką DUKA w internecie, mierzone liczbą zapytań w wyszukiwarce Google.
Źródło: Circlewise AS