logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dumni jak sponsor, wierni jak kibice - w kampanii Alior Bank

  PR 07.06.2016, przeczytano 976 razy
ilustracjastrzałka

Z okazji zbliżającego się piłkarskiego święta – Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej – Alior Bank wystartował z ogólnopolską akcją marketingową. Multimedialna kampania jedynego banku grającego na pozycji oficjalnego sponsora Reprezentacji Polski w piłce nożnej prowadzona jest pod hasłem „Dumni jak sponsor, wierni jak kibice”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dumni-jak-sponsor%2C-wierni-jak-kibice---w-kampanii-alior-bank,28824,artykul.html

Na potrzeby kampanii powstały 15-sekundowy spot reklamowy oraz 8-sekundowy billboard sponsorski Reklamy promują Alior Bank jako jedyny bank oficjalnie sponsorujący Reprezentację Polski w piłce nożnej.

Spoty towarzyszyć będą m.in. kronice „Biało-Czerwoni” poświęconej polskiej drużynie, nadawanej codziennie, do 10 lipca, w TVP1, a także transmisjom meczów w Polsacie oraz innym programom telewizyjnym – nie tylko tym o tematyce piłkarskiej.

Emisje reklam w TV wspierają m.in. działania w internecie. Na portalu banku, w sekcji „Dumni z Reprezentacji”, można znaleźć materiały specjalne i informacje na temat Reprezentacji, które będą regularnie aktualizowane. Warto również śledzić fanpage Alior Banku na Facebooku (https://www.facebook.com/AliorBankSA), na którym planowane są konkursy oraz akcje dla fanów. Komunikacja w internecie obejmie także działania kontekstowe i zasięgowe z wykorzystaniem materiałów wideo.

Ponad 2 miliony adresatów w całej Polsce otrzyma przesyłki reklamowe w formie „kartek pocztowych z Francji”. Mailing zachęcać będzie do odwiedzenia placówek, skorzystania ze specjalnej oferty i odbioru piłkarskich gadżetów. Ponadto reklamy pojawią się na witrynach wybranych oddziałów.

Za przygotowanie spotów TV odpowiadała agencja PZL, a za materiały online – agencja Sympatico. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Maxus. Spot wyprodukował dom produkcyjny Garaż Miejsce Filmowe.

Źródło: Alior Bank

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764