logo
WIADOMOŚCI

Dumni z naszych: Wyniki akcji lojalnościowej Biedronki

Mateusz Zawiślak  PR 13.07.2018, przeczytano 449 razy

Biedronce po raz kolejny udało się włączyć do wspólnej zabawy miliony klientów. W ramach akcji lojalnościowej „Dumni z naszych” w sieci sprzedano blisko 1,4 mln albumów prezentujących polskich piłkarzy i historię narodowego futbolu. W sumie klientom Biedronki wydano ponad 160 mln saszetek z naklejkami (w każdej saszetce 3 naklejki) i kartami z piłkarzami. Rekordowe okazały się: Dzień Dziecka, 23 i 24 czerwca – dzień meczu Polaków z Kolumbią oraz 29 i 30 czerwca, zaraz po meczu z Japonią.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dumni-z-naszych:-wyniki-akcji-lojalnosciowej-biedronki,37242,artykul.html

Albumy, w których można znaleźć wiele ciekawostek na temat polskiej piłki nożnej, od początku akcji Biedronki, czyli od 7 maja br.,  cieszyły się dużym zainteresowaniem klientów. Jednak w Dzień Dziecka klienci pobili rekord i kupili ich największą liczbę. Tego dnia w sieci wydano też wyjątkowo dużą liczbę saszetek z kartami i naklejkami z wizerunkami piłkarzy. Klienci Biedronki otrzymali tego dnia ponad 4,4 mln saszetek z naklejkami i ponad 3 mln kart. Kolejnymi hitowymi dniami były 23 i 24 czerwca, czyli w czasie meczu polskiej reprezentacji z Kolumbią, a także dni 29-30 czerwca, po meczu z Japonią.
 
- Zainteresowanie naszą akcją pokazuje, że piłka nożna to nasz sport narodowy, a emocje z nią związane rozpalają wszystkich – zarówno młodszych, jak i starszych. Zależy nam na tym, by jak najwięcej naszych klientów mogło skompletować pełne albumy pamiątkowe. Wcześniej w ponad 600 sklepach naszej sieci zorganizowaliśmy akcję wymiany kart i naklejek. Teraz, na zakończenie akcji, postanowiliśmy umożliwić klientom zakup saszetek – mówi Arkadiusz Mierzwa, kierownik ds. komunikacji korporacyjnej w Jeronimo Martins Polska.

Biedronka sprzedaje saszetki z naklejkami i kartami do 15 lipca lub do wyczerpania zapasów w cenie 99 gr/szt. Dla osób, które dotąd przechowywały karty luzem, Biedronka wprowadziła natomiast obniżkę ostatnich egzemplarzy albumu – można je nabyć w cenie 4,99zł/szt.

W tym roku Biedronka przedłużyła umowę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej i pozostaje Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski w piłce nożnej przez kolejne cztery lata. Sieć wspiera zarówno pierwszą reprezentację Polski, jak też reprezentację kobiet oraz kadr młodzieżowych od lat 15 do 21. Na mocy umowy z PZPN Biedronka jest również Sponsorem Głównym Akademii Młodych Orłów.

Źródło: Jeronimo Martins Polska S.A.

www.jmpolska.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Integart: 200 osobowe przedsiębiorstwo gotowe na kolejne wyzwania
Dekadę istnienia technologii HP Latex na rynku Integart chce w szczególny sposób podkreślić a na kolejne lata planuje wprowadzić nowe programy i być jeszcze bliżej swoich Klientów. Mamy świadomość, że dobra technologia to nie wszystko. Dobra technologia wymaga równie dobrego procesu wsparcia posprzedażowego oraz serwisu czyli zaplecza,...
Just Run App i Spicy Mobile: 400 tysięcy pobrań aplikacji w 6 miesięcy
Just Run App – nowy podmiot należący do agencji marketingu mobilnego Spicy Mobile, skierowany do szybko rozwijającej się branży m-commerce – pomaga firmom w pozyskaniu efektywnej instalacji aplikacji w modelu CPD (Cost Per Download). W ciągu pierwszego półrocza zrealizowano kampanie skutkujące 400 tysiącami pobrań aplikacji.
Kampania Sharp w sieci przychodni Lux-Med i Medicover
W lipcu w prywatnych przychodniach medycznych grupy Lux-Med oraz grupy Medicover rozpoczęła się kampania edukacyjna marki Sharp. Misją projektu jest edukacja Polaków z zakresu wpływu urządzeń gospodarstwa domowego na ich zdrowie i bezpieczeństwo.
„4Aktywni” - kampania contentowo-edukacyjna marki 4Flex
Nowa kampania contentowo-edukacyjna marki 4flex, realizowana pod hasłem „4aktywni”, wystartowała w połowie marca. Akcja to przedsięwzięcie edukacyjne, którego zadaniem jest zwrócenie uwagi na konieczność systematycznego uzupełniania kolagenu, który zanika w naszym organizmie po 30 roku życia. Kampania szczególny nacisk kładzie...
Summer Digital Signage: Konferencja pod patronatem Signs.pl
Zewnętrzna reklama cyfrowa to jedna z najskuteczniejszych form dotarcia do osób prowadzących aktywny tryb życia. Digital OOH z roku na rok rozwija się coraz bardziej i coraz szybciej, jednak co czeka ją w przyszłości? Jakie są możliwości Digital Signage oraz najnowsze technologie? O tym i wiele więcej podczas konferencji organizowanej w Warszawie przez firmę Floweffect.
 
czwartek 19.07.2018, 163 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone