logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dumny z bycia Wielko - kampania Lech Pils

  PR 20.07.2020, przeczytano 1489 razy
ilustracja

Lech Pils ruszył z nową kampanią, w której przypomina Wielkopolanom o wyjątkowych powodach do dumy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dumny-z-bycia-wielko---kampania-lech-pils,387833,artykul.html

Nowa kampania pod hasłem „Wyjątkowy, wielkopolski. Dumny z bycia Wielko” to kontynuacja opowieści Lecha Pilsa, w której kluczowym słowem i łącznikiem z wcześniejszymi dwoma etapami komunikacji jest „Wielko” – czyli wszystko to, co sprawia, że jak Wielkopolanie się do czegoś zabierają, to im wychodzi doskonale – czego przykładem jest wielkopolski Pils. Od samego początku nowej komunikacji, czyli od 2018 roku, marka przypominała Wielkopolanom, że dzięki wielkopolskim wartościom, takim jak przywiązanie do jakości, pracowitość, rzetelność, uczciwość, dokładność i otwartość potrafią dokonywać rzeczy Wielko. I o tym mówił Lech Pils w pierwszej kampanii - „Bo jesteśmy Wielko”.

W kolejnym rozdziale Lech Pils, jako jeden z Wielkopolan, zwrócił się do współmieszkańców regionu, zachęcając, by brać Wielko w swoje ręce, bo tylko od Wielkopolan zależy, czy to, co się codziennie dzieje wokół nich, jest Wielko. To był rok 2019.

W 2020 Lech Pils podkreśla, że wielkopolskie podejście do życia jest wyjątkowe i daje wyjątkowe powody do dumy. „Wyjątkowy, wielkopolski. Dumny z bycia Wielko” to przypomnienie, że dzięki przywiązaniu do rzetelności i porządności Wielkopolanie tworzą rzeczy wyjątkowe, z których mogą i powinni być dumni.

Zaplanowane działania na każdym etapie będą się skupiać na pokazywaniu małych i dużych wielkopolskich powodów do dumy. Dlatego trzydziestosekundowa reklama wideo do kin i internetu powstawała w pięciu miastach Wielkopolski z udziałem aktorów związanych z regionem i będzie emitowana w mediach społecznościowych. Mieszkańcy Wielkopolski będą mogli wziąć udział w plebiscycie „Dumny z bycia Wielko”, realizowanym na antenie radia Eska, a plebiscyt wesprze także prasa regionalna - „Głos Wielkopolski”, wielkopolskie portale informacyjne – „Poznań Nasze Miasto” i „Głos Wielkopolski” online. Prowadzone będą także działania z wielkopolskimi liderami opinii – podróżnikiem Arkadym Fiedlerem juniorem, który będzie odkrywał Wielkopolskę, Aleksandrem Dobą, Kubą Tri i Iną z True Taste Hunters.

Pomysł na komunikację przygotowała agencja Chapter1, produkcją zajął się dom produkcyjny Oversee, a za media odpowiedzialna jest agencja Zenith Media.

Źródło: Kompania Piwowarska

www.kp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764