logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

#Dumnydekarz – szósta edycja programu

  PR 19.02.2024, przeczytano 351 razy
ilustracja

W pięć lat można zrobić wiele – skończyć studia, zwiedzić świata a także zainicjować oraz skutecznie wypromować ogólnopolską inicjatywę, wspierającą niszowe rzemiosło w Polsce. Kluczowe przy tym są chęci oraz wytrwałość, a tych nie zabrakło pomysłodawcy akcji #DumnyDekarz – producentowi okien dachowych - marce Dakea. Projekt ten w minionym roku świętował swój jubileusz – pięć lat aktywności. Z małej inicjatywy wspierającej młodych adeptów dekarstwa wyrósł w ogólnokrajową platformę wymiany doświadczeń, prezentując dekarstwo jako synonim profesjonalnego, odpowiedzialnego rzemiosła. O pierwszym jubileuszu, minionych pięciu latach pod hasłem dekarskiej dumy oraz planach na dalszy rozwój projektu #DumnyDekarz opowiedzieli jego organizatorzy z Dakea.   


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dumnydekarz-%E2%80%93-szosta-edycja-programu,403152,artykul.html

Wielkie nadzieje małej społeczności

Projekt #DumnyDekarz narodził się w 2018 roku na gruncie funkcjonujących wówczas jeszcze stereotypów na temat pracowników budowlanych, niesłusznie sprowadzających rzemieślników do uproszczonej roli pracowników fizycznych. Na początku projektu spośród niewielkiej społeczności dekarzy w Polsce trudno było zaprosić do podzielenia się swoim kawałkiem życia zabieganych profesjonalistów. Dziś projekt #DumnyDekarz, dzięki zaangażowaniu przedstawicieli tego rzemiosła, skutecznie wspiera dekarstwo i dekarzy w Polsce. Promując dobre praktyki, zrzesza wokół siebie miłośników i pasjonatów dachów, zyskują z roku na rok na popularności. Niezaprzeczalnie, dzięki zaangażowaniu dekarzy w projekt, wsparciu Polskiego Stowarzyszenia Dekarzy PSD oraz patronów medialnych, #DumnyDekarz na przestrzeni ostatnich lat, stał się największym wirtualnym miejscem spotkań wybitnych specjalistów branży dekarskiej w Polsce, czego przejawem jest rosnąca - ponad dwunastotysięczna – grupa fanów inicjatywy na  www.facebook.com/dumnydekarz/ . O realnym wpływie akcji na kondycję rzemiosła w Polsce świadczy także niesłabnące zaangażowanie i codzienna aktywność dekarskich autorytetów oraz wspólny wysiłek włożony w popularyzowanie idei skupionej wokół pasji i dumy z bycia profesjonalnym dekarzem. Dzięki promocji uniwersalnych wartości swoich bohaterów, #DumnyDekarz stał się istotny miejscem rozmów nie tylko o przeszłości czy teraźniejszości fachu. Dekarstwo stało się wizytówką odpowiedzialności oraz profesjonalnej kultury pracy dla całej branży budowlanej. Zdaniem Magdaleny Zarzyckiej z zespołu marketingu marki Dakea, sukces projektu #DumnyDekarz odzwierciedla sumę sukcesów każdego dekarza, któremu nie jest obojętna przyszłość tego pięknego rzemiosła.

Pierwsza piątka pełna sukcesów!

Świętowany w 2023 roku jubileusz pięciolecia inicjatywy właśnie dobiegł końca. Jak podkreśla Zarzycka zorganizowane przy tej okazji wydarzenia, pozwoliły zakończyć miniony rok z nowymi sukcesami. - #DumnyDekarz od samego początku był blisko dekarzy, zarówno w świecie wirtualnym - w mediach społecznościowych, jak i tym realnym – na dachach, na szkoleniach, kursach, targach oraz podczas rozmów z inwestorami. Bliskość ta, ale przede wszystkim umiejętność słuchania, uwiarygodniła projekt w oczach profesjonalistów, którzy dziś identyfikują się z nim i mówią głosem #DumnegoDekarza, tym samym skutecznie przyciągając kolejne dekarskie pokolenia. Za tymi słowami stoją także liczby. Do inicjatywy w 2023 roku dołączyło kolejnych blisko trzy tysiące fanów, których zaangażowanie widać w tysiącach polubień, setkach udostępnień i komentarzy. Miniony rok, to także druga odsłona akcji skierowanej do dekarskich przedsiębiorców, w ramach której rozesłano setki pakietów promocyjnych z oryginalnymi dumnodekarskimi gadżetami – jak skarpety, torby na biodro i praktyczne kominy. Należy jednak pamiętać, że poza cieszącymi się ogromną popularnością konkursami, #DumnyDekarz, to przede wszystkim wartościowe treści, oparte na wypowiedziach autentycznych dekarzy, których dotychczasowa rekordowa ilość, zgodziła się udostępnić swój wizerunek oraz odkryła swój dekarski know how do inspirowania dalszych rozmów na temat rzemiosła wśród kolegów po fachu. Na tym jednak nie koniec.

Rok sukcesów i zmian

Niezaprzeczalnie przepis na sukces projektu jest wpisany w DNA dekarstwa, które od lat stawiając czoło niezmiennym wyzwaniom, doskonale radzi sobie w szybko zmieniającej się rzeczywistości. Obserwatorzy rynku, bezsprzecznie przewidują, że to właśnie dekarze mają szansę stać się pionierami w perspektywie całego budownictwa, przed którym nie lada sprawdzian. Dzięki takim inicjatywom jak #DumnyDekarz, w ostatnich latach o dekarstwie coraz częściej mówi się w kontekście pozytywnych przemian. Zmieniła się zarówno świadomość społeczeństwa, ale także widać postępy w systemie edukacji przyszłych rzemieślników. W efekcie dzisiejsi dekarze to mocno zintegrowana wewnętrznie społeczność, skupiająca świadomych, wykształconych i wysoce wyspecjalizowanych fachowców. Fachowców, którzy odpowiedzialnie rozwijają swoje biznesy, wytyczając ścieżki rozwój dla całej branży budowlanej. Między innymi wokół tej tematyki #DumnyDekarz będzie skupiał fanów wokół siebie w 2024 roku. Na kanałach inicjatywy: www.facebook.com/dumnydekarz/  oraz www.dumnydekarz.pl  z początkiem roku zapowiedziani zostali nowi bohaterowie, którzy w rozmowach z ekipą #DumnyDekarz, podjęli niełatwy i wzbudzający szereg różnych emocji temat zrównoważonego rozwoju w budownictwie oraz roli dekarstwa w aspekcie ekologii, społeczeństwa i ładu.

Kolejna, szósta już edycja inicjatywy #DumnyDekarz to szereg nowych tematów oraz zupełnie nowy serwis, które wspólnie w dobie popularyzacji usprawnień w obszarze pracy i jej ergonomii, jak również rosnących wymagań środowiskowych wobec budynków, stanowią zapowiedź dynamicznej wymiany opinii i są gwarancją, że będzie się działo!

Źródło: Dakea

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

VML z wyróżnieniem w raporcie Agencja Reklamowa Roku
Podczas uroczystej Gali Marketerów, Agencji Reklamowych i Domów Mediowych redakcja Media Marketing Polska przyznała nagrody dla najlepszych agencji reklamowych i domów mediowych w Polsce, w tym dla VML. 
Orion Woman: kreowanie marki osobistej
14 czerwca 2024 roku we wnętrzach Galerii Domu Artysty Plastyka w Warszawie, odbędzie się trzecia edycja Orion Woman. Wydarzenie zgromadzi ekspertki z digital marketingu, które podzielą się swoimi strategiami na skuteczne kreowanie i promowanie marki osobistej. To niepowtarzalna okazja, aby nauczyć się od liderów branży, jak wzmacniać swoją widoczność i budować trwałe relacje w...
Joanna Brodzik ambasadorką marki Fine Life
Celem najnowszej kampanii „Gotowanie na wyzwanie z Joanną Brodzik” jest zbudowanie rozpoznawalności produktów marki własnej Fine Life, w ofercie której dostępnych jest około 400 wysokiej jakości artykułów w atrakcyjnej cenie. Cykl składa się z ośmiu odcinków, które co miesiąc będą pojawiały się na kanale Youtube, dedykowanej stronie...
Familijne w nowych opakowaniach
Familijne odświeżają wizerunek całej linii najpopularniejszych wafli rodzinnych w Polsce. Marka stawia na minimalizm i nowoczesny wygląd, przemawiający do współczesnych konsumentów. Asortyment w udoskonalonych opakowaniach sukcesywnie trafia do punktów sprzedaży, zastępując produkty z dotychczasowym designem. 
Grillowanie jest jednym z najpopularniejszych sposobów spędzania wolnego czasu przez Polaków w okresie wiosenno-letnim. Darchem Cosmetics Sp. z o.o., polski producent chemii gospodarczej, a także produktów grillowych pod marką Flambit, rozpoczyna akcję wizerunkową Główny Operator Grilla. Inicjatywa ma docenić osoby, które operują rusztem podczas biesiadowania w gronie przyjaciół...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764