logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dunnhumby przejmuje Sociomantic Labs

  PR 08.04.2014, przeczytano 912 razy

Dunnhumby Ltd., światowy lider w dziedzinie badań i analizy zachowań konsumenckich, należący do Tesco PLC, ogłosił przejęcie firmy Sociomantic Labs, oferującej innowacyjną technologię reklamy osobistej tzw. programmatic. Szczegóły transakcji nie zostały ujawnione.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dunnhumby-przejmuje-sociomantic-labs,21323,artykul.html

Gdyby nie dokładne informacje o preferencjach konsumentów uzyskane przez firmę Dunnhumby poprzez program lojalnościowy, prawdopodobnie nigdy nie usłyszelibyśmy o brytyjskim Tesco, drugim po Walmart graczu na rynku sprzedaży detalicznej. Dunnhumby, zajmująca się badaniem i analizą zachowań konsumenckich w sposób tradycyjny oraz przez internet, której Tesco zawdzięcza swój sukces, właśnie kupiła Sociomantic Labs, lidera inteligentnej technologii spersonalizowanej reklamy cyfrowej. To pierwszy tak duży zakup Dunnhumby w obrębie sektora reklamowego. Jednak nie pierwszy wspierający cele strategiczne. W 2013 firma osiągnęła przychód na poziomie kilkuset milionów dolarów.

Naszym strategicznym celem jest angażowanie konsumentów oraz zdobycie ich lojalności poprzez spersonalizowaną i wartościową komunikację marketingową, niezależnie od tego, gdzie kupują, w sklepie czy w internecie – informuje Simon Hay, CEO firmy Dunhumby Ltd. – Dzięki wprowadzeniu w życie tej priorytetowej dla nas strategii, media internetowe staną się bardziej przyjazne konsumentom i marketerom oraz będą lepiej odpowiadały na ich potrzeby. Wyniki obserwowanych przez nas dotychczas kampanii pokazują, że im lepsze dopasowanie przekazu, tym wyższe zaangażowanie i współczynnik odpowiedzi. Takie działania w skali ponad miliarda osób, będą czymś bezprecedensowym – dodaje Hay.

Personalizacja reklam w czasie rzeczywistym to naturalny kierunek rozwoju branży reklamowej. Wszystko po to, by idealnie odzwierciedlić potrzeby i preferencje konsumentów. Sociomantic Labs kładzie szczególny nacisk na budowanie zaangażowania kupujących w czasie rzeczywistym, dzięki pozyskiwaniu na bieżąco danych z CRM-ów firm współpracujących (ang. streaming CRM).

Źródło: Sociomantic

Dodatkowe informacje:

Sociomantic Labs GmbH specjalizuje się w spersonalizowanej reklamie osobistej. Firma zatrudnia ponad 200 specjalistów w 16 biurach na całym świecie i centrali zlokalizowanej w Berlinie. Pracuje dla największych firm i marek w dziedzinie elektroniki, handlu, mody czy usług turystycznych, na ponad 60 rynkach obejmujących 6 kontynentów. W 2013 roku firma osiągnęła przychód przekraczający 100 mln dolarów. – Dunhumby to światowy lider w budowaniu lojalności konsumenckiej. Jesteśmy pionierem nowych sposobów interakcji konsumentów ze specjalistami od marketingu. Działając wspólnie możemy pomóc firmom w tworzeniu ich przekazów reklamowych tak, aby oferowały spersonalizowaną komunikację z klientem zarówno w internecie, jak i na urządzeniach mobilnych – mówi Thomas Brandhoff, Dyrektor Zarządzający i współzałożyciel Sociomantic.

Dunhumby świętuje w tym roku swoje 25-lecie. Jako firma zajmująca się badaniami i analizami zachowań konsumenckich, swoją działalność rozpoczęła od stworzenia programu lojalnościowego dla Tesco. Aktualnie jest on uważany za jeden z najlepszych na świecie. Obecnie Dunhumby przetwarza i analizuje dane zdobyte dzięki 400 milionom konsumentów z całego świata.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Biuro Coca-Cola HBC w Warszawie projektu Bit Creative
Biuro firmy Coca-Cola HBC w warszawskim budynku Business Garden rozlokowane zostało na 3 piętrach o łącznej powierzchni 5,5 tys. mkw. Inwestorowi zależało by było ono nie tylko funkcjonalne i dopasowane do stylu pracy korporacji, ale też zaprojektowane zgodnie z brandbookiem firmy. Do współpracy przy projekcie wnętrza zaprosili więc architektów...
Projekt „Fokus na Allure” w kampanii Peugeot E-3008
Agencja Leo Burnett Warszawa na zlecenie marki Peugeot zrealizowała projekt wokół kampanii wprowadzającej na rynek nowego elektrycznego SUV-a typu fastback „Next-Level” – Peugeot E-3008. Innowacyjny model promuje wirtualna galeria, prezentująca wynik współpracy marki Peugeot z wybitnymi fotografami.
Marka Tygryski stawia na multibranding
W poszukiwaniu jeszcze bardziej atrakcyjnych rozwiązań dla swoich Klientów, marka Tygryski specjalnie dla sieci sklepów Lidl przygotowała coś wyjątkowego! W ramach akcji multibrandingu razem z Grupą JuraPark, Tygryski o smaku toffi i miód malina pojawiły się na sklepowych półkach w nowych, większych opakowaniach. Lecz to nie wszystko… W...
Warszawski Maraton Fotograficzny. Ruszyły zapisy do 5. edycji
Kolejna odsłona Warszawskiego Maratonu Fotograficznego organizowanego przez Green Caffè Nero odbędzie się 14 września 2024 roku. Uczestnicy będą mieli do wykonania 8 zdjęć w 8 godzin, a tematykę tegorocznego konkursu poznają dopiero podczas startu. Wydarzenie skierowane jest do wszystkich pasjonatów fotografii – zarówno amatorów i debiutantów,...
FoodCare na dłużej z Betclic 1 Liga
Foodcare przedłuża współpracę z Betclic 1 Liga. W ramach współpracy piłkarze pierwszoligowych klubów będą korzystać z wody Ostromecko oraz napojów izotonicznych 4MOVE. Marki z portfolio firmy będą obecne na stadionach oraz w kanałach digitalowych rozgrywek.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764