logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Duplo Finance – nowe możliwości finansowania

  PR 09.10.2008, przeczytano 993 razy

Firma Duplo poinformowała o nowych możliwościach finansowania inwestycji dla klientów planujących zakup urządzeń Duplo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/duplo-finance--nowe-mozliwosci-finansowania,7957,artykul.html

W wyniku podpisanej umowy z Siemens Finance, firmy od lat oferującej usługi w zakresie finansowania inwestycji, Duplo pod marką „Duplo Finance” oferować będzie swoim klientom specjalne, korzystniejsze warunki leasingu maszyn i urządzeń oferowanych przez tego producenta. Obecnie rusza promocja związana z tą nową usługą, która potrwa do 15 listopada 2008. Jej przedmiotem jest 0% leasing, jaki oferuje Duplo Finance.

Duplo Finance ma zapewnić klientom firmy Duplo indywidualne pakiety finansowe, proste i sprawdzone rozwiązania, przygotowane przez wiodących specjalistów z dziedziny prawa podatkowego. W ramach programów współpracy z wybranymi dostawcami ma ułatwić także zastępowanie dotychczas użytkowanych w formie leasingu maszyn i urządzeń nowocześniejszymi lub bardziej wydajnymi.

Nowa usługa ma przede wszystkim gwarantować większą elastyczność w stosunku do klientów firmy Duplo ubiegających się o leasing oraz szybsze i prostsze załatwienie wszystkich spraw z tym związanych. Dodatkowo Duplo Finance przewiduje szereg promocji dla klientów planujących inwestycje w sprzęt firmy Duplo. Dzięki zaawansowanym technologiom finansowym, optymalnym rozwiązaniom i uproszczonym procedurom forma i warunki leasingu będą dostosowywane indywidualnie do budżetu klienta.

Dodatkowo Duplo Finance pełnić będzie rolę doradcy i konsultanta finansowego, który dostosuje swoje produkty do potrzeb i możliwości konkretnych zakładów poligraficznych. Ułatwi to z pewnością wybór urządzenia oraz pozyskanie środków na jego posiadanie.

Duplo Finance oferuje klientom finansowanie całej lub dowolnej części inwestycji. Proponuje szeroką gamę innowacyjnych produktów finansowych, które dopasowane będą do potrzeb biznesowych każdej z firm, która ubiegać się będzie o leasing. Zaletą Duplo Finance będzie również możliwość indywidualnego ustalenia płatności klienta, która będzie uwzględniać jego dochody i wydatki. Warto dodać, że Duplo Finance oferuje także połączenie zobowiązań wobec innych dostawców w jedną płatność.

Ważnym jest również fakt, że klienci korzystający z Duplo Finance już po 12 miesiącach trwania umowy finansowej będą mogli zmienić całość albo część elementów wybranego przez siebie rozwiązania, co zapewni im elastyczność niezbędną przy inwestowaniu danego zakładu w najnowsze technologie. Co istotne - nowe rozwiązania mogą być dodawane do istniejących umów finansowych danej firmy. Duplo Finance oferuje też elastyczny termin zakończenia umowy.

Jesteśmy przekonani, że tego rodzaju usługa znacznie ułatwi naszym klientom możliwość inwestowania w rozwiązania, które poprawią pracę i ulepszą produkcję w ich zakładach – mówi Gabriela Swat, Marketing Manager w firmie Duplo Polska Sp. z o.o. - Wiemy, że procedury uzyskania środków na inwestycje w naszym kraju są wciąż jeszcze skomplikowane i długie. Duplo Finance ma nie tylko skrócić ten czas, ale również ma stać się dla naszych klientów podporą przy podejmowaniu decyzji inwestycyjnych i możliwości ich finansowania. Każdemu z klientów będzie przydzielony przedstawiciel firmy Duplo, który zapewni właściwy poziom opieki nad danym klientem. Taka forma współpracy będzie z pewnością korzystna dla wielu firm, które do tej pory nie mogły uporać się z istniejącymi procedurami dotyczącymi przyznawania środków na inwestycje.

Siemens Finance Sp. z o.o., z którą została podpisana wyżej wspomniana umowa, jest spółką wchodzącą w skład grupy Siemens Financial Services (SFS), należącej do koncernu Siemens, jednej z największych światowych firm z branży elektrotechnicznej i elektronicznej. W Polsce Siemens Financial Services działa od 1999 roku i oferuje finansowanie inwestycji w zakresie maszyn i urządzeń, przede wszystkim poprzez leasing. SFS zdobył uznaną pozycję na polskim rynku usług leasingowych, a rozwiązania tej firmy wspierają sprzedaż wiodących producentów i dystrybutorów sprzętu.

Źródło: Duplo Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

API Foilmakers przejmuje United Foils Europe
Firma Aldus, wraz wchodzącą w skład tej grupy API Foilmakers, poinformowały o podpisaniu umowy definitywnego przejęcia United Foils Europe BV, wraz z jej spółkami zależnymi: United Transfer Technologies BV, Pack Vision BV, United Foils, Starfoil Technology Netherlands BV oraz Newfoil Machines.
Brother DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN: urządzenia typu 3w1
Firma Brother wprowadza do oferty 3 wydajne monochromatyczne urządzenia laserowe 3w1. Modele DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN są łatwe w konfiguracji oraz co ważne pozwalają na sprawne wygenerowanie wysokiej jakości wydruków. Urządzenia zostały tak stworzone, aby usprawnić proces druku i zmniejszyć jego koszt.
Sharp BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR: drukarki wielofunkcyjne
Sharp wprowadza trzy kolorowe urządzenia MFP (wielofunkcyjne) A4. Modele BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR dołączają do rosnącej linii produktów Sharp, zaprojektowanych dla dynamicznie zmieniających się, hybrydowych miejsc pracy przyszłości. Urządzenia gwarantują nowoczesną komunikację z rozbudowanymi funkcjami bezpieczeństwa oraz redukcję zużycia energii,...
Epson AM-C400 i AM-C550 - atramentowe drukarki A4
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free, rozszerzając ofertę dla biur o urządzenia wielofunkcyjne AM-C400 i AM-C550, które usprawniają pracę z dokumentami w formacie A4. Nowe modele zapewniają wszystkie cenione w produktach firmy Epson atuty związane z oszczędnością energii i wydajnością.
Opakowania z maszyną Revoria Press PC1120 w firmie Slodkie
Czekoladowa, karmelowa, bakaliowa – to kolejne linie słodyczy w firmie Slodkie. To producent personalizowanych słodyczy reklamowych, którego produkty z sukcesami uczestniczą w kampaniach największych światowych marek. Jest ich ponad 600 rodzajów, a każdy i dla każdego klienta musi być odpowiednio opakowany. Personalizacja opakowań, wysoka jakość, odpowiednie barwy – to tylko...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764