logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Durex w kampanii profilaktyki AIDS

  PR 20.11.2018, przeczytano 895 razy
ilustracjastrzałka

Karolina Gilon i Jakob Kosel w polskiej odsłonie globalnej kampanii Durex, zachęcają do tego, by „uprawiać seks i ratować życie” (Have Sex and Save Lives). Za projekt, który swoim zasięgiem obejmuje OOH, kina, digital oraz social media, odpowiadają agencje VMLY&R Poland, Papaya, LiquidThread oraz Zenith.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/durex-w-kampanii-profilaktyki-aids,380215,artykul.html

Z okazji nadchodzącego Światowego Dnia Walki z AIDS (1 grudnia), influencerzy działają razem z marką Durex, która łączy siły z organizacją (RED), by wesprzeć jej program na rzecz eliminacji AIDS.

Począwszy od 5 listopada 2018 roku konsumenci na całym świecie mogą kupić (DUREX)RED. Zyski ze sprzedaży zostaną przekazane bezpośrednio na poczet jednego z programów w Południowej Afryce, gdzie żyje obecnie 7,2 miliona osób zakażonych wirusem HIV lub chorych na AIDS*.

Pomoc wciąż najbardziej potrzebna w Afryce

Program, który otrzyma wsparcie, to „Zatrzymać dziewczynki w szkole” (Keeping Girls in School). Ma on na celu zmniejszenie liczby nowych zakażeń HIV oraz ciąż wśród młodych kobiet, poprzez zachęcanie dziewczyn do kontynuowania edukacji, a także zwiększenie dostępu do usług i wiedzy związanej ze zdrowiem seksualnym, jak i współżyciem.

- Na świecie żyje 37 milionów osób zarażonych wirusem HIV**.  Statystycznie 69% ludzi na świecie co tydzień uprawia seks***. Dzięki nowej, przełomowej kooperacji (DUREX)RED mamy szanse na pomoc jednym (potencjalnym nosicielom) i ochronę  drugich (osób zdrowych i często nieświadomych problemu). Liczymy na znaczącą poprawę losu młodych kobiet, zwłaszcza w Południowej Afryce, gdzie ten problem jest szczególnie widoczny. - Justyna Dadał, senior brand manager marki Durex

- Możemy włączyć się do akcji na rzecz walki z AIDS, pomagając dziewczynom z Południowej Afryki, które naprawdę tej pomocy potrzebują. Co dwie minuty jakiś nastolatek gdzieś na świecie zostaje zakażony wirusem HIV***. Dlatego jest to niezwykle ważne, by moje pokolenie przemówiło, zachęcając innych do tego, aby temu zapobiec. Po raz pierwszy w historii możesz dosłownie „uprawiać seks i ratować życie”. To niezwykle budujące, że wszyscy możemy chronić samych siebie uprawiając bezpieczny seks. - Karolina Gilon

- Problem AIDS może wydawać się odległy, a przecież tak nie jest. W Polsce również żyje wiele osób chorych, które często nawet o tym nie wiedzą. Dlatego tak ważne jest, by przypominać o problemie i badać się. Potrzebujemy otwartej dyskusji i uświadomienia sobie, że jeśli nie zrobimy z tym nic już dziś, to jutro, za miesiąc, za rok problem będzie większy. To jest choroba zakaźna, która się rozprzestrzenia, dlatego musimy z nią walczyć. W Polsce badanie na obecność wirusa HIV jest darmowe i ogólnodostępne. Dbajmy o bezpieczeństwo swoje, bliskich i innych: tu w Polsce, w Afryce i na całym świecie. Małymi krokami możemy coś z tym zrobić! - Jakob Kosel

Za Key Visual kampanii, spot oraz wideo bumpery dedykowane serwisowi YouTube, a także działania w Internecie i mediach społecznościowych odpowiada agencja VMLY&R Poland. Spot wyprodukowany został przez Papaya. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Zenith. Wsparcie PR i współpracę z influencerami zapewnia agencja LiquidThread.

Globalny projekt Durex

Durex, poprzez współpracę z organizacją (RED), przeznaczy dotację w wysokości minimum 5 milionów dolarów w przeciągu 3 lat od startu kampanii, na rzecz Globalnego Funduszu na rzecz Walki z AIDS – organizacji partnerskiej, która współpracuje między rządami, społeczeństwami obywatelskimi, sektorem prywatnym a osobami dotkniętymi chorobą.

Całą akcję wspierają także: szwedzka piosenkarka Zara Larsson; brytyjski aktor Thandi Newton, gwiazda Broadwayu Javier Muñoz; komik, piosenkarz i aktor Phoebe Robinson; influencer i aktywista Tyler Oakley; piosenkarz, raper i aktor Jacob Lattimore oraz aktor Christian Navarro.

Wszyscy występują w krótkim, prowokującym filmie, który zachęca widzów do tego, by okazali swoje wsparcie, używając w sieci hashtaga #HaveSexSaveLives.

Durex dołącza do grupy najbardziej znaczących światowych marek, które - odkąd w 2006 roku Bono i Bobby Shriver założyli organizację - połączyły już siły z (RED) i tworzą wspólnie specjalne edycje produktów. Do dzisiaj (RED) zdążyła już wygenerować ponad 500 milionów dolarów dla Globalnego Funduszu na rzecz walki z AIDS, z czego 100% darowanych środków trafia do puli programów, aby ci najbardziej potrzebujący mogli skorzystać z pomocy.

Globalny Fundusz na rzecz walki z AIDS zapewnia, że z pomocy (RED) skorzystało już ponad 110 milionów osób – w formie prewencji, leczenia, doradztwa, testów na HIV czy usług opieki.

Źródło: VMLY&R

Dodatkowe informacje:

* Dane ze strony UNAIDS: Liczba osób żyjących z HIV: http://aidsinfo.unaids.org
** Dane ze strony UNAIDS: http://www.unaids.org/en/resources/fact-sheet
*** Durex Global Sex Survey, 2017

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764