logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Durst Omega 1 – ploter roku wg EDPA

  PR 18.05.2012, przeczytano 1575 razy
ilustracjastrzałka

Ploter UV – Durst Omega 1 – został wybrany przez stowarzyszenie EDP jako najlepszy ploter roku w kategorii „Drukarka hybrydowa poniżej 200 tys. euro”. Ploter pokonał wielu uznanych konkurentów nie tylko jakością ale i ceną.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/durst-omega-1--ploter-roku-wg-edpa,15577,artykul.html

W skład stowarzyszenia EDP (European Digital Press Association) wchodzą czołowi wydawcy czasopism o tematyce druku cyfrowego i poligrafii. Publikacje te obejmują 14 krajów europejskich i trafiają do ponad 1 miliona czytelników.

Jako uzasadnienie wyboru wskazano najwyższą jakość druku przy zachowaniu niskiej ceny urządzenia. Omega 1 daje możliwość wejścia w produkcyjny druk UV bez gigantycznych nakładów finansowych, gwarantując jednocześnie najwyższą dla marki jakość, solidność, stabilność i wydajność.

Durst Omega 1 został zaprojektowany na rynek „entry level”. Jest to nowa koncepcja firmy Durst, która chce zaproponować urządzenie niedrogie, szybko dostępne, a zarazem wyposażone w najnowsze i najlepsze technologie wykorzystywane przez największe maszyny UV Durst Rho. Jednakże Omega 1 bazuje na 10 letnim doświadczeniu producenta i nie traci na tym na niezawodności i solidności, gdyż te atuty są dla włosko-austriackiego producenta priorytetowe.

Omega 1 to ploter o wysokiej rozdzielczości druku. Nowoczesne głowice greyscalowe drukują w maksymalnej rozdzielczości aż 1728 dpi. Za wysoką jakość prowadzenia głowic odpowiada magnetyczny napęd, który w odróżnieniu od mechanicznego gwarantuje jeszcze wyższą precyzję i powtarzalność druku.

Nowy Durst to maszyna, którą można zamówić w kilku wariantach kolorystycznych. Atramenty UV dostarczane są w 1 litrowych, bezzwrotnych opakowaniach. Te ekologiczne tusze mogą być uzupełniane w czasie druku. Oprócz standardowego wariantu 4-kolorowego, maszynę można „doposażyć” w kolory dodatkowe LC, LM czy też kolory z palety PCA: pomarańcz i fiolet które podwyższają dostępny gamut kolorystyczny o kilkanaście procent. Dodatkowy kolor biały może funkcjonować w wersji z nadrukiem lub poddrukiem. Jako element uszlachetniający wydruki można wykorzystać inny „kolor” - bezbarwny lakier. Na koniec nie można zapomnieć o kolejnej nowości – kolorze szarym, który idealnie sprawdza się w drukach w skali szarości, czy też innych trudnych gradientach.

Ploter UV Omega 1 to maszyna drukująca na materiałach płaskich takich jak: Kapa, Forex, Dibond, drewno, karton i innych o maksymalnej grubości 5 cm. Omega 1 błyskawicznie może się przezbroić w system rolowy umożliwiający zadruk na banerach, foliach, papierach, tekstyliach i innych mediach powlekanych i niepowlekanych o szerokości do 160 cm i nieograniczonej długości.

Omega wyposażona jest w profesjonalne oprogramowanie sterujące i serwer Durst Rho Linux oraz oprogramowanie Caldera RIP Server (Copy RIP).

Segmencie maszyn „entry level” w większości przypadków cechuje się niskim poziomem niezawodności co wyklucza zastosowanie takich urządzeń w produkcji. Znając te bolączki rybku Durst zaprojektował Omegę 1 maszynę produkcyjną, cenowo dostępną „dla każdego”. Maksymalna prędkość druku Omegi wynosi 35 m2/h.

Omega 1 sprawdzi się w drukarniach wielkoformatowych oraz agencjach reklamowych jak i w drukarniach sitodrukowych, u producentów opakowań, POS i innych oznakowań a także w wielu zakładach produkcyjnych. Jak określa producent Omega 1 daje możliwość wejścia w druk UV bez ryzyka.

Wyłącznym dystrybutorem ploterów UV marki Durst w Polsce jest Atrium Centrum Ploterowe.

Źródło: Atrium

plotery.atrium.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764