logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Durst P5 Tex Isub, kamień milowy dla sublimacji

  PR 29.04.2021, przeczytano 1661 razy
ilustracja

Durst, producent innowacyjnych systemów druku cyfrowego i rozwiązań dotyczących oprogramowania, wyznacza kamień milowy w dziedzinie druku sublimacyjnego, wprowadzając na rynek drukarkę P5 TEX iSUB. Skrót iSUB oznacza „sublimację inline” (utrwalanie kolorów w ciągu produkcyjnym, w drukarce, od razu po druku). Eliminuje to indywidualne etapy pracy, skutkując znacznym wzrostem jakości i wydajności dla użytkownika.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/durst-p5-tex-isub%2C-kamien-milowy-dla-sublimacji,391273,artykul.html

Rynek soft signage oraz home decoration przeżywa ogromne tempo wzrostu we wszystkich obszarach zastosowań - od komunikacji wizualnej i dekoracji po odzież tekstylną. Jak wynika z prognoz Keypoint Intelligence w okresie od 2017 do 2023 roku wolumen sprzedaży wzrośnie o ponad 60 proc. Co oznacza wzrost z 19,2 do 31,4 miliardów dolarów w roku 2023.

Wzrost podyktowany jest szeregiem trendów, które przemawiają na korzyść soft signage i home decoration. Niewątpliwym atutem jest stosowanie bezwonnych atramentów, które są przyjazne środowisku. Kolejne korzyści dla użytkownika to efektywność kosztowa logistyki, niskie zużycie atramentu, niskie zużycie energii w porównaniu do użytkowania osobnego kalandra, a także szybka realizacja projektu i szeroki zakres zastosowań. - Durst działa na rynku soft-signage od 2010 roku i udało nam się wprowadzić na światowy rynek ponad 250 systemów z serii Rhotex - podkreśla Christian Harder, Wiceprezes ds. Sprzedaży w Durst Group AG.

Zintegrowane utrwalenie inline

Durst opracował P5 TEX iSUB, który jest oparty na odnoszącej sukcesy platformie P5 z maksymalną szerokością druku 3,3 metra. Atutem Durst P5 TEX iSUB jest zintegrowane utrwalanie w linii do bezpośredniego drukowania na tkaninach poliestrowych. Zalety tego jednoetapowego procesu są oczywiste, wyjaśnia Andrea Riccardi, Kierownik działu zarządzania produktem w Durst Group AG: - Dzięki temu, że kalander jest zintegrowany, nie jest wymagana dodatkowa inwestycja ani powierzchnia. Durst P5 TEX iSUB może być obsługiwany tylko przez jednego operatora, a przyspieszenie procesu zwiększa również zdolność naszych klientów do realizacji zamówień. To właśnie połączenie obu procesów w jednym systemie daje użytkownikom ogromną elastyczność. Urządzenie może zostać również skonfigurowane do druku na papier transferowy lub jeśli użytkownik posiada już kalander, dostępny jest również w wersji bez kalandra.

Innowacja iSUB - technologia bezdotykowego utrwalania

Atrament sublimacyjny Sublifix opracowany przez firmę Durst zapewnia żywe kolory, nawet na trudnych nośnikach, takich jak blackback, materiale podświetlanym w kasetonach lub flagach. Unikalną cechą P5 Text iSUB jest innowacyjne bezkontaktowe utrwalanie. Technologia bezdotykowa iSUB zapewnia doskonałą spójność kolorów, a także ekstremalną ostrość szczegółów w obrazach i tekście, a także praktycznie eliminuje rozmycie kolorów.

P5 TEX iSUB umożliwia realizację szerokiego zakresu zastosowań. Jednym z przykładów są tkaniny dekoracyjne o mocnych, żywych kolorach i dokładnym odwzorowaniu szczegółów. Kolejne to flagi, które muszą być nadrukowane po obu stronach materiału i utrwalone już w samej drukarce w zintegrowanym kalandrze. Aplikacje Blackback oraz kolorowe podświetlane ramki dopełniają spektrum, zachowując miękkość w dotyku. We wszystkich tych zastosowaniach oprogramowanie Durst Print Workflow odgrywa kluczową rolę, zapewniając spójne kolory na wszystkich nośnikach.

Maksymalna prędkość druku to 383 m2 / godzinę przy pełnym wykorzystaniu formatu druku 330 cm, co stanowi inspirację do efektywnej realizacji wszystkich wspomnianych przykładów zastosowań. Dostęp do dwóch rolek poprzez opcję Multiroll znacznie ułatwia w praktyce wymianę materiałów. Dodatkowo opcja Dualroll umożliwia zadrukowanie dwóch rolek o szerokości 1,6 metra jednocześnie. Kolejną wyjątkową cechą Durst P5 TEX iSUB jest zintegrowana jednostka wykańczająca, której można używać do szycia i zszywania materiałów.

Testy w ABS Group

Durst P5 TEX iSUB przechodzi obecnie testy we włoskiej firmie ABS Group, która od wielu lat współpracuje z Durst Group drukując na Rhotex 500 i Rhotex 325. Firma dzięki dodatkowej maszynie Durst P5 TEX iSUB, korzysta z elastyczności i znacznego przyśpieszenia procesów. - Durst P5 TEX iSUB udowodni również swoją niezawodność w działaniu 24/7 i zapewni naszym klientom znaczny wzrost jakości - powiedział Andrea Riccardi.

Kierownictwo Grupy ABS bardzo pozytywnie ocenia również narzędzie Durst Analytics, z którego dane są wykorzystywane do połączenia P5 TEX iSUB z oprogramowaniem ERP opracowanym we własnym zakresie, a tym samym do optymalizacji planowania produkcji i poszczególnych procesów.

- P5 TEX iSUB łączy w sobie efektywność, jakość i produktywność na najwyższym poziomie. W Durst jesteśmy przekonani, że nasze rozwiązanie znacząco wpłynie na rynek soft signage - zapewnia Christian Harder, Wiceprezes ds. Sprzedaży w Durst Group AG. Renomowanym dystrybutorem marki Durst w Polsce jest firma LFP Industrial Solutions.

Źródło: LFP Industrial Solutions Sp. z o.o.

www.lfp-industrial.pl


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: LFP_Industrial

(Joanna)

LFP_Industrial o sobie:

LFP Industrial Solutions Sp. z o.o. - to autoryzowany dystrybutor marek tj. Durst Group AG, Elitron IPM S.r.l, MASSIVit, Bullmer oraz integrator przemysłowych urządzeń cyfrowych, zarówno do druku, druku 3D jak i dalszych etapów przetwarzania.
Najlepsi inżynierowie serwisu, wyposażeni w profesjonalną wiedzę i wyspecjalizowane narzędzia, zapewnią bezpieczeństwo i ciągłość pracy każdej produkcji. Klienci zawsze mogą liczyć́ na wsparcie zespołu na każdym etapie wdrażania innowacyjnej technologii oraz na odpowiednie szkolenia w poznawaniu pełni możliwości zakupionych rozwiązań.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764