logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Duża gotówka, niecała stówka - kampania Kasy Stefczyka

  PR 07.03.2017, przeczytano 1057 razy
ilustracjastrzałka

6 marca 2017 r. ruszyła nowa kampania Kasy Stefczyka. Tym razem bohaterowie znani z poprzednich spotów – Państwo Stefczykowie – przenoszą się do animowanego świata teleturniejów rodzinnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/duza-gotowka%2C-niecala-stowka---kampania-kasy-stefczyka,31696,artykul.html

Widzowie ogólnopolskich stacji telewizyjnych mają okazję spotkać się z Kasią, Tomaszem, Julką i Jankiem podczas gry finałowej. Kampania „Duża gotówka” promuje nową pożyczkę z niską i stałą miesięczną ratą od Kasy Stefczyka. Produkt ten to powrót do pożyczek cieszących się największym zainteresowaniem wśród dotychczasowych klientów.

Głównym kanałem przekazu w kampanii jest spot telewizyjny, który oglądać można w stacjach: TVP1, TVP2 i kanałach tematycznych TVP, Polsat oraz stacjach pakietu Mix Mux (TV Puls, TVN7, TTV, PULS 2). W kanałach Radia Zet oraz RMF FM usłyszeć można także spot bezpośrednio nawiązujący do animacji telewizyjnej.

Do nowej kampanii zaplanowano szerokie działania w Internecie i na urządzeniach mobilnych. Spot można obejrzeć na stronach odtwarzania filmów YouTube oraz w witrynach partnerów wideo. W sieci reklamowej Google, a także w serwisach należących do Grupy Wirtualna Polska oraz Onet również pojawi się wspomniana animacja. Wsparciem kampanii są pozostałe materiały ATL, a także BTL oraz działania w social media. Apella odpowiadała za koncepcję, kreację, copywriting, scenariusze spotów, przygotowanie poligrafii, opracowanie materiałów prasowych i kreacji na potrzeby Internetu, planowanie i zakup mediów. Produkcją animacji zajęło się Studio animacji Pigeon.


Źródło: Apella

www.apella.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Herbapol odświeża markę: rebranding i nowy logotyp
Herbapol, producent produktów ziołowych, ogłasza strategiczną zmianę w swojej linii kosmetyków. Firma postanowiła skupić się na eksponowaniu silnej i wiarygodnej marki Herbapol, rezygnując z submarki Polana. Zmiana ta jest efektem dogłębnych badań rynkowych i ma na celu wzmocnienie zaufania konsumentów oraz podkreślenie najwyższej jakości produktów...
Kampanie programmatic DOOH z platformą Display&Video360
AMS, Salestube i Value Media zrealizowały pierwsze kampanie programmatic DOOH za pośrednictwem platformy Display&Video360
Logo Superbet koszulkach Górnika Zabrze
Nowa, dwuletnia umowa, w ramach której logo Superbet znajdzie się na froncie koszulki Górnika Zabrze to ukoronowanie udanej współpracy w poprzednich trzech latach. – Chcemy razem budować wielkiego Górnika. Widzimy, że klub zmierza w dobrym kierunku i dlatego zdecydowaliśmy się jeszcze mocniej zaangażować w ten sponsoring – podkreśla Łukasz...
Premiera Danio Jogurt Pitny ze wsparciem Altavia Kamikaze + K2
Agencja Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg na koncept i realizację kreatywno-strategicznych działań aktywacyjnych związanych z launchem nowego produktu w portfolio Danone - Danio Jogurt Pitny.
Moc równowagi w kampanii Energi Obrót
Fotobalkonika, magazyny energii czy pompy ciepła – to tylko kilka z wielu produktów okołoenergetycznych, które w swojej ofercie posiada Energa Obrót. Spółka 15 lipca rozpoczyna nową kampanię świadomościowo-produktową sygnowaną hasłem Moc równowagi w Twoim ekosystemie. Kampania potrwa do końca października. Jej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764