logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

PORADA: Duże litery blokowe z taśmy Alurapid

   29.08.2003, przeczytano 9230 razy

Będę wykonywał litery w systemie Alurapid o wysokości ok. 200cm. Napis będzie stojący umieszczony na dachu budynku. Wykonywałem tego typu litery ale o wysokości do 100 cm. Myślę, że sama konstrukcja liter w tym formacie nie różni się od liter 100 centymetrowych, oprócz konieczności zastosowania grubszej pleksi. Mam problem z konstrukcją, a konkretnie chodzi mi o sposób mocowania konstrukcji do liter.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/duze-litery-blokowe-z-tasmy-alurapid,1793,artykul.html

ODPOWIEDŹ:
Litery wykonuje się dokładnie tak samo. Mocowanie najlepiej, najszybciej i najtaniej wykonać za pomocą śrub i podkładek łączących plecy litery ( PCV ) z konstrukcją.


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: Arkadiusz Trojanowski

Więcej informacji o użytkowniku

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Pprzy tak dużych literach zwłaszcza gdy taśma ma szer 14 cm to litery "ostro pracują na wietrze" i są narażone na uszkodzenia ( rozwarstwia się czło liter od taśmy). Ja stosuję 2cm paski aluminiowego kątownika 10cm jako wzmocnienie tyłu litery z taśmą .Wzmacnia on konstrukcję litery na znacznie większej powierzchni. Mocuję go w miejscach mało widocznych co nie wpływa na estetykę litery.

Najnowsze w tym dziale

Zatrudnienie freelancera na „czarno” — jakie niesie zagrożenia?
W dynamicznie rozwijającym się świecie usług kreatywnych, takich jak copywriting, marketing, tworzenie wideo czy SEO, coraz więcej firm i przedsiębiorców decyduje się na współpracę z freelancerami. Choć taka forma zatrudnienia oferuje szereg korzyści, niektórzy dają się skusić na omijanie obowiązujących przepisów, oferując współpracę na...
Aż 87% firm potwierdza, że włączenie kart podarunkowych do sprzedaży miało wyraźnie pozytywny wpływ na ich wyniki finansowe. Tak wynika z badania przeprowadzonego przez Sparta Loyalty. Mimo tak obiecujących efektów nadal wiele firm nie wie, jak skutecznie wprowadzić to narzędzie do swojej oferty. Cały proces wdrożenia programu kart podarunkowych można zamknąć w czterech...
Powyborcze sprzątanie i recykling materiałów reklamowych
Zarówno 2023 rok, jak i 2024 obfitują w wybory. Za nami wybory do Sejmu i Senatu, a przed nami te samorządowe. W maju natomiast do Parlamentu Europejskiego. Podczas kampanii generowane są tysiące, a może nawet miliony materiałów wyborczych, które z czasem trafiają na śmietnik. Jak je zagospodarować w inny sposób? Są na to metody.
Przegląd narzędzi i metryk w ocenie wyników kampanii marketingowych
W dzisiejszym dynamicznym środowisku marketingowym profesjonaliści branżowi muszą operować na wyjątkowo wysokim poziomie, wykorzystując zaawansowane narzędzia i metryki do skutecznej oceny wyników kampanii marketingowych. W poniższym artykule eksperckim wspólnie z założycielem agencji Sky Agency Igorem Walęckim przyjrzymy się bardziej szczegółowo narzędziom...
AI, CSR, storytelling, nieszablonowe działania...? Kampanie digitalowe 2024
Sztuczna inteligencja? Tak, ale nie tylko! CSR, nieszablonowe działania w social mediach, storytelling, focus na doświadczenie konsumenta - trendy w digital marketingu to mix nowych narzędzi technologicznych, które mocno namieszały na rynku cyfrowym, oraz uważności na człowieka i jego problemy. Kampanie digitalowe nagrodzone w IAB MIXX Awards 2023 pokazują, jak bardzo dziś...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764