logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

DV z akredytacją MRC w zakresie CTV Viewability

  PR 13.05.2024, przeczytano 422 razy

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła, że otrzymała akredytację Media Rating Council (MRC) w zakresie Video Viewable Impressions (widocznych wyświetleń reklam wideo) i pomiarów Viewability w środowisku Connected TV (CTV). Akredytacja podkreśla zaangażowanie DV w zapewnienie najwyższego standardu dokładności pomiarów i transparentności w dynamicznej przestrzeni CTV.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dv-z-akredytacja-mrc-w-zakresie-ctv-viewability,404194,artykul.html

Nowa akredytacja rozszerza zakres akredytacji MRC dla firmy DV w obszarze CTV o segmenty danych pre-bid wspomagające targetowanie kontekstowe, brand suitability i fully on-screen.

Stanowi to uzupełnienie wcześniejszych akredytacji MRC dla firmy DV w obszarze CTV, które obejmują wyświetlenia reklam displayowych i wideo, wskaźniki pełnych odtworzeń wideo, filtrowanie nieprawidłowego ruchu (invalid traffic) pre- i post-bid oraz weryfikację brand suitability na poziomie aplikacji i właściwości w dziewięciu językach.

Jesteśmy dumni z otrzymania najnowszej akredytacji MRC, wzmacniającej wiodącą pozycję DV w pomiarach CTV” – powiedział Mark Zagorski, CEO DoubleVerify - „Jesteśmy bardzo zaangażowani w przestrzeganie najwyższych standardów dokładności i przejrzystości danych w mediach digital. Ta nowa akredytacja dodatkowo poszerza nasze rozległe akredytacje MRC na wiodące w branży rozwiązania DV pre-bid i post-bid w obszarze CTV, co pozwoli zapewnić globalnym reklamodawcom większą przejrzystość i pewność co do ich inwestycji w CTV premium”.

W branży CTV panuje powszechne (i błędne) przekonanie, że reklamy są ze swej natury widoczne, ze względu na charakter urządzenia i user experience. Badania DV pokazują jednak, że ponad jedno na trzy wyświetlenia odbywa się w warunkach, w których reklamy są uruchamiane, gdy telewizor jest wyłączony. Szacuje się, że problem ten powoduje rocznie 1 miliard dolarów zmarnowanych wydatków na reklamę w CTV.

Dodanie Video Viewability w Connected TV do zakresu wskaźników DoubleVerify akredytowanych przez MRC, stanowi ważny krok naprzód i po raz kolejny świadczy o zaangażowaniu DV w jakość pomiarów. Gratulujemy im tego najnowszego osiągnięcia” – skomentował George W. Ivie, Executive Director and CEO MRC.

DV po raz pierwszy uzyskała akredytację MRC w lutym 2013 r. i z biegiem czasu rozszerzyła swoją gamę akredytowanych rozwiązań pre-bid i post-bid.

Źródło: DoubleVerify

www.doubleverify.com

Dodatkowe informacje:

Media Rating Council (MRC) to stowarzyszenie branżowe non-profit założone w 1963 roku na polecenie Kongresu USA, składające się z wiodących firm telewizyjnych, radiowych, mediów drukowanych i mediów cyfrowych, a także reklamodawców, agencji reklamowych i stowarzyszeń branżowych, których celem jest zapewnienie rzetelnych, wiarygodnych i skutecznych usług pomiarowych. Firmy zajmujące się pomiarami, ubiegające się o akredytację MRC, są zobowiązane do ujawnienia swoim klientom wszystkich metodologicznych aspektów ich usług; przestrzegania minimalnych standardów MRC dotyczących badań nad oceną mediów oraz innych obowiązujących w branży wytycznych dotyczących pomiarów; i poddawania się audytom zaprojektowanym przez MRC w celu uwierzytelnienia i wyjaśnienia ich procedur. Ponadto członkowie MRC aktywnie zajmują się zagadnieniami badawczymi, które uważają za priorytetowe, w celu poprawy jakości badań na rynku.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bar Paragraf – podcast w Onecie i w Onet Audio
W każdy piątek w Onet Audio, w Onecie oraz na popularnych platformach podcastowych można słuchać nowego podcastu Jana Stanisławskiego i Wojciecha Sroczyńskiego. „Bar paragraf” to podcast o najgłośniejszych sprawach kryminalnych lat dziewięćdziesiątych. Gościem pierwszego odcinka podcastu był Artur Górski.
Unlimited – wideocast w Polsat Box Go
W Polsat Box Go startuje nowy wideocast Unlimited, w którym gośćmi będą osoby z szeroko rozumianego showbiznesu. Niezwykłe postaci, które swój sukces nierzadko osiągnęły dlatego, że ich życie bywa unlimited, będą dzielić się swoimi historiami. Pierwszy odcinek z Iwoną Pavlović jest już dostępny w Polsat Box Go. Program prowadzi dziennikarz...
W I kwartale 2024 r. Grupa Polsat Plus rozbudowała zasięg 5G Plusa do 23 mln osób, a 5G Ultra o prędkości do 1 Gb/s – do 6 mln osób. Ze światłowodem dociera do 13 mln osób. Wiosenna ramówka Telewizji Polsat miała wysoką oglądalność, a Grupa Polsat-Interia w kwietniu ponownie została nr 1 wśród wydawców internetowych. Trwa rozruch...
Wyniki finansowe Grupy Agora w 1. kwartale 2024 r.
W pierwszym kwartale 2024 r. Grupa Agora osiągnęła rekordowe przychody. Niemal 386 mln zł wpływów oznacza wzrost w stosunku do poprzedniego roku o 30,5%, z czego ponad 100 mln zł pochodzi z kanałów cyfrowych i internetowych. Wyraźnie wyższe przychody wykazały segmenty Film i Książka oraz Radio. Zysk spółki...
W Polsce przynajmniej raz w miesiącu słucha podcastów blisko 9,8 mln osób, co oznacza rok do roku wzrost o 1,6 mln odbiorców. Kim są? Internetowe audycje na żądanie trafiają częściej do kobiet niż mężczyzn, mieszkańców miast i osób lepiej wykształconych. Wnioski z ostatniej części raportu „Słuchacz podcastów w Polsce 2023” przygotowanego przez analityków...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764