logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

DV z akredytacją MRC w zakresie CTV Viewability

  PR 13.05.2024, przeczytano 566 razy

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła, że otrzymała akredytację Media Rating Council (MRC) w zakresie Video Viewable Impressions (widocznych wyświetleń reklam wideo) i pomiarów Viewability w środowisku Connected TV (CTV). Akredytacja podkreśla zaangażowanie DV w zapewnienie najwyższego standardu dokładności pomiarów i transparentności w dynamicznej przestrzeni CTV.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dv-z-akredytacja-mrc-w-zakresie-ctv-viewability,404194,artykul.html

Nowa akredytacja rozszerza zakres akredytacji MRC dla firmy DV w obszarze CTV o segmenty danych pre-bid wspomagające targetowanie kontekstowe, brand suitability i fully on-screen.

Stanowi to uzupełnienie wcześniejszych akredytacji MRC dla firmy DV w obszarze CTV, które obejmują wyświetlenia reklam displayowych i wideo, wskaźniki pełnych odtworzeń wideo, filtrowanie nieprawidłowego ruchu (invalid traffic) pre- i post-bid oraz weryfikację brand suitability na poziomie aplikacji i właściwości w dziewięciu językach.

Jesteśmy dumni z otrzymania najnowszej akredytacji MRC, wzmacniającej wiodącą pozycję DV w pomiarach CTV” – powiedział Mark Zagorski, CEO DoubleVerify - „Jesteśmy bardzo zaangażowani w przestrzeganie najwyższych standardów dokładności i przejrzystości danych w mediach digital. Ta nowa akredytacja dodatkowo poszerza nasze rozległe akredytacje MRC na wiodące w branży rozwiązania DV pre-bid i post-bid w obszarze CTV, co pozwoli zapewnić globalnym reklamodawcom większą przejrzystość i pewność co do ich inwestycji w CTV premium”.

W branży CTV panuje powszechne (i błędne) przekonanie, że reklamy są ze swej natury widoczne, ze względu na charakter urządzenia i user experience. Badania DV pokazują jednak, że ponad jedno na trzy wyświetlenia odbywa się w warunkach, w których reklamy są uruchamiane, gdy telewizor jest wyłączony. Szacuje się, że problem ten powoduje rocznie 1 miliard dolarów zmarnowanych wydatków na reklamę w CTV.

Dodanie Video Viewability w Connected TV do zakresu wskaźników DoubleVerify akredytowanych przez MRC, stanowi ważny krok naprzód i po raz kolejny świadczy o zaangażowaniu DV w jakość pomiarów. Gratulujemy im tego najnowszego osiągnięcia” – skomentował George W. Ivie, Executive Director and CEO MRC.

DV po raz pierwszy uzyskała akredytację MRC w lutym 2013 r. i z biegiem czasu rozszerzyła swoją gamę akredytowanych rozwiązań pre-bid i post-bid.

Źródło: DoubleVerify

www.doubleverify.com

Dodatkowe informacje:

Media Rating Council (MRC) to stowarzyszenie branżowe non-profit założone w 1963 roku na polecenie Kongresu USA, składające się z wiodących firm telewizyjnych, radiowych, mediów drukowanych i mediów cyfrowych, a także reklamodawców, agencji reklamowych i stowarzyszeń branżowych, których celem jest zapewnienie rzetelnych, wiarygodnych i skutecznych usług pomiarowych. Firmy zajmujące się pomiarami, ubiegające się o akredytację MRC, są zobowiązane do ujawnienia swoim klientom wszystkich metodologicznych aspektów ich usług; przestrzegania minimalnych standardów MRC dotyczących badań nad oceną mediów oraz innych obowiązujących w branży wytycznych dotyczących pomiarów; i poddawania się audytom zaprojektowanym przez MRC w celu uwierzytelnienia i wyjaśnienia ich procedur. Ponadto członkowie MRC aktywnie zajmują się zagadnieniami badawczymi, które uważają za priorytetowe, w celu poprawy jakości badań na rynku.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Wybór prezydenta to nie kwestia smaku” – Gazeta.pl dołącza do akcji profrekwencyjnej
1 czerwca odbędzie się II tura wyborów prezydenckich w Polsce. Z tej okazji Gazeta.pl wspólnie z agencją Twin .collective rozpoczyna kampanię „Dowiedz się (jak naj)więcej”, której celem jest zachęcenie do udziału w głosowaniu oraz wsparcie obywateli w podjęciu świadomej decyzji. Inicjatywa ma zwiększyć świadomość wyborczą i zaangażowanie...
Medialność Eurowizji ’25 i Justyny Steczkowskiej
Finał Eurowizji, który odbył się 17 maja br., wzbudził ogromne zainteresowanie w polskich mediach – wartość ekwiwalentu reklamowego wyniosła 136 mln zł. Jednym z najgłośniejszych wydarzeń tegorocznej edycji niewątpliwie był powrót Justyny Steczkowskiej na konkursową scenę. Jej spektakularny występ został doceniony przez widzów. Artystka była też widoczna w pozytywnym...
Wedel wchodzi na rynek podcastów
Firma Wedel, kultowy producent słodyczy i twórca czekoladowych doświadczeń wkracza w świat podcastów, odpowiadając na jego rosnącą popularność w Polsce. Maciej Herman, Dyrektor Zarządzający firmy oraz Robert Zydel, Dyrektor muzeum Fabryka Czekolady E.Wedel w nowym formacie „Wedle Uznania”, będą dyskutować o biznesie, kulturze, sztuce, tematach społecznych i przyjemności,...
Enpulse startuje z podcastem Bridge Talk
27 maja na Spotify i YouTube zadebiutuje pierwszy odcinek serii Bridge Talk, której pomysłodawcą jest Enpulse, platfroma służąca do badania i budowania zaangażowania. Podcast, na który złoży się 7 rozmów z ekspertami HR, będzie poświęcony wyzwaniom związanym z zarządzaniem zespołami wielopokoleniowymi.
 IMMxDemagog: Trzaskowski i Nawrocki z równym zasięgiem [12.05–18.05]
Wybory prezydenckie rozegrały się przede wszystkim w mediach społecznościowych. Kampanię zakończył nie finałowy spór w telewizji, lecz kreatywna, emocjonalna i częściowo nielegalna agitacja w czasie ciszy wyborczej. Memy i aluzje w social mediach często osiągały większy zasięg niż materiały z debat – wynika z przedostatniego już raportu analizującego medialność...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764