logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dwa brązowe miecze dla Isobar Poland Group w konkursie KTR

  PR 04.06.2018, przeczytano 621 razy
ilustracjastrzałka

28 maja na scenie Teatru Polskiego odbyła się Gala KTR – największego konkursu kreatywności w Polsce. Agencja Isobar Poland Group otrzymała brąz w kategorii Communication, podkategorii Out of Home za akcję „Date drive” zorganizowaną dla Škody Citigo. Brązem nagrodzono także spot promujący Skodę KAROQ z napędem 4x4 współrealizowany przez Isobar Poland Group.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dwa-brazowe-miecze-dla-isobar-poland-group-w-konkursie-ktr,36711,artykul.html

Nagrodzona brązem koncepcja połączenia jazd próbnych z prawdziwymi randkami powstała z myślą o młodych kobietach z wielkich miast. Większość z nich to singielki, które prowadząc aktywny tryb życia, nie mają czasu na randki, a tym bardziej na testowanie nowych aut.
 
Podczas akcji speed dating randkolubną Skodą Citigo odbyło się 60 randek. W okresie kampanii liczba jazd próbnych wzrosła o 40%, a sprzedaż ponad 4-krotnie.

Za pełną realizację konceptu odpowiadała agencja Posterscope z grupy Dentsu Aegis Network.

Brązem w konkursie KTR nagrodzono także spot promujący Skodę KAROQ z napędem 4x4 współrealizowany przez Isobar Poland Group wraz z firmami: Sputnik Studio, Hart Warsaw, MIŁO oraz GŁOŚNO.

Od sierpnia 2016 roku agencja Isobar Poland Group (Dentsu Aegis Network) odpowiedzialna jest za tworzenie i realizację strategii content marketingowych w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, YouTube), opracowywanie treści dla odpowiednich kanałów, a także zarządzanie blogiem marki Škoda.  

Obecnie, po wygranym przetargu w marcu 2018, odpowiada za wszystkie działania strategiczno-kreatywne oraz całą komunikację marki Škoda na polskim rynku.

Źródło: Dentsu Aegis Network

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764