logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dwa nowe formaty reklamowe na Tiktoku już od października

  PR 20.09.2019, przeczytano 2001 razy
ilustracjastrzałka

TikTok poinformował o wprowadzeniu dwóch nowych formatów reklamowych, które od października będą dostępne na polskim rynku. Według wydawcy gwarantują one nawet 1,6 mln wyświetleń w ciągu jednego dnia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dwa-nowe-formaty-reklamowe-na-tiktoku-juz-od-pazdziernika,384049,artykul.html

TikTok cieszy się niesłabnącą popularnością wśród młodych użytkowników smartfonów w Polsce. Jednak dopiero od niedawna możliwe jest dotarcie do nich z dedykowaną reklamą, a ilość jej formatów stale rośnie. Jedną z niewielu agencji realizujących kampanie na polskim rynku TikToka jest Open Mobi.

– Współpracujemy bezpośrednio z centralą TikToka i najpopularniejszymi polskimi Tiktokerami. Już teraz prowadzimy kampanie Adsowe na tej platformie – mówi Marta Zarosa Head od Social Audience w Open Mobi – Równolegle rozbudowujemy dział socialowy, dzięki czemu możemy nie tylko uruchomić kampanie, ale też stworzyć do niej kreację i content dopasowany do tego medium. A zasięgi mogą być... oszałamiające! – dodaje.

Nowe formaty

  • BRAND TAKEOVER – to 5-sekundowe pełnoekranowe wideo lub kreacja, która ukazuje się wszystkim użytkownikom otwierającym aplikację TikTok w danym dniu. Rekomendowana przy dużych aktywacjach, launchach produktów i silnym uderzeniu mediowym.
  • TOPVIEW – to wideo lub kreacja trwająca od 5-60 sekund. Wyświetla się użytkownikom zarówno przy uruchamianiu aplikacji, jak i w feedzie organicznym Tiktokerów. Format polecany do kampanii rozłożonych w czasie – pozwala na rozszerzenie zasięgu, daje gwarancję minimalnego czasu wyświetlenia.

Na TikToku w Polsce dostępne są już…

  • IN-FEED VIDEO – pełnoekranowe kilkusekundowe reklamy prezentowane w feedzie „DLA CIEBIE”
  • BRANDED EFFECTS – możliwość utworzenia przez marki własnych filtrów 2D i 3D (jak na Snapchacie), używanych potem przy tworzeniu tiktoków przez użytkowników.

…a od 2020 r.

  • HASHTAG CHALLENGE – utworzenie określonego hashtagu promowanego w feedzie TikToka. Poprzez #challenge wyznacza się cele, wskazuje możliwe do zdobycia nagrody i zachęca użytkowników do tworzenia wideo i kontentu pod dany konkurs w oparciu o ścieżkę dźwiękową lub konkretne zadanie. Format cieszy się dużym powodzeniem na świecie, w Polsce dostępny będzie w 2020 r.

Źródło: Open Mobi

www.openmobi.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polsat i Plus partnerami tytularnymi hali w Gdyni
Polsat i Plus – dwie najważniejsze marki Grupy Polsat Plus będą w nazwie hali w Gdyni. Dzięki umowie Grupy Polsat Plus z miastem Gdynia hala będzie nazywała się Polsat Plus Arena Gdynia.
Wyborcza.pl i Storytel łączą siły. Od sierpnia 2022 r. dwie subskrypcje - pakiet Premium Wyborcza.pl i pakiet Unlimited Storytel dostępne będą w atrakcyjnej, konkurencyjnej cenie 55 zł*. W ramach łączonej usługi subskrybenci będą mogli sięgnąć do sprawdzonych informacji, nagradzanych reportaży, wywiadów z nietuzinkowymi gośćmi...
W pierwszej połowie 2022 roku 23 profile TVN Warner Bros. Discovery na Facebooku oraz 22 konta na Instagramie wygenerowały łącznie ponad 113 mln wyświetleń treści wideo. Portfolio największego nadawcy w Polsce zebrało już łącznie niemal 12 mln subskrybentów na obu platformach – 8,4 mln na Facebooku oraz 3,2 na Instagramie – i cały czas przyciąga nowych. Lider...
Wirtualna Polska utrzymuje pozycję wśród opiniotwórczych mediów
Ranking najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce otwiera Wirtualna Polska, na której redakcyjne treści inni dziennikarze w kraju powoływali się w lipcu 1,8 tys. razy. Miejsce drugie zajął Onet z wynikiem ponad 1,6 tys. odniesień w innych mediach, a podium zamyka Rzeczpospolita z niewiele niższą liczbą 1,5 tys. cytowań. Najwyższy wzrost, bo aż o dwanaście...
#AMStarget: KFC wybiera sieć Digital Indoor AMS
W swojej wakacyjnej kampanii reklamowej KFC wykorzystało analizę danych OOH zawartą w ofercie produktowej AMS. Zapewnia ona personalizację przestrzeni miejskiej, a także odpowiedni dobór punktów kontaktu z odbiorcą do konkretnych etapów ścieżki zakupowej, zwiększając efektywność działań reklamowych. Dopasowane miejsce i czas zaowocowały komplementarną kampanią OOH...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764