logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dwa nowe formaty reklamowe na Tiktoku już od października

  PR 20.09.2019, przeczytano 283 razy
ilustracjastrzałka

TikTok poinformował o wprowadzeniu dwóch nowych formatów reklamowych, które od października będą dostępne na polskim rynku. Według wydawcy gwarantują one nawet 1,6 mln wyświetleń w ciągu jednego dnia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dwa-nowe-formaty-reklamowe-na-tiktoku-juz-od-pazdziernika,384049,artykul.html

TikTok cieszy się niesłabnącą popularnością wśród młodych użytkowników smartfonów w Polsce. Jednak dopiero od niedawna możliwe jest dotarcie do nich z dedykowaną reklamą, a ilość jej formatów stale rośnie. Jedną z niewielu agencji realizujących kampanie na polskim rynku TikToka jest Open Mobi.

– Współpracujemy bezpośrednio z centralą TikToka i najpopularniejszymi polskimi Tiktokerami. Już teraz prowadzimy kampanie Adsowe na tej platformie – mówi Marta Zarosa Head od Social Audience w Open Mobi – Równolegle rozbudowujemy dział socialowy, dzięki czemu możemy nie tylko uruchomić kampanie, ale też stworzyć do niej kreację i content dopasowany do tego medium. A zasięgi mogą być... oszałamiające! – dodaje.

Nowe formaty

  • BRAND TAKEOVER – to 5-sekundowe pełnoekranowe wideo lub kreacja, która ukazuje się wszystkim użytkownikom otwierającym aplikację TikTok w danym dniu. Rekomendowana przy dużych aktywacjach, launchach produktów i silnym uderzeniu mediowym.
  • TOPVIEW – to wideo lub kreacja trwająca od 5-60 sekund. Wyświetla się użytkownikom zarówno przy uruchamianiu aplikacji, jak i w feedzie organicznym Tiktokerów. Format polecany do kampanii rozłożonych w czasie – pozwala na rozszerzenie zasięgu, daje gwarancję minimalnego czasu wyświetlenia.

Na TikToku w Polsce dostępne są już…

  • IN-FEED VIDEO – pełnoekranowe kilkusekundowe reklamy prezentowane w feedzie „DLA CIEBIE”
  • BRANDED EFFECTS – możliwość utworzenia przez marki własnych filtrów 2D i 3D (jak na Snapchacie), używanych potem przy tworzeniu tiktoków przez użytkowników.

…a od 2020 r.

  • HASHTAG CHALLENGE – utworzenie określonego hashtagu promowanego w feedzie TikToka. Poprzez #challenge wyznacza się cele, wskazuje możliwe do zdobycia nagrody i zachęca użytkowników do tworzenia wideo i kontentu pod dany konkurs w oparciu o ścieżkę dźwiękową lub konkretne zadanie. Format cieszy się dużym powodzeniem na świecie, w Polsce dostępny będzie w 2020 r.

Źródło: Open Mobi

www.openmobi.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVP podpisała umowę z firmą Talpa i stała się właścicielem praw do trzech kolejnych sezonów „The Voice”
„Patrol Tatry” – nowy serial w Fokus TV
FOKUS TV wyemituje nowy serial dokumentalny „PATROL TATRY”, który powstał we współpracy z Tatrzańskim Parkiem Narodowym. Produkcję oglądać będzie można od 12 października, co sobotę, o godz. 21.00.
„Jesteś największym kibicem swojego dziecka!” – nowy serwis Ringier Axel Springer Polska i Nationale-Nederlanden
„Jesteś największym kibicem swojego dziecka!” to najnowszy serwis poruszający tematykę aktywnego ojcostwa. Pod adresem www.najwiekszykibic.onet.pl znajdą się materiały redakcyjne o budowaniu relacji z dzieckiem oraz o roli ojca w wychowaniu dzieci.
Ich życie jest całkowicie inne od tego, które znamy na co dzień. Bohaterowie nowego programu Discovery Channel świadomie wybrali funkcjonowanie poza cywilizacją. Żyją blisko natury, często nie mają dostępu do telefonu, prądu, a nawet bieżącej wody. Pierwszy odcinek nowego cyklu „Poza cywilizacją” na antenie już od 20 października.
Śledztwo Pisma - pierwszy podcastowy serial reporterski dostępny też na Tokfm.pl i w aplikacji Tok FM
18 października 2019 r. swoją premierę w internecie miało “Śledztwo Pisma” - wyjątkowy projekt audio w postaci 6-odcinkowego reporterskiego serialu podcastowego. "Śledztwo Pisma" prowadzi Mirosław Wlekły, jeden z najlepszych polskich reporterów prasowych i książkowych. Pierwszy odcinek serialu można już odsłuchać m.in. na stronie sledztwopisma.pl...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764