logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dwa nowe formaty reklamowe na Tiktoku już od października

  PR 20.09.2019, przeczytano 395 razy
ilustracjastrzałka

TikTok poinformował o wprowadzeniu dwóch nowych formatów reklamowych, które od października będą dostępne na polskim rynku. Według wydawcy gwarantują one nawet 1,6 mln wyświetleń w ciągu jednego dnia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dwa-nowe-formaty-reklamowe-na-tiktoku-juz-od-pazdziernika,384049,artykul.html

TikTok cieszy się niesłabnącą popularnością wśród młodych użytkowników smartfonów w Polsce. Jednak dopiero od niedawna możliwe jest dotarcie do nich z dedykowaną reklamą, a ilość jej formatów stale rośnie. Jedną z niewielu agencji realizujących kampanie na polskim rynku TikToka jest Open Mobi.

– Współpracujemy bezpośrednio z centralą TikToka i najpopularniejszymi polskimi Tiktokerami. Już teraz prowadzimy kampanie Adsowe na tej platformie – mówi Marta Zarosa Head od Social Audience w Open Mobi – Równolegle rozbudowujemy dział socialowy, dzięki czemu możemy nie tylko uruchomić kampanie, ale też stworzyć do niej kreację i content dopasowany do tego medium. A zasięgi mogą być... oszałamiające! – dodaje.

Nowe formaty

  • BRAND TAKEOVER – to 5-sekundowe pełnoekranowe wideo lub kreacja, która ukazuje się wszystkim użytkownikom otwierającym aplikację TikTok w danym dniu. Rekomendowana przy dużych aktywacjach, launchach produktów i silnym uderzeniu mediowym.
  • TOPVIEW – to wideo lub kreacja trwająca od 5-60 sekund. Wyświetla się użytkownikom zarówno przy uruchamianiu aplikacji, jak i w feedzie organicznym Tiktokerów. Format polecany do kampanii rozłożonych w czasie – pozwala na rozszerzenie zasięgu, daje gwarancję minimalnego czasu wyświetlenia.

Na TikToku w Polsce dostępne są już…

  • IN-FEED VIDEO – pełnoekranowe kilkusekundowe reklamy prezentowane w feedzie „DLA CIEBIE”
  • BRANDED EFFECTS – możliwość utworzenia przez marki własnych filtrów 2D i 3D (jak na Snapchacie), używanych potem przy tworzeniu tiktoków przez użytkowników.

…a od 2020 r.

  • HASHTAG CHALLENGE – utworzenie określonego hashtagu promowanego w feedzie TikToka. Poprzez #challenge wyznacza się cele, wskazuje możliwe do zdobycia nagrody i zachęca użytkowników do tworzenia wideo i kontentu pod dany konkurs w oparciu o ścieżkę dźwiękową lub konkretne zadanie. Format cieszy się dużym powodzeniem na świecie, w Polsce dostępny będzie w 2020 r.

Źródło: Open Mobi

www.openmobi.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

24 stycznia wypada Światowy Dzień Środków Masowego Przekazu. Zawody związane z mediami, takie jak redaktor czy dziennikarz to wyjątkowe profesje. Obowiązuje ich szczególny kodeks etyczny, mają też duży wpływ na kształtowanie opinii publicznej na istotne społecznie tematy. Co ciekawe, jak wynika z badań CBOS-u z 2019 roku, dziennikarze mogą cieszyć się 55 proc. poważaniem...
Tiktok w 2019 roku pokonał Facebooka i Massengera
Popularna wśród nastolatków aplikacja TikTok w 2019 roku została zainstalowana ponad 700 mln razy. Pod tym względem platforma wyprzedziła Massengera i Facebooka.
Apel kardio-torakochirurgów w sprawie dyskredytacji Tomasza Grodzkiego w mediach publicznych
Z wielkim niepokojem obserwujemy akcję dyskredytacji prof. Tomasza Grodzkiego, marszałka Senatu RP, prowadzoną przez publiczne środki masowego przekazu.
Promocyjna oferta Amazon Prime Video i Play
PLAY, operator sieci komórkowej, rozwija ofertę serwisów wideo, z których wygodnie mogą korzystać jego klienci. Nowym partnerem sieci jest Amazon Prime Video.
2020 rokiem Zbigniewa Wodeckiego w Kino Polska Muzyka
Kino Polska Muzyka ogłosiła 2020 rokiem Zbigniewa Wodeckiego. Największe przeboje Zbigniewa Wodeckiego, premierowe na antenie stacji utwory artysty, wreszcie wyjątkowy koncert 1976. A Space Odyssey – to tylko niektóre z atrakcji kanału planowanych na 2020 rok. Patronem wydarzenia jest Fundacja im. Zbigniewa Wodeckiego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764