logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dwa nowe modele urządzeń Canon LaserBase

  PR 11.05.2006, przeczytano 927 razy
ilustracjastrzałka
LaserBase MF3240 Canon

Canon wprowadza na rynek dwa nowe modele serii LaserBase MFP, przeznaczone dla początkujących użytkowników domowych i małych biur: LaserBase MF3220 (3-funkcyjny) i LaserBase MF3240 (4-funkcyjny, z funkcją faksu). Oba modele zastępują popularny model LaserBase MF3110. Wyróżniają się prostą obsługą, szybkością i atrakcyjną stylistyką.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dwa-nowe-modele-urzadzen-canon-laserbase,3914,artykul.html

Podstawowe cechy LaserBase MF3220 i LaserBase MF3240:

  • Szybkość i rozdzielczość drukowania: 20 stron/min, 1200 x 600 dpi
  • Czas oczekiwania na pierwszą kopię: maks. 11 sekund
  • Czas nagrzewania się drukarki: maks. 8 sekund
  • Kolorowy skaner 600 x 1200 dpi
  • Zintegrowany wkład z tonerem na 2500 stron

    Model MF3240 posiada faks Super G3 z modemem 33,6 kb/s.

    MF3220 i MF3240 są idealne dla domowego użytku oraz w małych biurach, gdy potrzebna jest nie tylko sama drukarka.


    Szybsze drukowanie i kopiowanie
    MF3220 i MF3240 drukują z wysoką szybkością 20 stron/min. Rozdzielczość drukowania 1200 x 600 dpi zapewnia czysty i ostry wygląd czarnego tekstu oraz płynność przejść tonalnych w odcieniach szarości.

    Podczas kopiowania, czas oczekiwania na pierwszą kopię nie przekracza 11 sekund, dzięki udoskonaleniom wprowadzonym do kalibracji skanera.

    Minimalizacja opóźnienia początkowego
    Krótki czas startu drukowania jest istotny, gdy często drukowane są dokumenty jednostronicowe. Kluczem do redukowania czasu startu w drukarkach serii MF3200 jest technologia Canon On-Demand Fixing, wsparta użyciem toneru Energy-saving Fine (EF). Dodatkowy udział w sprawności drukowania mają technologie Canon Advanced Raster Printing System (CARPS) i system kompresji High Smart Compression Architecture (Hi-SCoA), realizowany częściowo w komputerze. Połączenie tych wszystkich technologii pozwoliło osiągnąć praktycznie nieistotny czas oczekiwania na pierwszą stronę drukowanego dokumentu.

    Funkcja faksu
    Model LaserBase MF3240 został wyposażony w faks Super G3, z modemem o szybkości 33,6 kb/sek. i dużą pamięcią na 256 stron. Wysyłanie faksów przyspiesza 7 jednodotykowych przycisków wybierania i 100 pozycji w pamięci kodowego wybierania numerów.

    Kolorowy skaner
    Oba modele posiadają skaner płaski, zapewniający skanowanie dokumentów, wizytówek i fotografii z rozdzielczością optyczną 600 x 1200 dpi (rozdzielczość interpolowana: do 9600 x 9600 dpi). Funkcja „Scan to PDF” pozwala uzyskać plik PDF jednoprzebiegowo, bez straty czasu na odrębne tworzenie pliku PDF i bez potrzeby zakupu dodatkowego oprogramowania do tworzenia takich plików.

    Stylistyka ułatwiająca operowanie
    Skorygowany wygląd i kolorystyka panelu operatorskiego MF3220 i MF3240 ułatwia używanie obu modeli w sposób intuicyjny, bez częstego sięgania po instrukcję obsługi.

    Zintegrowany wkład
    Konstrukcję serii MF3200 oparto o zintegrowany wkład „All-In-One”, zawierający pojemnik z tonerem, bęben światłoczuły i elementy czyszczące. Zintegrowany wkład zapewnia utrzymanie stałej, wysokiej jakości drukowania, przy akceptowalnych kosztach eksploatacji w domu oraz w małym biurze, równocześnie minimalizując zapotrzebowanie na konserwację i poprawiając niezawodność urządzenia. Każda wymiana wkładu oznacza zachowanie wysokiej jakości drukowania.

    Komplet dostawy zawiera standardowy wkład eksploatacyjny, a nie wkład rozruchowy.

    Źródło: Canon

  • PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

    REKLAMA

    Komentarze

    Zaloguj się i dodaj komentarz

    Najnowsze w tym dziale

    Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
    Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
    Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
    Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
    Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
    W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
    Rogalik na drogę w kampanii 7Days
    W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
    Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
     
    Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764