logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dwa nowe Rześkie Smaki od Stock Polska

  PR 28.04.2020, przeczytano 7119 razy
ilustracjastrzałka

Stock Polska poszerza swoje portfolio o dwa rześkie warianty smakowe Żołądkowej Gorzkiej – Limonkę z Miętą i Pigwę z Miętą. Charakteryzuje je 100% naturalność, wysoka jakość składników oraz unikalna receptura. Do tego wyjątkowa lekkość smaku sprawia, że Żołądkowa Gorzka Rześka to doskonały wybór w okresie wiosenno-letnim.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dwa-nowe-rzeskie-smaki-od-stock-polska,386792,artykul.html

Kultowy produkt w świeżym wydaniu

Żołądkowa Gorzka Rześka to zupełnie nowe, świeże oblicze dobrze znanej marki. Wyróżnia ją unikalna receptura - połączenie macerowanych gorzkich pomarańczy z karmelem, aromatycznych przypraw oraz soków z limonki lub pigwy z dodatkiem mięty. Zawiera 100 % naturalnych składników, a jej przyjemny smak zachwyca lekkością.

- Wraz ze wzrostem temperatur, obserwujemy zmiany tendencji zakupowych u naszych konsumentów - dużą popularność zyskują trunki o lekkim smaku, które orzeźwiają w ciepłe dni. Żołądkowa Gorzka Rześka, należąca do stale rosnącego segmentu alkoholi kolorowych, idealnie odpowiada na te preferencje. Co więcej, jako jedna z niewielu na rynku jest wciąż wytwarzana w procesie maceracji. Mamy nadzieję, że nasz produkt pozytywnie zaskoczy zarówno stałych, jak i nowych konsumentów produktów z rodziny Żołądkowej Gorzkiej. - mówi Monika Lipiec, Brand Manager marki Żołądkowa Gorzka w Stock Polska.

Rześkie otwarcie sezonu

Dwa warianty smakowe Żołądkowej Gorzkiej Rześkiej – Limonka z Miętą i Pigwa z Miętą - idealnie adresują obecne potrzeby użytkowników w segmencie alkoholi kolorowych. To doskonała propozycja podczas toastów wznoszonych z bliskimi. Dzięki swej rześkości i lekkości świetnie sprawdzą się zarówno w shotach, jak również jako baza drinków, takich jak Polish Mojito z dodatkiem świeżej mięty i kruszonego lodu lub Rześkiej Pigwy, wzbogaconej o napój gazowany typu bitter lemon i cytrynę.

Oba smaki Żołądkowej Gorzkiej Rześkiej będą dostępne w formatach 500 ml, 200 ml, 90 ml. Warianty 500 ml i 200 ml pojawią się również w atrakcyjnych, limitowanych edycjach butelki.

Za działania PR Żołądkowej Gorzkiej Rześkiej odpowiada agencja Publicis Consultants, a obsługę strategiczną i kreacyjną Havas Engage Warsaw. Sprzedaż będzie również wspierana publikacjami w prasie handlowej, materiałami POS oraz specjalnymi ekspozycjami w punktach sprzedaży detalicznej.

Źródło: Stock Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764