logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dwa nowe zakrzywione monitory Aoc Agon

  PR 20.02.2017, przeczytano 495 razy
ilustracjastrzałka

Firma AOC przedstawia AG322QCX oraz AG272FCX – dwa nowe zakrzywione monitory z gamingowej serii AGON.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dwa-nowe-zakrzywione-monitory-aoc-agon,31521,artykul.html

AG322QCX oraz AG272FCX dysponują zakrzywionymi matrycami MVA o proporcjach 16:9 i częstotliwości odświeżania obrazu wynoszącej 144 Hz. Pierwszy z nich wyświetla obraz o rozdzielczości 2560 x 1440 pikseli (QHD) na 32 calach. Z kolei drugi, mniejszy model, zapewnia rozdzielczość 1920 x 1080 pikseli (Full HD) na 27 calach. Oba wspierają technologię AdaptiveSync, zapobiegającą efektowi rozrywania obrazu.

Nowe monitory od AOC zostały wyposażone w podświetlenie dolnej oraz tylnej części obudowy. Użytkownik ma do wyboru trzy stopnie iluminacji w trzech kolorach – zielonym, czerwonym lub niebieskim. Istnieje również możliwość wyłączenia diod. Do obsługi menu ekranowego oraz szybkiego przełączania profili obrazu służy dołączony do zestawu pilot QuickSwitch.

Bezramkowy design monitorów dopełnia metalowa podstawa Ergo Base. Pozwala ona na obracanie panelu w poziomie (swivel) oraz regulację jego kąta i wysokości nachylenia. Na jej szczycie umiejscowiono uchwyt ułatwiający przenoszenie monitora.

Ceny i dostępność

Sugerowana cena monitora AOC AG322QCX wynosi 2 579 zł brutto, natomiast AG272FCX został wyceniony na 1 939 zł brutto. Oba modele trafią do sprzedaży w maju br.

Gwarancja

Wszystkie modele monitorów AOC podlegają 3-letniej gwarancji producenta.

Źródło: AOC

www.aoc-europe.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764