logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dwa razy Golden Arrow dla Mindshare za kampanie dla Unilevera

  PR 25.06.2018, przeczytano 1728 razy
ilustracjastrzałka
Rozdanie nagród Golden Arrow - Zespół Mindshare raz Unilever

Dom mediowy Mindshare zdobył dwie nagrody w „Golden Arrow” – jednym z najbardziej prestiżowych konkursów dla branży marketingowej w Polsce.  Jury doceniło kampanie z dwóch kategorii: Experimental marketing/event marketing oraz Digital marketing – wideo. Nagrodzone zostały działania prowadzone dla dwóch marek z portfolio Unilevera – Magnum i Axe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dwa-razy-golden-arrow-dla-mindshare-za-kampanie-dla-unilevera,37021,artykul.html

W kategorii Experimental marketing/event marketing nagrodę przyznano za Event Magnum 2017. Chcąc zwiększyć zasięg eventu, dom mediowy zdecydował się dołączyć do niego również widownię w kanałach online. W tym celu Mindshare wykorzystał live-streaming, który realizowany w czasie rzeczywistym równolegle na serwisach grupy Wp.pl, Facebooku, YT, na kanałach influencerów oraz w TV - łącznie zgromadził ponad 3 milionów widzów i wygenerował 9 milionów streamów. Co więcej,  event  Magnum - jako pierwszy w Polsce – był transmitowany live 360° na Masthead na YouTubie z możliwością pogłębienia doświadczeń w VR. Projekt prowadziły Żaneta Szysz, Director, Client Leadership oraz Klaudia Żwirowska, Senior Executive.

Druga nagroda, w kategorii Digital marketing – wideo została przyznana marce Axe. Projekt realizowany był wspólnie z agencją DDB&Tribal, która odpowiadała za kreację. Mindshare zajął się natomiast zaplanowaniem i zakupem mediów. Nagrodzone materiały były inspirowane ludźmi – w kontrze do tradycyjnej narracji promującej wyidealizowany wzór męskości pokazano, że każdy ma w sobie coś, co czyni go atrakcyjnym. W drodze konkursu wytypowano 3 bohaterów i nagrano filmy pokazujące ich pasję. Autentyczność contentu i odpowiednio rozplanowane działania okazały się sukcesem. Za działania po stronie Mindshare odpowiadały Anna Dobrowolska, Senior Executive oraz Katarzyna Tulej, Media Manager.

„Golden Arrow” to wydarzenie w branży marketingowej. Organizowane od 2006 roku przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu i VFP Communications, analizuje i ocenia największe kampanie marketingowe w Polsce.

Źródło: Mindshare Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764