Dom mediowy Mindshare zdobył dwie nagrody w „Golden Arrow” – jednym z najbardziej prestiżowych konkursów dla branży marketingowej w Polsce. Jury doceniło kampanie z dwóch kategorii: Experimental marketing/event marketing oraz Digital marketing – wideo. Nagrodzone zostały działania prowadzone dla dwóch marek z portfolio Unilevera – Magnum i Axe.
W kategorii Experimental marketing/event marketing nagrodę przyznano za Event Magnum 2017. Chcąc zwiększyć zasięg eventu, dom mediowy zdecydował się dołączyć do niego również widownię w kanałach online. W tym celu Mindshare wykorzystał live-streaming, który realizowany w czasie rzeczywistym równolegle na serwisach grupy Wp.pl, Facebooku, YT, na kanałach influencerów oraz w TV - łącznie zgromadził ponad 3 milionów widzów i wygenerował 9 milionów streamów. Co więcej, event Magnum - jako pierwszy w Polsce – był transmitowany live 360° na Masthead na YouTubie z możliwością pogłębienia doświadczeń w VR. Projekt prowadziły Żaneta Szysz, Director, Client Leadership oraz Klaudia Żwirowska, Senior Executive.
Druga nagroda, w kategorii Digital marketing – wideo została przyznana marce Axe. Projekt realizowany był wspólnie z agencją DDB&Tribal, która odpowiadała za kreację. Mindshare zajął się natomiast zaplanowaniem i zakupem mediów. Nagrodzone materiały były inspirowane ludźmi – w kontrze do tradycyjnej narracji promującej wyidealizowany wzór męskości pokazano, że każdy ma w sobie coś, co czyni go atrakcyjnym. W drodze konkursu wytypowano 3 bohaterów i nagrano filmy pokazujące ich pasję. Autentyczność contentu i odpowiednio rozplanowane działania okazały się sukcesem. Za działania po stronie Mindshare odpowiadały Anna Dobrowolska, Senior Executive oraz Katarzyna Tulej, Media Manager.
„Golden Arrow” to wydarzenie w branży marketingowej. Organizowane od 2006 roku przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu i VFP Communications, analizuje i ocenia największe kampanie marketingowe w Polsce.
Źródło: Mindshare Polska