logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dwa Spinacze dla Credit Agricole za winyle

  PR 09.12.2022, przeczytano 297 razy

Dwie brązowe statuetki w prestiżowym konkursie branży public relations "Złote Spinacze" zdobył projekt "Wyjątkowe winyle Dawida Podsiadło z plastikowych odpadów" zrealizowany wspólnie przez bank Credit Agricole i agencję reklamową Just.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dwa-spinacze-dla-credit-agricole-za-winyle,398292,artykul.html

Na przełomie 2020-21 r. Dawid Podsiadło koncertował na trasie pt. "Leśna muzyka". Na scenie towarzyszyły mu sztuczne drzewa wykonane z plastikowych butelek. Po zakończeniu trasy "drzewa" zostały wykorzystane do wyprodukowania 14 płyt gramofonowych o niezwykłym wyglądzie mydełek z gliceryny. Wytłoczone zostały na nich piosenki Dawida i Julii Pietruchy (muzyka do tej drugiej piosenki też nagrana została przy użyciu instrumentów z plastikowych śmieci).

Płyty zostały wystawione na aukcję i wylicytowane za blisko 100 tys. zł. Zebrane w ten sposób środki przekazane bank przekazał Polskiemu Stowarzyszeniu Zero Waste na rzecz promocji bezodpadowego stylu życia.

- Nasz projekt w kreatywny sposób pokazuje, że plastik może nam służyć przez wiele lat, jeśli potrafimy wielokrotnie go wykorzystywać. I wspaniale, że mogliśmy ponieść ten oświatowy kaganek również na Gali Złotych Spinaczy i dotrzeć do kolejnej ważnej grupy odbiorców. Niech nasza idea #mniejplastiku niesie się jak najszerzej - podkreśla Przemysław Przybylski, dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej, koordynator kampanii #mniejplastiku.

Źródło: Credit Agricole Bank Polska S.A.

www.credit-agricole.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Papaya New Directors - 10 edycja konkursu dla młodych twórców
Rusza dziesiąta edycja konkursu dla młodych twórców i twórczyń Papaya New Directors, do tej pory znanego jako Papaya Young Directors. Przez 9 lat konkurs połączony z programem mentoringowym ewoluował do całorocznej, międzynarodowej inicjatywy, stając się jednym z najważniejszych tego typu projektów branżowych w kraju.
IAB Polska partnerem konkursu Genius Universitatis 2023
Wystartowała XI edycja najbardziej oczekiwanego konkursu marketingowego dla uczelni, który ma pokazać ich najlepsze reklamowe działania. IAB Polska po raz kolejny jest partnerem konkursu, w którego kapitule zasiada nasza przedstawicielka - Ewa Opach, dyrektor ds. edukacji i certyfikacji, IAB Polska.
Paradyż Designers: spotkanie z Rossaną Orlandi oraz Giovanną Castiglioni w Mediolanie
Wyjazd do Mediolanu i warsztaty z legendą designu Rossaną Orlandi oraz spotkanie z Giovanną, córką włoskiego mistrza wzornictwa Achille Castiglioniego czekają na autorów wyróżnionych projektów w konkursie Paradyż Designers. Prace konkursowe można przesyłać jeszcze do 17 lutego 2023.
Nabór do konkursu dyplomów FNC rozpoczęty
Dyplomy FNC to zestawienie najlepszych prac dyplomowych absolwentów uczelni artystyczno-projektowych organizowane przez FONT nie czcionka.
Nikon zdobywa trzy nagrody w plebiscycie Fotopolis
Nikon ma przyjemność poinformować, że w plebiscycie Fotopolis na najlepsze produkty i wydarzenia fotograficzne 2022 roku, zdobył, aż trzy nagrody. Miejsce pierwsze w kategorii „Zaawansowany obiektyw roku” firma otrzymała za Nikon NIKKOR Z 400 mm f/4.5 VR S. Na drugiej pozycji w kategorii „Amatorski aparat roku” znalazł się Nikon Z 30, z kolei ostatnie miejsce...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764