Zakończyła się 13. edycja Power of Content Marketing Awards. W tym roku agencja Valkea otrzymała aż 10 nominacji za projekty contentowe i marketingowe zrealizowane dla swoich klientów. Ostatecznie odebrała dwie srebrne nagrody i cztery wyróżnienia.
Za łatwość mówienia o trudnych sprawach jury konkursu uhonorowało srebrną nagrodą Kampanię społeczno-informacyjną Suchy Poranek zrealizowaną przez Valkea dla Ferring Pharmaceuticals Poland (kategoria Content marketing – zdrowie). Drugie srebro trafiło do Monnari Trade S.A. za przygotowywany przez agencję magazyn „Modnie być sobą” (kategoria Content marketing – moda). W uzasadnieniu werdyktu podkreślano estetykę publikacji i jej bezpośrednie przełożenie na sprzedaż.
W kategorii Content marketing – parenting wyróżniona została Strategia content marketingowa InnoGIO, którą Valkea zrealizowała dla ABC KID Sp. z o. o. – InnoGIO (jury doceniło wykorzystanie języka adekwatnego do młodej grupy docelowej). Za ciekawe i przyjazne wobec odbiorców format i treści wyróżniono natomiast publikację „Zakopane. Alternatywny przewodnik” przygotowaną przez agencję na zlecenie Nosalowy Park Hotel & SPA (kategoria Content marketing – turystyka). Ferring Pharmaceuticals Poland odebrał także wyróżnienie w kategorii Książka jako narzędzie marketingowe za wydaną przez Valkea publikację „Jak Tymek został detektywem” (za podjęcie trudnego tematu i wykorzystanie dwóch formatów). Jury doceniło również pracę nad interaktywnością i wykorzystanie możliwości medium w stworzonym przez Valkea dla NEPI Rockcastle premierowym wydaniu E-magazynu Bonarka (kategoria Magazyn elektroniczny dla klientów).
- Gratuluję wszystkim laureatom, tym bardziej, że większość projektów startujących w konkursie realizowana była podczas pandemii i wymagała ogromnej kreatywności oraz elastyczności wobec zmieniających się rynkowych realiów. Dziękuję naszym klientom za zaufanie. Cieszę się także, że efekty pracy zespołu Valkea są tak wysoko oceniane przez branżowych ekspertów – powiedział Tomasz Opiela, CEO Valkea.
Power of Content Marketing Awards to konkurs organizowany przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska od 2008 roku, w którym oceniane są narzędzia content marketingowe, strategie oraz działania multikanałowe realizowane zarówno w formie print, jak i digital.
W tym roku jury – składające się z ekspertów w dziedzinie content marketingu, public relations, projektowania prasowego, typografii, fotografii, grafiki oraz dziennikarstwa – nagrodziło projekty zrealizowane pomiędzy 10 maja 2020 r. a 10 maja 2021 r.
Źródło: Valkea