logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dwa srebra i cztery wyróżnienia dla Valkea w konkursie Power of Content Marketing Awards 2021

  PR 18.10.2021, przeczytano 426 razy

Zakończyła się 13. edycja Power of Content Marketing Awards. W tym roku agencja Valkea otrzymała aż 10 nominacji za projekty contentowe i marketingowe zrealizowane dla swoich klientów. Ostatecznie odebrała dwie srebrne nagrody i cztery wyróżnienia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dwa-srebra-i-cztery-wyroznienia-dla-valkea-w-konkursie-power-of-content-marketing-awards-2021,393411,artykul.html

Za łatwość mówienia o trudnych sprawach jury konkursu uhonorowało srebrną nagrodą Kampanię społeczno-informacyjną Suchy Poranek zrealizowaną przez Valkea dla Ferring Pharmaceuticals Poland (kategoria Content marketing – zdrowie). Drugie srebro trafiło do Monnari Trade S.A. za przygotowywany przez agencję magazyn „Modnie być sobą” (kategoria Content marketing – moda). W uzasadnieniu werdyktu podkreślano estetykę publikacji i jej bezpośrednie przełożenie na sprzedaż.

W kategorii Content marketing – parenting wyróżniona została Strategia content marketingowa InnoGIO, którą Valkea zrealizowała dla ABC KID Sp. z o. o. – InnoGIO (jury doceniło wykorzystanie języka adekwatnego do młodej grupy docelowej). Za ciekawe i przyjazne wobec odbiorców format i treści wyróżniono natomiast publikację „Zakopane. Alternatywny przewodnik” przygotowaną przez agencję na zlecenie Nosalowy Park Hotel & SPA (kategoria Content marketing – turystyka). Ferring Pharmaceuticals Poland odebrał także wyróżnienie w kategorii Książka jako narzędzie marketingowe za wydaną przez Valkea publikację „Jak Tymek został detektywem” (za podjęcie trudnego tematu i wykorzystanie dwóch formatów). Jury doceniło również pracę nad interaktywnością i wykorzystanie możliwości medium w stworzonym przez Valkea dla NEPI Rockcastle premierowym wydaniu E-magazynu Bonarka (kategoria Magazyn elektroniczny dla klientów).

- Gratuluję wszystkim laureatom, tym bardziej, że większość projektów startujących w konkursie realizowana była podczas pandemii i wymagała ogromnej kreatywności oraz elastyczności wobec zmieniających się rynkowych realiów. Dziękuję naszym klientom za zaufanie. Cieszę się także, że efekty pracy zespołu Valkea są tak wysoko oceniane przez branżowych ekspertów – powiedział Tomasz Opiela, CEO Valkea.

Power of Content Marketing Awards to konkurs organizowany przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska od 2008 roku, w którym oceniane są narzędzia content marketingowe, strategie oraz działania multikanałowe realizowane zarówno w formie print, jak i digital.

W tym roku jury – składające się z ekspertów w dziedzinie content marketingu, public relations, projektowania prasowego, typografii, fotografii, grafiki oraz dziennikarstwa – nagrodziło projekty zrealizowane pomiędzy 10 maja 2020 r. a 10 maja 2021 r.

Źródło: Valkea

www.valkea.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.
Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764