logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dwa srebra i cztery wyróżnienia dla Valkea w konkursie Power of Content Marketing Awards 2021

  PR 18.10.2021, przeczytano 209 razy

Zakończyła się 13. edycja Power of Content Marketing Awards. W tym roku agencja Valkea otrzymała aż 10 nominacji za projekty contentowe i marketingowe zrealizowane dla swoich klientów. Ostatecznie odebrała dwie srebrne nagrody i cztery wyróżnienia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dwa-srebra-i-cztery-wyroznienia-dla-valkea-w-konkursie-power-of-content-marketing-awards-2021,393411,artykul.html

Za łatwość mówienia o trudnych sprawach jury konkursu uhonorowało srebrną nagrodą Kampanię społeczno-informacyjną Suchy Poranek zrealizowaną przez Valkea dla Ferring Pharmaceuticals Poland (kategoria Content marketing – zdrowie). Drugie srebro trafiło do Monnari Trade S.A. za przygotowywany przez agencję magazyn „Modnie być sobą” (kategoria Content marketing – moda). W uzasadnieniu werdyktu podkreślano estetykę publikacji i jej bezpośrednie przełożenie na sprzedaż.

W kategorii Content marketing – parenting wyróżniona została Strategia content marketingowa InnoGIO, którą Valkea zrealizowała dla ABC KID Sp. z o. o. – InnoGIO (jury doceniło wykorzystanie języka adekwatnego do młodej grupy docelowej). Za ciekawe i przyjazne wobec odbiorców format i treści wyróżniono natomiast publikację „Zakopane. Alternatywny przewodnik” przygotowaną przez agencję na zlecenie Nosalowy Park Hotel & SPA (kategoria Content marketing – turystyka). Ferring Pharmaceuticals Poland odebrał także wyróżnienie w kategorii Książka jako narzędzie marketingowe za wydaną przez Valkea publikację „Jak Tymek został detektywem” (za podjęcie trudnego tematu i wykorzystanie dwóch formatów). Jury doceniło również pracę nad interaktywnością i wykorzystanie możliwości medium w stworzonym przez Valkea dla NEPI Rockcastle premierowym wydaniu E-magazynu Bonarka (kategoria Magazyn elektroniczny dla klientów).

- Gratuluję wszystkim laureatom, tym bardziej, że większość projektów startujących w konkursie realizowana była podczas pandemii i wymagała ogromnej kreatywności oraz elastyczności wobec zmieniających się rynkowych realiów. Dziękuję naszym klientom za zaufanie. Cieszę się także, że efekty pracy zespołu Valkea są tak wysoko oceniane przez branżowych ekspertów – powiedział Tomasz Opiela, CEO Valkea.

Power of Content Marketing Awards to konkurs organizowany przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska od 2008 roku, w którym oceniane są narzędzia content marketingowe, strategie oraz działania multikanałowe realizowane zarówno w formie print, jak i digital.

W tym roku jury – składające się z ekspertów w dziedzinie content marketingu, public relations, projektowania prasowego, typografii, fotografii, grafiki oraz dziennikarstwa – nagrodziło projekty zrealizowane pomiędzy 10 maja 2020 r. a 10 maja 2021 r.

Źródło: Valkea

www.valkea.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kreatury 2021 rozdane
Wczoraj (25 listopada) odbyła się gala wręczenia nagród w 25. edycji Konkursu Niezależnej Kreacji „Kreatura”. Redakcja miesięcznika „Media Marketing Polska” wręczyła statuetki za najbardziej oryginalne i nieszablonowe projekty marketingowe w 2021 r. Przyznano 21 nagród głównych. Wręczono także 25 wyróżnień i jedną nagrodę specjalną.
Gala wręczenia nagród Kreatura 2021 już jutro
Już w najbliższy czwartek (25 listopada) o godzinie 19:30 odbędzie się gala wręczenia nagród w 25. edycji Konkursu Niezależnej Kreacji.  Agencje, domy mediowe i freelancerzy powalczą o statuetkę Kreatury 2021 w 25 kategoriach konkursowych. Transmisję LIVE z wydarzenia będzie można obejrzeć na Facebooku Media Marketing Polska (MMP).
Konkurs Dyrektor Marketingu Roku 2020 / 2021 - wyniki
10 Jubileuszowa Gala Konkursu odbyła się 17 listopada w Warszawie w Hotelu Crowne Plaza i była finałem Konferencji EXECUTIVE SUMMIT 2021. Kapituła Konkursu postanowiła przyznać 2 wyróżnienia oraz nagrody w 16 kategoriach branżowych, 16 specjalnych, 4 kategoriach „odkrycia”, 2 kategoriach zespołowych, nagrodę główną GRAND PRIX i nagrodę z okazji 10 edycji konkursu - DYREKTOR...
Ryszard Solski dołączył do grona laureatów „Łbów PR”
Polskie Stowarzyszenie Public Relations ogłosiło laureata Nagrody „Łby PR” 2021. Podczas konferencji "PSPR Day" statuetkę odebrał Ryszard Solski, założyciel i prezes agencji Solski Communications. Wydarzenie było też sposobnością do spotkania się laureata z branżową publicznością i rozmowy m.in. o planach biznesowych, sektorze PR i jego reprezentacji,...
Zrealizowane przez agencję Partner of Promotion i Medisept  działania otrzymały nominację w kategorii Public Affairs w międzynarodowym konkursie z zakresu  PR i komunikacji „European Excellence Awards”.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764