Ruszyła trzecia już odsłona popularnej wśród konsumentów promocji „Dwa Szybkie Żubry”, która potrwa do końca czerwca 2018 r. Tegorocznej akcji towarzyszy nowy spot telewizyjny, silne wsparcie w mediach oraz punktach sprzedaży. Kampanię poprzedziła akcja teaserowa w postaci spotu radiowego oraz 5-sekundowego spotu TV, emitowanego w telewizji i Internecie.
Tegoroczna akcja promocyjna rozpoczęła się wcześniej niż w ubiegłych latach. Już 1 lutego do sprzedaży w całej Polsce trafiły puszki i butelki Żubra ze specjalnym oznaczeniem na opakowaniach, informującym, że do wygrania są miliony podwójnych nagród. Mechanizm promocji konsumenckiej, najpopularniejszej marki piwnej w Polsce, nie zmienił się względem poprzednich edycji. Sprawdzona, prosta formuła nie będzie zaskoczeniem dla właścicieli sklepów i ekspedientów. O zwycięstwie konsument dowie się z kapsla lub zawleczki, pod którymi widniał będzie napis „2 Żubry 2018”. Nagrody można odbierać do końca lipca 2018 r. w wybranych punktach sprzedaży na terenie całego kraju, oznaczonych naklejką „Tu odbierz nagrodę”, a ich lista wraz z regulaminem promocji dostępna jest na stronie www.zubr.pl od 1 lutego br.
Spot wspierający akcję promocyjną emitowany jest w ogólnopolskiej telewizji w wersji 30- i 15-sekundowej. Zaplanowane są również liczne działania reklamowe w radiu, prasie, on-line oraz w punktach sprzedaży.
Za przygotowanie nowej kampanii TV odpowiadają: agencja PZL, dom produkcyjny OTO Film oraz Platige Image. Za działania w Internecie, social media oraz PR odpowiedzialne są agencja Tailor Made PR i Huta 19. Design opakowań promocyjnych zaprojektowała agencja PRISM Studio. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith.
Źródło: Kompania Piwowarska