logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dwa to więcej niż jeden: Twix z nową platformą komunikacyjną

  PR 12.05.2025, przeczytano 323 razy
ilustracjastrzałka

Globalna kampania „Dwa to więcej niż jeden” („Two is more than one”) marki Twix ruszyła w Polsce. Nowa platforma komunikacyjna skupia się na celebrowaniu radości z posiadania wszystkiego – bo Twix oferuje coś dobrego, i to razy dwa, nawiązując do unikalnej formy dwóch batonów w jednym opakowaniu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dwa-to-wiecej-niz-jeden%3A-twix-z-nowa-platforma-komunikacyjna-,408756,artykul.html

Nowa kampania to ewolucja dotychczasowego pozycjonowania marki Twix, opierającego się na wyborze pomiędzy lewym i prawym Twixem. Teraz marka podkreśla ideę „i” – bo Twix to chrupiące ciastko, ciągnący się karmel i czekolada. Nowy przekaz skierowany jest do młodszej grupy odbiorców, która ceni kulturę wspólnoty, łączenie różnych światów oraz maksymalizm.

Nowy spot reklamowy to surrealistyczna i pełna humoru interpretacja hasła „Dwa to więcej niż jeden”. Realizacja, inspirowana klasycznym kinem z nowoczesnym twistem, została wyreżyserowana przez Vedrana Rupica. Opowiada historię szalonego pościgu samochodowego, który kończy się dramatycznym upadkiem z klifu – główny bohater zostaje jednak uratowany dzięki „sile dwóch” – wsparciu drugiego kierowcy i drugiego samochodu.

– W Mars każdego dnia tworzymy kultowe marki, które trafiają w gusta konsumentów w różnych kontekstach. Bazując na prawdziwym insightcie – w tym przypadku zrozumieniu, że fani marki Twix celebrują życie w duchu maksymalizmu i obfitości, przekształciliśmy dotychczasową platformę marki: od narracji o wyborze pomiędzy lewym i prawym Twixem, do idei pełni i posiadania wszystkiego. To idealnie współgra z formą dwóch batoników i prostym, a zarazem sugestywnym hasłem: „Dwa to więcej niż jeden”. Nie możemy się doczekać, by dalej zaskakiwać naszych odbiorców nowymi pomysłami – mówi Magdalena Florczak, Strategic Cells Deployment Manager, Twix and Ice cream na Europę Centralną w Mars.

Nowa kapania 360° marki Twix obejmuje emisję spotów reklamowych w telewizji oraz działania digitalowe, które zaplanowano na drugą połowę roku. W ramach kampanii przewidziano także odświeżenie logo marki, loterię konsumencką oraz działania POS w miejscach sprzedaży. Polska odsłona kampanii jest częścią globalnej inicjatywy prowadzonej na 75 rynkach.

Źródło: Mars Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Carlsberg partnerem festiwalu Letnie Brzmienia 2025
Marka Carlsberg została oficjalnym partnerem festiwalu Letnie Brzmienia 2025, jednego z najpopularniejszych wydarzeń muzycznych tego lata w Polsce. Przez całe wakacje piwo Carlsberg będzie obecne na festiwalowej trasie ze swoją strefą, która stanie się przestrzenią spotkań, relaksu i dobrej zabawy w duchu hasła „Wszystko co najlepsze zaczyna się od ciekawości?...
Biedronka i marka Polaris wspierają młodych piłkarzy ręcznych
Biedronka, która już od ubiegłego roku wspiera polską piłkę ręczną, rozszerza współpracę ze Związkiem Piłki Ręcznej w Polsce. Woda Polaris, dostępna wyłącznie w sklepach sieci, została Oficjalną Wodą Mistrzostw Świata w Piłce Ręcznej Mężczyzn do lat 21, a sieć Biedronka - „Narodowym Dostawcą” mistrzostw. Inauguracja rozgrywek najlepszych młodych piłkarzy...
Krzysztof Ibisz i Awantura o kasę w kampanii Plusha
Rozpoczyna się najnowsza kampania Plusha, który wjechał na plan teleturnieju „Awantura o kasę”. Drużyna Miśtrzów przebiła uczestników… milionem gigabajtów.
CAMINO A ESPANA - warszawska opowieść o hiszpańskim wzornictwie
11 czerwca 2025 roku Warszawa na kilka godzin przeniosła się na Półwysep Iberyjski. Wszystko za sprawą wydarzenia „SPAIN IS IN - CAMINO A ESPAÑA", które po raz drugi odbyło się w stolicy Polski. Inicjatywa ICEX España Exportación e Inversiones, Ambasady Hiszpanii i agencji OKK! PR ponownie przyciągnęła architektów,...
Kampania społeczna „MOCni w Słowach – Bo to, co mówisz, zostaje na zawsze”
16 czerwca wystartowała kampania społeczna „MOCni w Słowach – Bo to, co mówisz, zostaje na zawsze”, organizowana przez All About Parenting. Jej celem jest zwrócenie uwagi rodziców na to, jak codzienne słowa wpływają na emocje i rozwój dzieci oraz zachęcenie ich do refleksji nad tym, co sami słyszeli w dzieciństwie i jak dziś komunikują...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764