Portal Gazeta.pl i AMS – to, zdaniem konsumentów oraz ekspertów, jedne z 26 najsilniejszych marek w Polsce. Wyniki badania konsumenckiego i laureatów procesu certyfikacji Superbrands 2022 ogłoszono podczas uroczystej gali w środę, 21 września br.
- Gazeta.pl – jeden z najpopularniejszych polskich portali horyzonalnych, jedyne medium w Polsce z deklaracją redakcyjną określającą opisującą podejście i zasady działania jego dziennikarzy, otrzymała statuetkę Superbrand Polska.
- AMS – lider rynku reklamy zewnętrznej w Polsce, znany z działań społecznych oraz zaangażowania w tworzenie innowacyjnych rozwiązań w duchu eko, został wyróżniony tytułem Business Superbrand Polska.
To dwie marki z Grupy Agora, które znalazły się w gronie laureatów 16. edycji Superbrands.
Badanie, stanowiące podstawę dla przyznania tytułu, jest największym konsumenckim sondażem siły i wizerunku marek. Za jego realizację odpowiada instytut badawczy ARC Rynek i Opinia. Raz na dwa lata grupa 3000 respondentów poddaje weryfikacji 2000 marek pogrupowanych w ponad 100 kategoriach. Weryfikowane są m.in. znajomość marki, odsetek osób, które korzystały z jej oferty w poprzednich dwunastu miesiącach oraz opinie o niej. Wyniki badania są następnie konfrontowane z opinią Rady Marek – stałego grona doradczego, złożonego w tym roku z 40 ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie marketingu, badań, strategii, brandingu, reklamy i PR. Udział w procesie certyfikacji jest całkowicie bezpłatny.
Najsilniejsze marki biznesowe wybierane są w oparciu o kryteria jakości produktów lub usług, relacji B2B, innowacyjności oraz działań z zakresu Społecznej Odpowiedzialności Biznesu.
Tytuły Superbrands 2022 to kolejne wyróżnienia konsumenckie dla Grupy Agora – w poprzednich latach jej marki otrzymywały m.in. tytuły Business Superbrands, Superbrands i Created in Poland Superbrands.
Źródło: Agora S.A.