logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dwa tytuły Superbrands 2022 dla marek Grupy Agora

  PR 27.09.2022, przeczytano 210 razy

Portal Gazeta.pl i AMS – to, zdaniem konsumentów oraz ekspertów, jedne z 26 najsilniejszych marek w Polsce. Wyniki badania konsumenckiego i laureatów procesu certyfikacji Superbrands 2022 ogłoszono podczas uroczystej gali w środę, 21 września br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dwa-tytuly-superbrands-2022-dla-marek-grupy-agora,397372,artykul.html

  • Gazeta.pl – jeden z najpopularniejszych polskich portali horyzonalnych, jedyne medium w Polsce z deklaracją redakcyjną określającą opisującą podejście i zasady działania jego dziennikarzy, otrzymała statuetkę Superbrand Polska.  
  • AMS – lider rynku reklamy zewnętrznej w Polsce, znany z działań społecznych oraz zaangażowania w tworzenie innowacyjnych rozwiązań w duchu eko, został wyróżniony tytułem Business Superbrand Polska.  

To dwie marki z Grupy Agora, które znalazły się w gronie laureatów 16. edycji Superbrands.

Badanie, stanowiące podstawę dla przyznania tytułu, jest największym konsumenckim sondażem siły i wizerunku marek. Za jego realizację odpowiada instytut badawczy ARC Rynek i Opinia. Raz na dwa lata grupa 3000 respondentów poddaje weryfikacji 2000 marek pogrupowanych w ponad 100 kategoriach. Weryfikowane są m.in. znajomość marki, odsetek osób, które korzystały z jej oferty w poprzednich dwunastu miesiącach oraz opinie o niej. Wyniki badania są następnie konfrontowane z opinią Rady Marek – stałego grona doradczego, złożonego w tym roku z 40 ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie marketingu, badań, strategii, brandingu, reklamy i PR. Udział w procesie certyfikacji jest całkowicie bezpłatny.

Najsilniejsze marki biznesowe wybierane są w oparciu o kryteria jakości produktów lub usług, relacji B2B, innowacyjności oraz działań z zakresu Społecznej Odpowiedzialności Biznesu.  

Tytuły Superbrands 2022 to kolejne wyróżnienia konsumenckie dla Grupy Agora – w poprzednich latach jej marki otrzymywały m.in. tytuły Business Superbrands, Superbrands i Created in Poland Superbrands.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rossmann po raz kolejny zajął pierwsze miejsce w rankingu najbardziej zauważalnych w prasie, serwisach internetowych i mediach społecznościowych firm w branży aptek i drogerii. Organizatorem rankingu Top marka jest wydawnictwo Press.
Bankier.pl ponownie wybrany głównym źródłem informacji dla inwestorów giełdowych
Bankier.pl został ponownie uznany za najpopularniejszy i najbardziej wartościowy serwis internetowy dla polskich inwestorów w corocznym badaniu przeprowadzonym przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.
Od 1 grudnia br. w pakietach telewizyjnych z dekoderem Netia EvoBox 4K dostępne są cztery nowe kanały w jakości 4K: Love Nature 4K, My Zen 4K, Museum 4K i Travel XP 4. Promocyjnie kanały te dostępne są dla wszystkich użytkowników dekoderów 4K, a docelowo wejdą w skład pakietu L 4K, zawierającego 189 kanałów.  
Dział Sprzedaży Grupy RMF otrzymał główną nagrodę w organizowanym przez branżowy miesięcznik „Media Marketing Polska” rankingu na najlepsze biura reklamy radiowej. Wyróżnienie to trafiło do Grupy RMF już ósmy raz z rzędu.
Wirtualna Polska wraz z należącym do niej serwisem Open FM uruchomiła nadawanie stacji WP Radio w technologii DAB+. Spółka otrzymała koncesje w Warszawie, Tarnowie, Poznaniu, Toruniu, Rzeszowie, Katowicach oraz Częstochowie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764