logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dwa wyjątkowe długie zoomy

  PR 07.01.2020, przeczytano 682 razy
ilustracjastrzałka
NIKKOR AF-S 120-300mm f/2.8E FL ED SR VR

Nikon przedstawia dwa nowe profesjonalne teleobiektywy zmiennoogniskowe. AF-S NIKKOR 120-300mm f/2.8E FL ED SR VR do lustrzanek cyfrowych oraz NIKKOR Z 70-200mm f/2.8 VR S do aparatów bezlusterkowych Nikon Z. Ze względu na jakość optyki dorównują teleobiektywom stałoogniskowym. Oba solidne długoogniskowe zoomy podnoszą poprzeczkę w dziedzinie projektowania konstrukcji optycznych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dwa-wyjatkowe-dlugie-zoomy,385232,artykul.html

Niezależnie od tego, czy fotografujesz w halach sportowych, czy na zewnątrz w nocy, obiektyw AF-S NIKKOR 120-300mm f/2.8E FL ED SR VR wyróżnia się niezwykłą zdolnością rozdzielczą oraz prędkością autofokusa. Ten niezwykły obiektyw oznacza także wprowadzenie bardzo wyczekiwanego zakresu ogniskowych. Użytkownicy lustrzanek cyfrowych chcący fotografować z ogniskową 300 mm, nie muszą już ograniczać się do obiektywu stałoogniskowego. Nie muszą też ryzykować pogorszenia parametrów optycznych, używając obiektywu zmiennoogniskowego z podłączonym telekonwerterem.

Jasny, pełnoklatkowy NIKKOR Z 70-200mm f/2.8 VR S to drugi z trzech podstawowych obiektywów Nikon przeznaczonych do aparatów bezlusterkowych. Ten długi zoom z serii S gwarantuje uniwersalność podczas fotografowania i filmowania zawodów sportowych, wydarzeń czy wykonywania reportaży. Ustawianie ostrości jest szybkie, płynne i bezgłośne. Obiektyw zapewnia doskonałą ostrość na całej powierzchni kadru, nawet przy maksymalnym otworze względnym. Efekt „oddychania” obiektywu podczas filmowania został praktycznie wyeliminowany.

W celu osiągnięcia maksymalnej jakości optyki i wyeliminowania aberracji chromatycznej, w obu profesjonalnych obiektywach zastosowano nowe szkło SR firmy Nikon, a także szkło ED. W rezultacie, znacznie zredukowano powstawanie kolorowych obwódek oraz skutecznie skompensowano trudniejsze do korygowania światło niebieskie (widmo o małej długości fali). Wykonywane zdjęcia są ostrzejsze niż kiedykolwiek wcześniej i charakteryzują się wyjątkowym kontrastem.

Dirk Jasper, Product Manager w firmie Nikon Europe, powiedział: - Dzięki najbardziej zaawansowanym konstrukcjom układu optycznego spośród wszystkich obiektywów zmiennoogniskowych firmy Nikon, nowe teleobiektywy ustanawiają jeszcze wyższy standard jakości profesjonalnego obiektywu. Dopełnieniem zalet tych obiektywów są ergonomiczna konstrukcja opracowana przez firmę Nikon i dokładne zabezpieczenie obudowy przed czynnikami atmosferycznym: dzięki nim fotograf zawsze wykona swoje zadanie, niezależnie od warunków pracy.

AF-S NIKKOR 120-300mm f/2.8E FL ED SR VR

  • Profesjonalny teleobiektyw zmiennoogniskowy z mocowaniem F. Wyróżnia się szerokim zakresem ogniskowych 120–300 mm oraz stałym maksymalnym otworem względnym f/2,8.
  • Płynny, precyzyjny autofokus. Prędkość ustawiania ostrości dorównuje teleobiektywom stałoogniskowym. Skutecznie śledzi obiekty szybko poruszające się lub wykonujące nieprzewidywalne ruchy. Elektromagnetyczne sterowanie przysłoną umożliwia precyzyjną kontrolę ekspozycji przy wykonywaniu szybkich zdjęć seryjnych.
  • Zaawansowana konstrukcja układu optycznego. 25 soczewek w 19 grupach, w tym soczewki ze szkła ED i szkła SR firmy Nikon oraz pokryte powłokami ARNEO i nanokrystaliczną. Aberracja chromatyczna, koma, refleksy i flara zostały dokładnie wyeliminowane.
  • Niezwykle stabilny system redukcji drgań. System redukcji drgań Nikon VR daje możliwość wydłużenia czasu otwarcia migawki o cztery stopnie ekspozycji, także w przypadku stosowania telekonwertera.
  • Ergonomia, z której słynie Nikon. To między innymi programowalne przyciski funkcyjne czy łożyskowany pierścień gwarantujący płynne przechodzenie między kadrem poziomym i pionowym. Lecz nie tylko.
  • Zintegrowana stopka statywu. Jest skierowana do przodu obiektywu w celu zapewnienia lepszego wyważenia i bardziej komfortowego transportu.
  • Wytrzymała konstrukcja. Solidna konstrukcja i dokładne uszczelnienie obudowy sprawiają, że obiektyw jest przystosowany do pracy nawet w trudnej pogodzie na poboczu rajdowego toru.

NIKKOR Z 70-200mm f/2.8 VR S

ilustracjastrzałka

  • Profesjonalny teleobiektyw zmiennoogniskowy do aparatów bezlusterkowych serii Z. Wyróżnia się wygodnym zakresem ogniskowych 70–200 mm oraz stałym maksymalnym otworem względnym f/2,8.
  • Bezkonkurencyjne parametry. Ma nadzwyczajną ostrość i wyjątkowy kontrast w całym kadrze. Płynnie, szybko i bezgłośnie ustawia ostrość.
  • Zaawansowana konstrukcja układu optycznego. 21 soczewek w 18 grupach, w tym soczewki ze szkła Nikon ED i szkła SR oraz z powłokami przeciwodblaskowymi ARNEO i nanokrystaliczną. Aberracja chromatyczna, koma, refleksy i flara zostały dokładnie wyeliminowane.
  • Gotowy do filmowania. Efekt „oddychania” obiektywu został praktycznie wyeliminowany, a stabilne sterowanie przysłoną pozwala oddać naturalne zmiany ekspozycji poszczególnych scen.
  • Wyświetlacz OLED na tubusie obiektywu. Umożliwia szybkie sprawdzenie wartości przysłony, odległości zdjęciowej, dokładnej ogniskowej, czułości ISO i głębi ostrości bezpośrednio na obiektywie.
  • Przycisk Fn. Do przycisku Fn można przypisać jedną z nawet 21 różnych funkcji, od blokady AF po pomiar ekspozycji i braketing.
  • Niezawodność. Solidna, zwarta konstrukcja ze skutecznym zabezpieczeniem przed pyłem i wilgocią.

Źródło: NIKON

www.nikon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wirtualny influencer Pepsi w Polsce
Dla Pepsi Max to game over. W najnowszej kampanii marketingowej marka Pepsi oficjalnie żegna Pepsi Max i przedstawia Pepsi Zero graczom. W tym celu stworzono innowacyjną postać Vtubera - Zero, który został wirtualnym ambasadorem marki. Idea aktywacji związana jest z globalnym rebrandingiem, który przyniósł m.in. zmianę Pepsi Max na Pepsi Zero. Kampania...
Firma Oponiarska Dębica SA rozpoczęła rekrutację około 200 pracowników na stanowiska m.in. operatorów produkcji i elektromechaników. Poszukiwane są zarówno osoby z doświadczeniem w branży, jak i te chcące postawić pierwsze kroki w zawodzie. Fabryka opon w Dębicy świętuje w tym roku 85-lecie istnienia, z czego ostatnie 29 lat to czas...
Wojciech Bablok z Deloitte do Walk
Wojciech Bablok dołącza do zespołu ESG Grupy Walk jako Sustainability Marketing Director. Będzie odpowiedzialny m.in. za rozszerzenie oferty doradztwa ESG, w tym szkolenia z zakresu zrównoważonego marketingu.
Glapiński i Kotowicz Partnerami Zarządzającymi w platformie Foap.com
Do zarządu globalnej platformy Foap.com zrzeszającej ponad 4,5 miliona tw ó rc ó w w USA, Europie i Azji dołączają Micha ł Glapiński (jako Chief Strategy & Growth Officer/Managing Partner) oraz Edyta Kotowicz (jako Executive Creative Director/Managing Partner). Glapi ński i Kotowicz będą współtworzyli zarząd z obecnym...
Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest w modelu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764