logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dwie Godziny dla Rodziny” w kampanii Immergas

  PR 20.05.2019, przeczytano 270 razy
ilustracjastrzałka

Immergas bierze udział w akcji „Dwie Godziny dla Rodziny”. Jest to, związana z Międzynarodowym Dniem Rodziny, kampania społeczna na rzecz budowania dobrych relacji rodzinnych. Dzięki udziałowi w wydarzeniu, pracownicy firmy skończą pracę dwie godziny wcześniej, po to by poświęcić ten czas swoim bliskim. Firma pokazuje w ten sposób, że work-life balance to nie tylko hasło marketingowe. Co więcej, Immergas podejmuje także szereg innych aktywności związanych z integracją życia zawodowego i prywatnego swoich pracowników.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dwie-godziny-dla-rodziny_-w-kampanii-immergas,382531,artykul.html

- Immergas przyłączył się do akcji „Dwie Godziny dla Rodziny”, ponieważ wpisuje się ona w wartości naszej marki. Dobre relacje, zarówno biznesowe jak i prywatne są dla nas bardzo ważne. Uważamy, że od kontaktu z najbliższymi, w największym stopniu, zależy samopoczucie człowieka. Przekłada się to potem na większe zaangażowanie w pracy. Współczesne tempo życia sprawia jednak, że brakuje nam czasu na budowanie dobrych relacji. Chcemy przyczynić się do zmiany takiego stanu rzeczy, dlatego symbolicznie tworzymy przestrzeń do spędzenia popołudnia z najbliższymi - mówi Magdalena Oskiera, Dyrektor Marketingu Immergas.

Większa efektywność pracy osób, zadowolonych z życia prywatnego

Wyniki raportu Wave X-Remix Culture pokazują, że dla Polaków najważniejszymi aktywami, przez które kształtują swoje postrzeganie świata są rodzina i przyjaciele. Istotne są dla nas także takie wartości jak realizowanie własnych pasji czy edukacja. Potwierdza to przekonanie Immergas o tym, że dobry pracownik czerpie inspiracje nie tylko z doświadczeń zawodowych, ale także z sukcesów prywatnych i czasu spędzanego z bliskimi.

Budowa wizerunku firmy otwartej na wartości ważne dla pracownika to nieodłączny element employer brandingu. Przynosi on wymierne korzyści dla organizacji – 5% wzrost zaangażowania pracowników wiąże się z 3% zwiększeniem przychodu w firmie w kolejnym roku.

Jak wynika z badań Instytutu Gallupa, efektywność osób zadowolonych z życia rodzinnego jest wyższa o przynajmniej 20%, a absencja niższa o blisko 40%. Dlatego firmy coraz częściej tworzą przyjazne środowisko pracy, w którym pracownik może liczyć na wsparcie, dobrą atmosferę, elastyczny czas pracy czy możliwość realizowania swoich ambicji.

Działania Immergas w trosce o pracowników

Immergas podejmuje szereg inicjatyw mających na celu integrację życia prywatnego i zawodowego swoich pracowników. Firma, między innymi, organizuje pikniki, na których zatrudnieni mogą wspólnie ze swoimi rodzinami spędzić przyjemnie czas.

Przedstawiciele przedsiębiorstwa biorą także udział w różnego rodzaju aktywnościach sportowych – maratonach, rozgrywkach rugby – gdzie, przy wsparciu swoich najbliższych, mogą pochwalić się swoimi umiejętnościami.

Źródło: Immergas

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Result Media wygrało przetarg na obsługę marek Vivus i Zaplo
Agencja marketingu internetowego Result Media wygrała przetarg na obsługę kampanii Google Ads organizowany przez markę Vivus i Zaplo. Zwycięska agencja była zobligowana do trzy miesięcznej kampanii testowej, w której udowodni swoje kompetencje. Obecnie ten okres się zakończył i możemy powiedzieć, że Result Media będzie odpowiedzialne za prowadzenie wszystkich działań...
Lech Music - kolejna odsłona letniej kampanii Lecha Premium
17 czerwca wystartowała kolejna odsłona letniej kampanii LECHA Premium. Tym razem marka powraca z platformą LECH MUSIC, dzięki której każdy może przenieś się do świata pełnego muzyki! Poza festiwalowymi koszulkami stworzonymi przez polskich grafików, w te wakacje Leszek przygotował również limitowane edycje puszek, strefy na najważniejszych muzycznych festiwalach i wyjątkowy...
Pepsi rzuca Wyzwanie Smaku po raz siódmy
Ruszyła kampania promująca siódmą już edycję Wyzwania Smaku Pepsi – dobrze znanego i lubianego wydarzenia, organizowanego corocznie w letnie weekendy przez światowego lidera w produkcji produktów spożywczych i napojów, PepsiCo. Także w tym roku uczestnicy będą mogli dokonać wyboru preferowanego napoju typu cola, spróbować różnych dań z foodtrucków FeelGoodFood, a także...
W związku z dynamicznym rozwojem w ciągu ostatniego roku, dom produkcyjny SZUT SZUT STUDIO rozbudowuje zespół.
Change Serviceplan i Media Ready dla Akademii Jazdy BMW Driving Experience
“Sprawdź jak szybko mija dzień”, pod tym hasłem powstała lokalna produkcja filmowa zrealizowana dla BMW Polska przez Change Serviceplan i Media Ready, promująca BMW M Intensive Training – treningi jazdy sportowej. Agencje należące do jednej grupy komunikacyjnej Group One, odpowiadają za koncept kreatywny oraz za produkcję i realizację kampanii.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764