logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dwie Godziny dla Rodziny” w kampanii Immergas

  PR 20.05.2019, przeczytano 598 razy
ilustracjastrzałka

Immergas bierze udział w akcji „Dwie Godziny dla Rodziny”. Jest to, związana z Międzynarodowym Dniem Rodziny, kampania społeczna na rzecz budowania dobrych relacji rodzinnych. Dzięki udziałowi w wydarzeniu, pracownicy firmy skończą pracę dwie godziny wcześniej, po to by poświęcić ten czas swoim bliskim. Firma pokazuje w ten sposób, że work-life balance to nie tylko hasło marketingowe. Co więcej, Immergas podejmuje także szereg innych aktywności związanych z integracją życia zawodowego i prywatnego swoich pracowników.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dwie-godziny-dla-rodziny_-w-kampanii-immergas,382531,artykul.html

- Immergas przyłączył się do akcji „Dwie Godziny dla Rodziny”, ponieważ wpisuje się ona w wartości naszej marki. Dobre relacje, zarówno biznesowe jak i prywatne są dla nas bardzo ważne. Uważamy, że od kontaktu z najbliższymi, w największym stopniu, zależy samopoczucie człowieka. Przekłada się to potem na większe zaangażowanie w pracy. Współczesne tempo życia sprawia jednak, że brakuje nam czasu na budowanie dobrych relacji. Chcemy przyczynić się do zmiany takiego stanu rzeczy, dlatego symbolicznie tworzymy przestrzeń do spędzenia popołudnia z najbliższymi - mówi Magdalena Oskiera, Dyrektor Marketingu Immergas.

Większa efektywność pracy osób, zadowolonych z życia prywatnego

Wyniki raportu Wave X-Remix Culture pokazują, że dla Polaków najważniejszymi aktywami, przez które kształtują swoje postrzeganie świata są rodzina i przyjaciele. Istotne są dla nas także takie wartości jak realizowanie własnych pasji czy edukacja. Potwierdza to przekonanie Immergas o tym, że dobry pracownik czerpie inspiracje nie tylko z doświadczeń zawodowych, ale także z sukcesów prywatnych i czasu spędzanego z bliskimi.

Budowa wizerunku firmy otwartej na wartości ważne dla pracownika to nieodłączny element employer brandingu. Przynosi on wymierne korzyści dla organizacji – 5% wzrost zaangażowania pracowników wiąże się z 3% zwiększeniem przychodu w firmie w kolejnym roku.

Jak wynika z badań Instytutu Gallupa, efektywność osób zadowolonych z życia rodzinnego jest wyższa o przynajmniej 20%, a absencja niższa o blisko 40%. Dlatego firmy coraz częściej tworzą przyjazne środowisko pracy, w którym pracownik może liczyć na wsparcie, dobrą atmosferę, elastyczny czas pracy czy możliwość realizowania swoich ambicji.

Działania Immergas w trosce o pracowników

Immergas podejmuje szereg inicjatyw mających na celu integrację życia prywatnego i zawodowego swoich pracowników. Firma, między innymi, organizuje pikniki, na których zatrudnieni mogą wspólnie ze swoimi rodzinami spędzić przyjemnie czas.

Przedstawiciele przedsiębiorstwa biorą także udział w różnego rodzaju aktywnościach sportowych – maratonach, rozgrywkach rugby – gdzie, przy wsparciu swoich najbliższych, mogą pochwalić się swoimi umiejętnościami.

Źródło: Immergas

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764