logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dwie Godziny dla Rodziny” w kampanii Immergas

  PR 20.05.2019, przeczytano 323 razy
ilustracjastrzałka

Immergas bierze udział w akcji „Dwie Godziny dla Rodziny”. Jest to, związana z Międzynarodowym Dniem Rodziny, kampania społeczna na rzecz budowania dobrych relacji rodzinnych. Dzięki udziałowi w wydarzeniu, pracownicy firmy skończą pracę dwie godziny wcześniej, po to by poświęcić ten czas swoim bliskim. Firma pokazuje w ten sposób, że work-life balance to nie tylko hasło marketingowe. Co więcej, Immergas podejmuje także szereg innych aktywności związanych z integracją życia zawodowego i prywatnego swoich pracowników.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dwie-godziny-dla-rodziny_-w-kampanii-immergas,382531,artykul.html

- Immergas przyłączył się do akcji „Dwie Godziny dla Rodziny”, ponieważ wpisuje się ona w wartości naszej marki. Dobre relacje, zarówno biznesowe jak i prywatne są dla nas bardzo ważne. Uważamy, że od kontaktu z najbliższymi, w największym stopniu, zależy samopoczucie człowieka. Przekłada się to potem na większe zaangażowanie w pracy. Współczesne tempo życia sprawia jednak, że brakuje nam czasu na budowanie dobrych relacji. Chcemy przyczynić się do zmiany takiego stanu rzeczy, dlatego symbolicznie tworzymy przestrzeń do spędzenia popołudnia z najbliższymi - mówi Magdalena Oskiera, Dyrektor Marketingu Immergas.

Większa efektywność pracy osób, zadowolonych z życia prywatnego

Wyniki raportu Wave X-Remix Culture pokazują, że dla Polaków najważniejszymi aktywami, przez które kształtują swoje postrzeganie świata są rodzina i przyjaciele. Istotne są dla nas także takie wartości jak realizowanie własnych pasji czy edukacja. Potwierdza to przekonanie Immergas o tym, że dobry pracownik czerpie inspiracje nie tylko z doświadczeń zawodowych, ale także z sukcesów prywatnych i czasu spędzanego z bliskimi.

Budowa wizerunku firmy otwartej na wartości ważne dla pracownika to nieodłączny element employer brandingu. Przynosi on wymierne korzyści dla organizacji – 5% wzrost zaangażowania pracowników wiąże się z 3% zwiększeniem przychodu w firmie w kolejnym roku.

Jak wynika z badań Instytutu Gallupa, efektywność osób zadowolonych z życia rodzinnego jest wyższa o przynajmniej 20%, a absencja niższa o blisko 40%. Dlatego firmy coraz częściej tworzą przyjazne środowisko pracy, w którym pracownik może liczyć na wsparcie, dobrą atmosferę, elastyczny czas pracy czy możliwość realizowania swoich ambicji.

Działania Immergas w trosce o pracowników

Immergas podejmuje szereg inicjatyw mających na celu integrację życia prywatnego i zawodowego swoich pracowników. Firma, między innymi, organizuje pikniki, na których zatrudnieni mogą wspólnie ze swoimi rodzinami spędzić przyjemnie czas.

Przedstawiciele przedsiębiorstwa biorą także udział w różnego rodzaju aktywnościach sportowych – maratonach, rozgrywkach rugby – gdzie, przy wsparciu swoich najbliższych, mogą pochwalić się swoimi umiejętnościami.

Źródło: Immergas

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DTM CX86e - najmniejsza na świecie kolorowa drukarka LED z suchym tonerem
Drukarka DTM CX86e jest najmniejszą na świecie kolorową drukarką LED. To szybkie i kompaktowe rozwiązanie w zakresie druku materiałów reklamowych lub użytkowych dla punktów sprzedaży czy obsługi klienta.
Emilia Grabuś i Piotr Bronarski dołączają do Selectivv
Piotr Bronarski wzmacnia dział sprzedaży, a Emilia Grabuś team realizacji w Selectivv. Ma to związek ze stale rosnącą liczbą zapytań i zamówień na projekty i kampanie marketingowe.
Walk z pierwszą lokalną kampanią wizerunkową dla marki Volkswagen Samochody Dostawcze
Agencja Walk opracowała koncepcję kreatywno-strategiczną najnowszej kampanii promującej elektromobilność i model Volkswagen e-Crafter. To pierwsza telewizyjna produkacja dla marki Volkswagen Samochody Dostawcze, która została wyprodukowana lokalnie. Za produkcję odpowiada SZUT SZUT STUDIO.
Listopadowe szaleństwo rabatowe, czyli co i jak kupujemy online?
Listopadowe wyprzedaże pod hasłem Black Friday i Cyber Monday tuż tuż! Mimo, że akcje te organizowane są nad Wisłą zaledwie od kilku lat, to zapisały się na stałe w świadomości Polaków. Równocześnie postępująca cyfryzacja nawyków zakupowych sprawiła, że coraz częściej kupujemy przez internet. Raport SAP podpowiada właścicielom sklepów...
Jubileuszowa konferencja Nec Competence Days 2019
W Krakowie odbyła się 10 edycja konferencji NEC Competence Days. To największe w Polsce wydarzenie dla integratorów sektora nowoczesnych technologii audio - wideo oraz dynamicznie rosnącego rynku meeting rooms, które obejmuje szereg prezentacji, warsztatów oraz strefę Expo. Tegoroczna edycja była wyjątkowa ze względu na potrójny jubileusz – 120...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764