logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dwie Godziny dla Rodziny” w kampanii Immergas

  PR 20.05.2019, przeczytano 395 razy
ilustracjastrzałka

Immergas bierze udział w akcji „Dwie Godziny dla Rodziny”. Jest to, związana z Międzynarodowym Dniem Rodziny, kampania społeczna na rzecz budowania dobrych relacji rodzinnych. Dzięki udziałowi w wydarzeniu, pracownicy firmy skończą pracę dwie godziny wcześniej, po to by poświęcić ten czas swoim bliskim. Firma pokazuje w ten sposób, że work-life balance to nie tylko hasło marketingowe. Co więcej, Immergas podejmuje także szereg innych aktywności związanych z integracją życia zawodowego i prywatnego swoich pracowników.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dwie-godziny-dla-rodziny_-w-kampanii-immergas,382531,artykul.html

- Immergas przyłączył się do akcji „Dwie Godziny dla Rodziny”, ponieważ wpisuje się ona w wartości naszej marki. Dobre relacje, zarówno biznesowe jak i prywatne są dla nas bardzo ważne. Uważamy, że od kontaktu z najbliższymi, w największym stopniu, zależy samopoczucie człowieka. Przekłada się to potem na większe zaangażowanie w pracy. Współczesne tempo życia sprawia jednak, że brakuje nam czasu na budowanie dobrych relacji. Chcemy przyczynić się do zmiany takiego stanu rzeczy, dlatego symbolicznie tworzymy przestrzeń do spędzenia popołudnia z najbliższymi - mówi Magdalena Oskiera, Dyrektor Marketingu Immergas.

Większa efektywność pracy osób, zadowolonych z życia prywatnego

Wyniki raportu Wave X-Remix Culture pokazują, że dla Polaków najważniejszymi aktywami, przez które kształtują swoje postrzeganie świata są rodzina i przyjaciele. Istotne są dla nas także takie wartości jak realizowanie własnych pasji czy edukacja. Potwierdza to przekonanie Immergas o tym, że dobry pracownik czerpie inspiracje nie tylko z doświadczeń zawodowych, ale także z sukcesów prywatnych i czasu spędzanego z bliskimi.

Budowa wizerunku firmy otwartej na wartości ważne dla pracownika to nieodłączny element employer brandingu. Przynosi on wymierne korzyści dla organizacji – 5% wzrost zaangażowania pracowników wiąże się z 3% zwiększeniem przychodu w firmie w kolejnym roku.

Jak wynika z badań Instytutu Gallupa, efektywność osób zadowolonych z życia rodzinnego jest wyższa o przynajmniej 20%, a absencja niższa o blisko 40%. Dlatego firmy coraz częściej tworzą przyjazne środowisko pracy, w którym pracownik może liczyć na wsparcie, dobrą atmosferę, elastyczny czas pracy czy możliwość realizowania swoich ambicji.

Działania Immergas w trosce o pracowników

Immergas podejmuje szereg inicjatyw mających na celu integrację życia prywatnego i zawodowego swoich pracowników. Firma, między innymi, organizuje pikniki, na których zatrudnieni mogą wspólnie ze swoimi rodzinami spędzić przyjemnie czas.

Przedstawiciele przedsiębiorstwa biorą także udział w różnego rodzaju aktywnościach sportowych – maratonach, rozgrywkach rugby – gdzie, przy wsparciu swoich najbliższych, mogą pochwalić się swoimi umiejętnościami.

Źródło: Immergas

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Spot MON: 1920 – Polskie zwycięstwo dla wolności Europy
Bitwa Warszawska, określana jako 18. decydująca bitwa w dziejach świata dla ówczesnej, odradzającej się Polski po latach niewoli była momentem szczególnym. W godzinie wielkiej próby cały naród stanął do walki w obronie niepodległości. Bitwa Warszawska była także szczególnym momentem dla Europy i świata.
Wizualna integracja Energi w ramach Grupy Orlen
Energa pod skrzydłami PKN ORLEN przechodzi nie tylko transformację energetyczną i biznesową, ale zmienia również kolorystykę swojego logo. Oprócz nowych barw – bieli i czerwieni – obok znaku Energi pojawia się też informacja o Grupie ORLEN, której częścią jest teraz gdańska spółka.
Natalia Przybysz w nowym teledysku Lech Music: Festiwale Inaczej interpretuje utwór Tego Typa Mesa
„Studio, scena, łóżko” to hip-hopowy klasyk z repertuaru Tego Typa Mesa, zaśpiewany w nowej interpretacji przez Natalię Przybysz, w ramach projektu Lech Music: Festiwale Inaczej. Premierowy utwór, który oddaje w pełni klimat FEST Festivalu i wypełnia tegoroczne lato muzycznymi emocjami, właśnie doczekał się oficjalnego teledysku!
ING Bank Śląski: „Łatwiej robić swoje, gdy ma się ogarnięte finanse”
ING Bank Śląski w kolejnej odsłonie kampanii „Robimy swoje, tylko inaczej” promuje program Visa Oferty w aplikacji Moje ING. To funkcja, która pomaga zwiększyć możliwości budżetu, dzięki czemu nawet niepewne czasy nie zatrzymują nas w robieniu swojego.
Mastercard zachęca kibiców do świętowania powrotu Ligi Mistrzów UEFA poprzez udział w największej na świecie, cyfrowej „meksykańskiej fali”
Mastercard wspólnie z fanami piłki nożnej zamierza pobić rekord świata w ramach akcji #PricelessWave, tworząc największą „meksykańską falę” w mediach społecznościowych. W ten sposób chce dostarczyć niezapomnianych wrażeń kibicom, którzy będą mogli aktywnie wspierać swoje drużyny podczas oglądania meczów we własnych domach.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764