Właśnie wystartowały dwie nowe kampanie przygotowane przez Walk Creative oraz SZUT SZUT STUDIO dla marki Vision Express, lidera branży optycznej w Polsce. Tym razem realizacje promują okulary przeciwsłoneczne korekcyjne oraz wiosenną kampanię sprzedażową.
Spot dotyczący komunikacji oferty okularów przeciwsłonecznych korekcyjnych to pierwsza kampania Vision Express dla tej kategorii produktowej. Reklama tłumaczy w bardzo klarowny sposób funkcjonalność tego segmentu soczewek. Reżyserką spotu została Anna Maliszewska, postprodukcją zajęło się studio Lunapark, a za zdjęcia odpowiada Filip Załuska.
- Największym wyzwaniem przy pracy nad tym filmem było wprowadzenie komunikacji produktu, który łączy w sobie funkcję korekcyjną i ochronę przed szkodliwym promieniowaniem UV a nie jest szkłami fotochromowymi. Dlatego zdecydowaliśmy się na bardzo proste ale wyraziste wizualnie demo. Drugim wyzwaniem było zachowanie profesjonalnego tonu marki Vision Express i użycie konwencji nawiązującej do świata mody, co jest bardzo ważnym czynnikiem kategorialnym dla tego typu produktów – podsumowuje Paweł Heinze, Creative Director w Walk Creative.
Kampania wiosenna to natomiast stały punkt w kalendarzu komunikacyjnym marki. Co roku dotyczy jednak innego obszaru. Tym razem wypracowana została platforma Wielkiej Wiosennej Dostawy. Spot podkreśla dzięki temu m.in. olbrzymią dostępność asortymetu w salonach Vision Express. Zdjęcia zostały realizowane na warszawskim Okęciu a reżyserii spotu podjął się Tomasz Knittel. Operatorem obrazu został Jacek Podgórski.
Za opracowanie konceptów kreatywnych kampanii odpowiada agencja Walk Creative a produkcją spotów zajął się dom produkcyjny SZUT SZUT STUDIO. Obydwie kampanie są już emitowane w telewizji oraz Internecie a także komunikowane w samych salonach i w kanałach social media. W najbliższych dniach zostaną również wsparte działaniami PR.
Źródło: Walk