logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dwie kampania Walk Creative i Szut Szut Studio dla Vision Express

  PR 19.04.2021, przeczytano 895 razy
ilustracja

Właśnie wystartowały dwie nowe kampanie przygotowane przez Walk Creative oraz SZUT SZUT STUDIO dla marki Vision Express, lidera branży optycznej w Polsce. Tym razem realizacje promują okulary przeciwsłoneczne korekcyjne oraz wiosenną kampanię sprzedażową.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dwie-kampania-walk-creative-i-szut-szut-studio-dla-vision-express,391117,artykul.html

Spot dotyczący komunikacji oferty okularów przeciwsłonecznych korekcyjnych to pierwsza kampania Vision Express dla tej kategorii produktowej. Reklama tłumaczy w bardzo klarowny sposób funkcjonalność tego segmentu soczewek. Reżyserką spotu została Anna Maliszewska, postprodukcją zajęło się studio Lunapark, a za zdjęcia odpowiada Filip Załuska.  

- Największym wyzwaniem przy pracy nad tym filmem było wprowadzenie komunikacji produktu, który łączy w sobie funkcję korekcyjną i ochronę przed szkodliwym promieniowaniem UV a nie jest szkłami fotochromowymi. Dlatego zdecydowaliśmy się na bardzo proste ale wyraziste wizualnie demo. Drugim wyzwaniem było zachowanie profesjonalnego tonu marki Vision Express i użycie konwencji nawiązującej do świata mody, co jest bardzo ważnym czynnikiem kategorialnym dla tego typu produktów – podsumowuje Paweł Heinze, Creative Director w Walk Creative.

Kampania wiosenna to natomiast stały punkt w kalendarzu komunikacyjnym marki. Co roku dotyczy jednak innego obszaru. Tym razem wypracowana została platforma Wielkiej Wiosennej Dostawy. Spot podkreśla dzięki temu m.in. olbrzymią dostępność asortymetu w salonach Vision Express. Zdjęcia zostały realizowane na warszawskim Okęciu a reżyserii spotu podjął się Tomasz Knittel. Operatorem obrazu został Jacek Podgórski.

Za opracowanie konceptów kreatywnych kampanii odpowiada agencja Walk Creative a produkcją spotów zajął się dom produkcyjny SZUT SZUT STUDIO. Obydwie kampanie są już emitowane w telewizji oraz Internecie a także komunikowane w samych salonach i w kanałach social media. W najbliższych dniach zostaną również wsparte działaniami PR.

Źródło: Walk

www.walk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764