logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dwie nagrody Golden Arrow 2022 dla Opus B

  PR 24.06.2022, przeczytano 367 razy
ilustracja

W tegorocznej edycji konkursu zdobyliśmy nagrodę główną za działania dla marki Jurajska oraz wyróżnienie za kampanię dla Familijnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dwie-nagrody-golden-arrow-2022-dla-opus-b,396378,artykul.html

W konkursie nagradzane są najbardziej efektywne i innowacyjne rozwiązania marketingowe.

Jurajska - nagroda główna - kategoria re-launch

Platforma komunikacji „Prosto ze skał Jury”, promującą całą linię wód mineralnych Jurajska przyniosła wspaniałe efekty i przyczyniła się do rewolucji dla marki. W 2021 stała się ona jedną z najpopularniejszych w całej Polsce i urosła aż o 29% - to aż 7‍-‍krotnie więcej niż rynek wód. Do działań reklamowych, po raz pierwszy w historii marki, zaangażowaliśmy ambasadora, którym została Agnieszka Radwańska.

Familijne - wyróżnienie - kategoria kampania zintegrowana

Platforma komunikacji „Gdzie się podziały nasze wafelki?”, którą stworzyliśmy dla marki Familijne to ogólnopolskie zasięgi – kampania TV, działania digital, loteria konsumencka i OOH z lokalnymi nawiązaniami.

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

124 zgłoszenia w drugiej edycji Konkursu PR Wings
Aż 124 zgłoszenia wpłynęły w tegorocznej, drugiej edycji konkursu PR Wings organizowanego od ub. roku przez Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR). Dziś zaczynają się prace niezależnego Jury, składającego się z 39 uznanych ekspertów komunikacji spoza SAPR, którzy wyłonią najpierw po trzech nominowanych w każdej z 14 kategorii konkursowych a potem zwycięzców....
#Todziecinnieproste – kampania BGK doceniona na międzynarodowej arenie
Zespół Komunikacji Wewnętrznej (ZKW) Banku Gospodarstwa Krajowego ma na swoim koncie liczne sukcesy. Jednym z nich jest kampania #ToDziecinnieProste promująca wartości banku: otwartość, zespołowość i odpowiedzialność. To jedyny polski projekt doceniony w Internal Communication and Engagement Awards, konkursie organizowanym przez Communicate Magazine. BGK otrzymał złoto w...
Zwycięzcy konkursu Artinpost 2022
Tegoroczna edycja konkursu ArtInPost dobiegła końca – znamy już zwycięzców i nagrodzone prace! Dziękujemy za ogromną liczbę zgłoszeń i wszystkie głosy w konkursie. Wasze pomysły były naprawdę #OutOfTheBox! 
Szwajcarski oddział Grupy VERTIKOM, należącej do ASM Group, został wyróżniony tytułem Agencji Marketingowej Roku w plebiscycie Switzerland Prestige Awards.
Konkurs Nvidia Canvas x Komputronik
Mieliście już okazję korzystać z NVIDIA Canvas? To zupełnie nowe narzędzie, które może znacząco usprawnić pracę projektantów graficznych, ilustratorów i artystów. Żeby zachęcić Was do zapoznania się z tą technologią, NVIDIA GeForce Polska oraz Komputronik Gaming w partnerstwie z STGU przygotowali konkurs „NARYSUJ...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764