logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dwie nagrody Golden Arrow 2022 dla Opus B

  PR 24.06.2022, przeczytano 653 razy
ilustracja

W tegorocznej edycji konkursu zdobyliśmy nagrodę główną za działania dla marki Jurajska oraz wyróżnienie za kampanię dla Familijnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dwie-nagrody-golden-arrow-2022-dla-opus-b,396378,artykul.html

W konkursie nagradzane są najbardziej efektywne i innowacyjne rozwiązania marketingowe.

Jurajska - nagroda główna - kategoria re-launch

Platforma komunikacji „Prosto ze skał Jury”, promującą całą linię wód mineralnych Jurajska przyniosła wspaniałe efekty i przyczyniła się do rewolucji dla marki. W 2021 stała się ona jedną z najpopularniejszych w całej Polsce i urosła aż o 29% - to aż 7‍-‍krotnie więcej niż rynek wód. Do działań reklamowych, po raz pierwszy w historii marki, zaangażowaliśmy ambasadora, którym została Agnieszka Radwańska.

Familijne - wyróżnienie - kategoria kampania zintegrowana

Platforma komunikacji „Gdzie się podziały nasze wafelki?”, którą stworzyliśmy dla marki Familijne to ogólnopolskie zasięgi – kampania TV, działania digital, loteria konsumencka i OOH z lokalnymi nawiązaniami.

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kaufland: Klip „Balon” wyróżniony w konkursie OLX „Liderzy Rekrutacji”
Połączenie działań komunikacyjnych Kaufland z pasją jednego z pracowników zostało nie tylko pozytywnie odebrane przez internautów, ale także docenione przez ekspertów HR i employer brandingu. Utwór „Balon” został wyróżniony w tegorocznej edycji konkursu OLX „Liderzy Rekrutacji”, a sami odbiorcy okrzyknęli go mianem...
Kampania „Teraz Mnie Widzisz?” z nagrodą Biura Reklamy TVP
Ogólnopolska kampania społeczna Fundacji Avalon została wyróżniona nagrodą Biura Reklamowego TVP w kategorii Odpowiedzialność Społeczna. Akcja Złota Mowa Reklamowa zorganizowana została po raz dziewiąty i jak co roku ma na celu wyróżnienie najlepszych kreacji reklamowych, które odznaczają się nie tylko formą wyrazu, lecz także najwyższymi standardami...
Aspirin C z nagrodą w konkursie Remarkable for Bayer Awards 2023
Digitalowa kampania reklamowa produktu Aspirin C, do której agencja MullenLowe Warsaw przygotowała strategię i kreację, otrzymała nagrodę w międzynarodowym konkursie Remarkable for Bayer Awards 2023 w kategorii Precision Marketing Campaign & Activaction.
Cover Awarts 2023: trwają zgłoszenia do konkursu
Zgłoszenia do Cover awArts 2023, organizowanych przez Decybele Dizajnu są już na półmetku. Coroczny konkurs na najlepszą okładkę i oprawę graficzną albumu muzycznego odbywa się już po raz jedenasty, a jego zwieńczeniem ponownie będzie prezentacja zwycięskich projektów na wystawie, połączonej z rozdaniem nagród – kultowych już statuetek Cover awArts, a w tym roku...
Kolejna nominacja dla kampanii „Nic co ludzkie nie jest nam obce”
Poznaliśmy nominację do Youtube Works Award. Wśród wyróżnionych kreacji wideo znalazła się kampania Fundacji Avalon “Nic co ludzkie nie jest nam obce” realizowana na przełomie 2022/2023 wraz z Agencją Nie Do Ogarnięcia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764