logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dwie nagrody Golden Arrow dla marki Amica

  PR 11.07.2019, przeczytano 335 razy
ilustracjastrzałka

18 czerwca odbyła się  ceremonia wręczenia nagród w Konkursie Marketingu Bezpośredniego Golden Arrow, współorganizowanym przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Amica została nagrodzona dwoma nagrodami głównymi w kategoriach Program lojalnościowy B2B oraz Grywalizacja. Głównym celem konkursu Golden Arrow jest promowanie najlepszych praktyk w korzystaniu z narzędzi marketingowych i premiowanie przełomowych rozwiązań. Jury złożone z marketerów i przedstawicieli specjalistycznych agencji wybierało te projekty, które będą stanowić punkt odniesienia dla całej branży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dwie-nagrody-golden-arrow-dla-marki-amica,383218,artykul.html

Amica zdobyła także nagrodę specjalną Poczty Polskiej SA za najlepszy program lojalnościowy B2B z wykorzystaniem wysyłki bezpośredniej. Wyróżnienia te dotyczyły programu Amica na Szlaku Smaku dedykowanego dla Studiów Mebli Kuchennych. W imieniu firmy nagrodę odebrała Katarzyna Krzysiak z Działu Sprzedaży Krajowej.

Konkurs „Golden Arrow” to ważne wydarzenie w branży. Organizowany od 2006r., przyciąga coraz więcej uczestników, poddaje analizie i ocenie największe przeprowadzone kampanie. Głównym celem konkursu jest promowanie efektywności w działaniach marketingowych. Jury ocenia zarówno sposób opracowania strategii kampanii reklamowych, jak i kreatywność oraz świeżość podejścia, jakimi powinny charakteryzować się poszczególne elementy kampanii. Dla oceny ważne są również skuteczność i efektywność podejmowanych działań.

obrazek

Źródło: Grupa Amica

www.amica.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Projekt zrealizowany przez VMLY&R Poland, Wavemaker, Papaya Films i Facebook dla Gazeta.pl i partnerów - Mastercard, BNP Paribas Bank Polska i Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką, został finalistą corocznego podsumowania w kategorii „Best Work for Good”. Ad Age A-List wyróżnia najlepsze projekty oraz największe osobowości branży reklamowej.
Betfan z nagrodami za debiut roku i kampanię marketingową roku
BETFAN, legalny polski bukmacher, zdobył dwie nagrody w konkursie dla najlepszych firm działających na rynku biznesu rozrywkowego - Polish Gaming Aces 2019. Bukmacher zwyciężył w dwóch kategoriach - „Debiut roku” i „Kampania marketingowa roku”.
Nagrody Good Design 2019 dla produktów grupy Mitsubishi
W przeddzień swojej 150. rocznicy, szeroka grupa spółek Mitsubishi błyszczała podczas gali konkursowej Good Design 2019, nie tylko za sprawą nagród dla nowego modelu Mitsubishi Delica D:5 oraz modeli segmentu kei: eK Wagon i eK X – sprzedawanych w Japonii.
Rusza VIII edycja konkursu Ad Wo/Man Roku
Konkurs AD WO/MAN Roku 2019 to organizowany przez magazyn „Press” plebiscyt, w którym fachowcy z branży reklamy wybierają najlepszych spośród siebie.
Konkurs make me! 2020. Pula nagród: 65 tys. zł.
Międzynarodowy konkurs wzorniczy make me! to jedno z najbardziej innowacyjnych wydarzeń w dziedzinie projektowania w Europie i kluczowy element Łódź Design Festival. Najważniejszym celem make me! jest prognozowanie nadciągających trendów, odważnych idei, oraz wsparcie młodych projektantów, którzy są gotowi do startu. Finaliści ubiegłych edycji podkreślają możliwości,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764