logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dwie nowe cyfrówki Olympusa

   20.06.2010, przeczytano 1246 razy

Olympus zaprezentował dwa nowe aparaty cyfrowe: wodoodporny, 10-megapikselowy model X-560WP oraz T100 z sensorem 12 Mpix.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dwie-nowe-cyfrowki-olympusa-,10844,artykul.html

X-560WP umożliwia wykonywanie zdjęć podwodnych do głębokości 3 metrów. Dysponuje funkcją rozpoznawania sceny, wykrywania twarzy (do 16 jednocześnie) oraz trybem z automatyczną korekcją cieni i efektu czerwonych oczu. Aparat wyposażono w obiektyw z trzykrotnym zoomem optycznym i cyfrową stabilizację obrazu. Zdjęcia są zapisywane na kartach pamięci SD i xD. Cena Olympusa X-560WP to 160 USD.

Model T100 również dysponuje zoomem optycznym 3x i funkcją wykrywania twarzy (maksymalnie 12). Urządzenie posiada 2,4-calwoy ekran LCD. Umożliwia nagrywanie filmów w rozdzielczości VGA. Brak informacji o cenie.

Źródło: Electronista


REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764