Właśnie ruszyły realizowane przez Synergic dwie nowe kampanie promujące premiery filmowe UIP Polska. Kluczem działań wizerunkowych jest sprawdzona i efektywna w dotarciu do wielkomiejskiej grupy przestrzeń dworców PKP oraz przejść podziemnych.
United International Pictures (UIP Polska) jest jednym z dystrybutorów kinowych w Polsce. Reprezentuje największe amerykańskie studia filmowe: Universal Pictures, Paramount Pictures i Sony Pictures. Odpowiada za sukces takich serii, jak: „Pięćdziesiąt twarzy Greya”, „Szybcy i wściekli”, „Transformers”, „Minionki” czy „Hotel Transylwania”. Od 1981 roku UIP miało w swojej dystrybucji ponad 1.000 filmów, z których ponad 100 nagrodzono Oscarami.
Aktualna kampania reklamująca film „Wyszczekani” ("Show Dogs") realizowana jest w tunelach przejścia podziemnego w Warszawie, gdzie frapujące grafiki z głównymi bohaterami nawiązują do charakteru i aury tajemniczości fabuły.
Równoległa kampania Synergic dla United International Pictures realizowana jest na dworcach PKP we Wrocławiu, Warszawie, Poznaniu, Gdyni i Bydgoszczy. Do jej promocji wykorzystano ekrany LCD reklamujące film „Strażnicy cnoty” ("Blockers"), który w humorystyczny sposób opowiada o losach amerykańskich rodzin i perypetiach towarzyskich ich nastoletnich córek.
- Każdego dnia przejścia podziemne są miejscem transferowym dla kilkudziesięciu a nawet kilkuset tysięcy potencjalnych widzów premier filmowych i tym samym stanowią dla nas wysoce atrakcyjną przestrzeń reklamową. Nie bez znaczenia jest też fakt możliwości kreatywnego wykorzystania tej przestrzeni dla narracji o filmach – powiedział Stanisław Pytel, dyrektor marketingu United International Pictures.
- Kampanie premier filmowych to idealny przykład innowacyjnego wykorzystania sztandarowych nośników Synergic - przejść podziemnych i dworców PKP. Stanowią one niewątpliwie o naszej przewadze konkurencyjnej na rynku. Kreatywne pomysły przygotowane dla UIP Polska zwracają uwagę i intrygują potencjalnych widzów fabułą filmów i odpowiednio budują napięcie na chwilę przed zajęciem miejsca w fotelu kinowym – przekonuje Joanna Hutnik, Wiceprezes Zarządu Synergic.
Źródło: SYNERGIC