logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dwie nowe kampanie Synergic dla United International Pictures

  PR 16.05.2018, przeczytano 1131 razy
ilustracjastrzałka

Właśnie ruszyły realizowane przez Synergic dwie nowe kampanie promujące premiery filmowe UIP Polska. Kluczem działań wizerunkowych jest sprawdzona i efektywna w dotarciu do wielkomiejskiej grupy przestrzeń dworców PKP oraz przejść podziemnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dwie-nowe-kampanie-synergic-dla-united-international-pictures,36523,artykul.html

United International Pictures (UIP Polska) jest jednym z dystrybutorów kinowych w Polsce. Reprezentuje największe amerykańskie studia filmowe: Universal Pictures, Paramount Pictures i Sony Pictures. Odpowiada za sukces takich serii, jak: „Pięćdziesiąt twarzy Greya”, „Szybcy i wściekli”, „Transformers”, „Minionki” czy „Hotel Transylwania”. Od 1981 roku UIP miało w swojej dystrybucji ponad 1.000 filmów, z których ponad 100 nagrodzono Oscarami.

Aktualna kampania reklamująca film „Wyszczekani” ("Show Dogs") realizowana jest w tunelach przejścia podziemnego w Warszawie, gdzie frapujące grafiki z głównymi bohaterami nawiązują do charakteru i aury tajemniczości fabuły.

Równoległa kampania Synergic dla United International Pictures realizowana jest na dworcach PKP we Wrocławiu, Warszawie, Poznaniu, Gdyni i Bydgoszczy. Do jej promocji wykorzystano ekrany LCD reklamujące film „Strażnicy cnoty” ("Blockers"), który w humorystyczny sposób opowiada o losach amerykańskich rodzin i perypetiach towarzyskich ich nastoletnich córek.

- Każdego dnia przejścia podziemne są miejscem transferowym dla kilkudziesięciu a nawet kilkuset tysięcy potencjalnych widzów premier filmowych i tym samym stanowią dla nas wysoce atrakcyjną przestrzeń reklamową. Nie bez znaczenia jest też fakt możliwości kreatywnego wykorzystania tej przestrzeni dla narracji o filmach – powiedział Stanisław Pytel, dyrektor marketingu United International Pictures.

- Kampanie premier filmowych to idealny przykład innowacyjnego wykorzystania sztandarowych nośników Synergic - przejść podziemnych i dworców PKP. Stanowią one niewątpliwie o naszej przewadze konkurencyjnej na rynku. Kreatywne pomysły przygotowane dla UIP Polska zwracają uwagę i intrygują potencjalnych widzów fabułą filmów i odpowiednio budują napięcie na chwilę przed zajęciem miejsca w fotelu kinowym – przekonuje Joanna Hutnik, Wiceprezes Zarządu Synergic.

Źródło: SYNERGIC

www.synergic.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764