logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dwie nowe osoby w zarządzie 180heartbeats + Jung v Matt

  PR 21.03.2018, przeczytano 718 razy
ilustracjastrzałka
Zarząd 180heartbeats + JUNG v MATT

Magdalena Kozanowska, business director w agencji 180heartbeats + JUNG v MATT awansowała na nowo utworzone stanowisko managing director & partner. Wraz z Jackiem Karolakiem, strategy directorem & partnerem, dołączają do zarządu agencji, który obecnie tworzą Marcin Gaworski, chief executive officer & partner oraz Mikołaj Sadowski, chief creative officer & partner.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dwie-nowe-osoby-w-zarzadzie-180heartbeats-%2B-jung-v-matt,35861,artykul.html

Zmiana jest związana z dalszymi planami rozwoju 180 i dążeniem do jeszcze większej specjalizacji - m.in. w obszarze nowych technologii: - Mamy za sobą udany, pod względem realizacji ciekawych projektów, rok - uzasadnia Marcin Gaworski, który dotychczas odpowiadał za operacyjne zarządzanie agencją. – Przygotowaliśmy nieszablonowe kampanie dla Nike, Huawei, innogy, Ben & Jerry’s, Allegro, Urzędu Miasta Warszawa czy Player+. W konkursie KTR zostaliśmy drugą najlepszą agencją kreatywną w Polsce. Wygraliśmy obsługę Husqvarny i zostaliśmy agencją wspierającą dla nc+, rozwijamy współpracę z dotychczasowymi markami - m.in. Google, Dakea, OBI. Obserwujemy także wzrost roli eventów w komunikacji marketingowej - inwestują w nie PSA, Bizuu, Paprocki & Brzozowski, z którymi pracujemy. Zaufanie klientów motywuje nas do kontynuacji przyjętej strategii. Założyliśmy, że oryginalny koncept kreatywny, połączony z nowatorskimi rozwiązaniami technologicznymi, przy wykorzystaniu social media i doświadczeń na żywo - eventów, jest najefektywniejszym sposobem promocji marek. A reklamodawcy, z którymi pracujemy potwierdzili, że to dobry kierunek i oczekują więcej – mówi Gaworski i dodaje, że wzmocniony zarząd oraz nowy podział kompetencji to odpowiedź na zapotrzebowanie rynku. 

Do zadań Kozanowskiej, oprócz bieżącej obsługi klientów i pozyskiwania nowych, należy rozpoznanie potrzeb i budowanie relacji oraz jak najlepsze dopasowanie know how specjalistów agencji do potrzeb reklamodawców. Nowa dyrektor zarządzająca w 180 pracuje od ponad trzech lat, dotychczas na czele 12-osobowego zespołu obsługującego markę Nike. W reklamie blisko 20 lat – wcześniej m.in. w J. Walter Thompson, Leo Burnett, Saatchi&Saatchi, Teledenmark A/S. Pracowała między innymi dla TVN, NC+, Mondelez, Unilever, Bayer, Carlsberg, J&J, Nestle, Plus i Huawei (w wielu przypadkach koordynując kampanie w regionie CEE). 

Karolakowi, oprócz kierowania zespołem strategii, powierzono także nadzór nad działami social i  performance – ich wspólne rozwiązania mają stanowić ważną część oferty agencji w zakresie strategii i pozycjonowania marek, strategii komunikacji, kampanii performance oraz doradztwa w kwestii wykorzystywania nowych technologii w komunikacji. Szef strategii pracuje w 180 od lipca ub.r., ale ma 17-letnie doświadczenie pracy w reklamie. Wcześniej kierował strategią w agencji K2, a najdłużej był związany ze Starcom MediaVest Group, gdzie zakładał dział interaktywny, a następnie zajmował się innowacyjnymi strategiami reklamowymi dla klientów grupy.

Natomiast Gaworski skupi się na rozwoju biznesu w oparciu o wszystkie kompetencje 180, w celu tworzenia unikalnej oferty. Kluczowe będą usługi, które poszerzą pomysł kreatywny - przede wszystkim o nowe technologie i wydarzenia dla marek - specjalizują się w nich agencyjne struktury TECH, LAB oraz Event. Będzie także rozbudowywał ofertę o nowe usługi – np. PR oraz zajmie się rozwojem biznesu zagranicznego.

Z kolei Sadowski będzie odpowiedzialny za przebudowę oraz większą integrację kreacji i designu, a także kreatywne wsparcie LABu, co w efekcie ma przynieść klientom większą różnorodność pomysłów. Nadal będzie też kierował działaniami PR agencji i samodzielnie prowadził wybrane projekty dla kluczowych klientów.

Gaworski i Sadowski (wcześniej pracowali razem w McCann WorldGroup), uruchomili wraz z Grzegorzem Berezowskim agencję 180heartbeats w 2007 roku. Pięć lat później dołączyła ona do Jung von Matt, jednej z najbardziej nagradzanych na świecie grup reklamowych. W ciągu ponad 10 lat działalności, wraz ze swoim zespołem agencja zdobyła ponad 200 nagród i wyróżnień - w tym Cannes Lions, Clio Awards, New York Festivals, Epica, Eurobest, Golden Drum, KTR i Effie. Obecnie zespół 180 liczy 60 osób.

Źródło: 180heartbeats + JUNG v MATT

www.180hb.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764